"Elli istiyorum."
"Pazarlık yapacağız ha?" Kafamı salladım. "O zaman sana başka bir teklifim olacak. Kırk beşinden sonrasını alırım ve ekstra olarak küçükken yaşadığı tecavüzü anılarından silerim. İyileştikten sonra tramvalarla uğraşmamış olursunuz, elline kadar yaşasan da en az birkaç yıl boyunca tramva ile uğraşırsiniz, tamamen geçmeyeceği için senden bile sakınır. Yazık olur değil mi, kalbini kırar değil mi?" Gülümsediğinde daha fazla zaman alamayacağımı biliyordum, hiç kabul etmeme hakkım da vardı ama saydığı ihtimaller gözümü korkutuyordu. Sanırım kabul etmek zorundaydım.
"Kabul ediyorum."
"Bu harika!" Sesindeki neşe çok net hissediliyordu. "Ömrünü kısaltacak bir şey yaparsan bu kırk beş yaşının üzerinden azalır Adrian yani dikkatli ol, şimdi elimi sıkarsan ben kendi üzerime düşeni yapmaya başlayacağım." Mor bir ateşle kaplı olan elini bana uzattı.
"Elini sıktıktan sonra anlaşmada bir degisiklik olmayacağını nereden bileceğim?" En az kayıpla bunu bitirmek istiyordum, er yasa geç o eli sıkacaktım ve bunun Marinette'in ölümünden sonra olmasını istemiyordum bir an sonra ölüm haberini alabilirdim...
"Ateş anlaşmayı okuyabilir. Bu anlaşma ateşi olduğu için üzerine etki edemiyorum. Ama elimi tutman lazım." Ateşle kaplı olmayan elini uzattı, tereddüt etsem de elini tuttum.
"Melekler meclisi üyesi Choeun ve iblis general Liliane'in oğlu, baş büyücü Youngnam (evet ikisi de kadın); Gabriel ve Emily Agreste'in oğlu Adrian Agreste'in yaşamından alacağı kırkbeş yıl ve sekiz ay karşılığında, Tom Dupain ve Sabine Dupain-Cheng'in ikinci çocuğu Marinette Dupain-Chengin çoklu kişilik bozukluğunu bir yıl içerisinde yok edecek ve hafızasından istismar anılarını silecektir. Taraflardan birinin anlaşmayı bozması durumunda iblis kraliçenin belirleyeceği bir lanetle lanetlenecektir. Ölümlü Adrian Agreste kalan yaşamı sırasında ömrünü kısaltacak bir davranışta bulunursa bu davranış kalan ömrü üzerinden zamanını azaltabilir, bu durum için baş büyücü Youngnam sorumlu tutulamaz. Eğer baş büyücü anlaşmayı zamanında yerine getirmez ise alınan yaşam yılları Adrian Agreste'e geri döner." Ateşten gelen tok ses kesildiğinde Youngnam bir iç çekti.
"Eğer verdiğim sözü tutmazsam benim sevdiğim kadın da ölecek, bence bu lanetten daha bağlayıcı." Aslında bu konuza haksız sayılmazdı. Samimiyeti gözlerinden belli oluyordu, tabii bu konuda çok iyi rol yapmıyorsa.
"Sevgilinin yüzünü görmek istiyorum." Bu arada kalmışlıkla kendimi öldürtebilirdim, kendi öldüremese de başka birine öldürtebilirdi.
Derin bir iç çekti ve elini havada gezdirdi. Havada bir görüntü oluştu, beyaz teni kehribar rengi gözleri uzun kahverngi saçları olan benim yaşlarımda bir kızdı. "Bu Aybeniz."
"Hâlâ her şeyi uydurmuş olabileceğini düşünüyorum ama yine de elini sıkacağım."
Göz devirerek elini uzattı, mor bir ateşle kaplı olan elini sıktım. Gözleri parlıyordu, o bir şey hissediyor muydu bilmiyorum ama ben pek bir şey hissetmemiştim.
Elindeki mor renkli ateş söndüğünde elimi bileğim görülecek şekilde çevirdi. "Bu geri sayım benim Marinette'i iyileşmek için kalan zamanım, altındaki yıldız ise anlaşma imzamız." Kendi bileğini çevirdi ve kendindeki geri sayımı da gösterdi, bileğinde birden çok dört köşeli yıldız görüyordu. "Zaman dolduğunda Marinette iyileşmiş olacak."
"Yada ben zamanımı geri alacağım." Kafasını salladı.
"Şimdi gitmem gerek, mesai saati bitti sevgilim merak eder." Bir cevap beklemeden penceremden çıkıp kanatlarını açtı.
Yn: Evet Youngnam bunu alışkanlık haline getirdi kdjxjsbhd
Bilegimdeki geri sayım benim için bir umuttu, kimseye söyleyemeyeceğim bir umut. Umuyordum ki o iblis verdiği sözü tutacaktı. Belki de bu yaptığım şey bir aptalliktan ibaretti.
504 kelime
Selammmmm
Ben cidden fantastik yazmayı daha çok seviyorum hehe
Bölümün içinde Fake&True ile ilgili birkaç ip ucu da vardı ve okumak isterseniz hesabıma göz gezdirerebilirsiniz. Youngnam zaten direkt Fake&True'da baya ana karakterlere yakın bir karakter.
Bu kadar düzenli bölüm atmak hiç bana göre değil ama neyseeee
Sonraki bölümde görüşürüz 👋💜🍭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More & More [Adrinette]
FanfictionÇoklu kişilik bozukluğu olan Marinette ve Hasta bir kıza aşık olan Adrian'ın hikayesi. ~~~ "Onu ölüme terk edersin yada anlaşmayı kabul edersin." "..."