15. Bölüm

66 10 24
                                    

"Panik yapma Agreste." Arkamdan yanıma gelmiş olan profesör beni kesin bir dille uyarmıştı. Kafamı sallayarak onu onaylamış ve cebimdeki anahtari çıkarıp kapıyı açmıştım. Oda darmadağındı, Marinette ise başını aşağı sarkıtarak yatağında yatıyordu. Yüzünde herhangi bir ifade yoktu.

"Abim nerde?" Sert sesi ağzından çıktığında Kagami yaklaşıp yanına çöktü.

"Merak etme yakında burada olacak."

"Ben hemen istiyorum!" diye bağırarak doğruldu ve bize döndü. "Beni buraya hapsetmeniz yetmedi mi?! Şimdi de abimden mi mahrum bırakacaksınız?!" Gözlerinde büyük bir öfke vardı. Öfkeli gözleri, gözlerime değdiğinde bir anlık şaşırdı. "Şeftali?" Ne?

"Ben mi?" Kekeleyerek konuşmuştum.

"Abim seni seviyor şeftali, onu sen çağır," diğerlerine küçük bir bakış attı. "Diğerlerine güvenmiyorum."

Kafamı salladım. "Ben söylerim." Marinette gülümsedi, diğerleri rahatlamış görünüyordu.

"Demek dark geldi ha?" Profesör düşünür gibi söylemişti. "Genelde bu kadar hızlı değişmiyor ama değişim hızı da pek bir şey ifade etmiyor..." birden bana baktı. "Adrian sen Mark'ı ara." Kafamı salladım. Sonra hepsi tek tek odadan çıktı en son ben de arkalarından çıkıyordum ki Marinette kolumdan yakaladı.

"Şeftali sen biraz kalabilir misin?" Bir ricada bulunmuştu ve bu darkın kişiliğine pek uymuyordu yada biz öyle sanıyorduk.

"Ama abini arayacaktım."

Yüzünü astı. "Abim bekleyebilir." Bakışlarını kaçırdı. "Konuşmak istiyorum." Gülümseyerek kafamı salladım ve kapıyı kapatıp yanına gittim. Hâlâ tuttuğu elimden çekerek beni yatağına oturttu ve yanıma oturdu. "Ben kendime bir söz vermiştim." Derin bir nefes aldı, yanakları kızardı ama kendini zorlayarak yüzüme bakıyordu. "Seni bir daha görürsem bunu itiraf edecektim." Artık yanakları kızaran tek kişinin Marinette olmadığını biliyordum. "Umudumu neredeyse yitirmişken sen karşıma çıktın, burada ne aradığını yada seni bir daha görüp göremeyeceğimi umursamıyorum." Derin bir nefes daha aldı. "Senden hoşlanıyorum Şeftali!"

Cidden bunu mu söylemişti, cidden beni seviyor muydu? Ben kala kalmıştım, yani beni seviyor muydu?!

277 kelime

Kısa farkındayım ama devamını sonraki bölüme bırakmak istiyorum.

Sonraki bölümde görüşürüz 👋💜🍭

More & More [Adrinette] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin