Sonraki gün okula gittiğimde yine Marinette'i gördüm. Dün dediklerine inat Korel tarzı kıyafetler giymişti ve yine elinde bir ışıklı çubuk vardı. Öncekinden farklıydı yanına gittim ve oturdum.
"Günaydın Marinette."
"Günaydın."
"Elindekiler ne?"
Elindekilere kısa bir bakış attı. "Bunlar mı? Bunlar Army eşyaları. Bu gün Army olarak takılmaya karar verdim." Masadaki ışıklı çubuğu gösterdi ve devam etti. "Bu armybomb. Bu da en sevdiğim albüm, bu da biasımın tinytan figürü ve bu biasımın BT21 figürü..."
O konuşmaya devem ederken ben sadece yüzüne bakıyorum bir süre sonra sesi silinmeye başladı. Sadece yüzüne ve mimiklerine odaklanmiştım.
Telefonunu burnunun dibine kadar soktuğunda kendime geldim. Telefon ekranında yakışıklı bir adam vardı.
"Bu benim biasım. Adı V. Çok yakışıklı. Keşke benimle birlikte olmayı kabul etse ama dünyanın öbür ucunda neredeyse. Her neyse Fransız biriyle çıkmayı düşünmüyorum."
Duyduklarımal şok içinde ona baktım. Ciddi olamazdi değil mi?
"Neden Fransız biriyle çıkmayı düşünmüyorsun?"
"Çünkü Fransızlar benim tipim değil. Ben bakımlı çok da heybetli bir vücudu olmayan ama vücudu şekilli olan, iyi kalpli, alçak gönüllü birini istiyorum. Beli ince olsa da çok güzel olurdu açıkçası."
"Ben de mi senin tipine uymayan kısımdayım?"
"Adrien sen tipim olamazsın biz sadece arkadaşız üstelik senden gay vibeı aldım. Abimi sana ayarlayabilirim."
Ne diyeceğimi bilemeden yüzüne baktım.
Sevdiğim kız bana gay dedi a dostlar!
"Ben gay değilim."
"Tüh ya luka'yla da yakışırdın. Yine de tanışmak ister misin?"
Gergin yüzüme kafamı salladım.
Bu kızla ne yapacağım ben ya?
~231 kelime~
Evet aylar sonra bu kurgumu askıdan alıp bölüm atıyorum neden çünkü bu bölümleri okumanız gerek ksjdkdhdj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More & More [Adrinette]
FanfictionÇoklu kişilik bozukluğu olan Marinette ve Hasta bir kıza aşık olan Adrian'ın hikayesi. ~~~ "Onu ölüme terk edersin yada anlaşmayı kabul edersin." "..."