13. Bölüm

242 22 60
                                    

"Merhaba bay Damien." Dedi gece mavisi saçların sahibi.

Ona öylece bakıyordum çünkü düşündüğümden daha iyi görünüyodu.

"Acaba günlüğünü görebilir miyim?" Dedi doktor Pelletier.

Marinette ayağa kalktı ve odadaki rafa gidip A5 boyutunda bir defter çıkardı.

"Bay Damien, çoklu kişilik bozukluğum olduğunu biliyorum ve burada bir boşluk var. Bu endişe verici."

Bay Damien defteri eline almış ve incelemeye başlamıştı. "Evet, iki gün önce ya bir kişiliğin yazmamış yada yeni biri var." Defteri hafifçe çevirdi ve iki tarihi karşılaştırmamı sağladı. Arada sadece bir günlük bir boşluk vardı.

"Yani bu gün Marinette'sin." Diye devam etti piskolok. "Gel otur." Marinette'i yatağına geri oturttu ve odadaki sandalyeyi çekip onun karşısına oturdu.

"Evet bu gün Marinette'im." Dedi ve gülümsedi küçük uğur böceğim.

"O gün hakkında bir şey hatırlıyor musun?"

"Pek sayılmaz."

Marinette'in cevabını duyan doktor Pelletier en başından beri elinde duran deftere bir şeyler yazdı.

"Peki diğer kişiliklerine müdahale edebiliyor musun?"

"Evet bay Damien, son görüşmemizden beri Min'in yaptıklarını yavaş yavaş ben kontrol edebiliyorum. Zaten Birigette gideli çok oldu ve yakında Min'de gidebilir."

Doktor Pelletier elindeki deftere birşeyler daha yazdı ve konuşmaya başladı. "Onlar için gitti dememelisin Marinette. Onlar seninle bir oluyor. Hâlâ senin içindeler ama artık sana karışmış halde."

"Evet bay Damien. Ama yine de çok güzel bir haber değil mi?"

"Tabii ki öyle Marinette." Dedi doktor Pelletier ve gülümsedi.

"Kaç tane kaldı bay Damien?" Diye sordu gökyüzü mavisi gözlerin sahibi.

"Min tamamen sana karışırsa yedi kişilik daha var." Doktor Pelletier gülümsese de Marinette biraz hayal kırıklığına uğramıştı.

"Beş yıldır buradayım bay Damien. Ne zaman tekrar sokaklarda istediğim gibi dolaşabileceğim?" Marinette'in gözleri dolmuştu ve ben ona sarılmak için kendimi zor tutuyordum.

"Yuri ve Yor seninle bir olduğu zaman başka biri çıkmazsa arada bir dışarı çıkmana izin vereceğim Marinette." Doktor Pelletier konuştuğunda Marinette yavaşça kafasını salladı.

"Min ile olan son konuşmamızdan bahsedelim ve bir an önce onu atlatalım tamam mı küçük hanım?"

Marinette yavaşça gözlerinden süzülen yaşları elinin tersiyle sildi ve doktorunun söyleyeceklerini bekledi.

"Min ile olan son konuşmamızda gayet ılımlı davrandı. Zaten çok ılımlı biri değil mi?" Marinette duydukları karşısında gülümseyerek kafasını salladı. "Seninle iş birliği yapmak istiyor Marinette. Onu kabullenirsen o gerçek anlamda senin bir parçanın olacak. Ama bir isteği var."

Marinette hafifçe eğik olan kafasını kaldırdı ve doktora baktı. "Nedir bay Damien."

"Kpopu ve idolleri bırakmanı istemiyor ayrıca rüşvet istedi." İkisi de hafifçe kıkırdadı.

Marinette gülümsedi ve sordu. "Bu sefer hangi albüm?"

"Twice'ın çıkacak olan yeni albümüne ön kayıt yaptıracakmışsın, tüm versiyonlar için."

"Bunun için cidden çok heyecanlı." Dedi Marinette gülümseyerek. "O bir daha geldiğinde şartını kabul ettiğimi söyleyin. O istemese bile artık o idolleri bırakamam zaten."

More & More [Adrinette] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin