7. Bölüm

425 45 138
                                    

Ayağa kalktım ve durumu açıklamaya çalıştım.

"Ha-hayır. O beni çekti ve öptü!"

Söylediğim şeye karşılık inanmaz bir şekilde baktı.

"Eminim öyledir."

"ÖYLE OLDU!"

Bu çıkışım karşısında anında bir tokat yemiştim.

"Büyüklerine saygılı davranman gerektiğini kimse söylemedi mi!?

Yanağımı tutarken arkamdaki Marinette'e döndüm ve "Beni sen öptün lütfen açıkla." dedim.

Marinette ayağa kalktı ve "Evet ben öptüm ne olmuş yani?" dedi ukala bir tavırla

Karşımdaki üst sınıf beni geçti ve Marinette'e yaklaştı.

"Seni buraya getirmemeliydim. O kadar ısrar ediyorsun ki! Getirmesem kaçağını da biliyorum. Anne ve babama çok fazla zorluk çıkarıyorsun Marinette. Bazen her gün o çekik gözlü kız ve erkeklere bakmanı istiyorum. En azından evden kaçma ihtimalin düşüyor."

O abisi mi?

"Hey! Onlar çok saçma! Asla onları dinlemem ben."

Bir keresinde okula sırf Kore tarzı kıyafet ve candybong'u ile geldiğini düşünürsek bu çok saçma geliyor.

Ben onları sadece izlerken genç adam bana döndü ve "Kız kardeşim adına özür dilerim. Böyle saçma şeyleri yapmaya meyilli. Onda çoklu kişilik bozukluğu var." dedi.

"Sorun değil."

"Yani her hangi bir kız gelip seni öpse sorun olmayacak mı!?" Dedi sinirle çatılmış kasları ile.

"H-hayır Marinette'in hasta olduğunu biliyordum. Onu Alya ve Nino ile oturduğum masaya götürmek istiyordum. Çünkü bura ile ilgili çok iyi şeyler duymadım."

Karşımdaki genç erkek gülümsedi. "Aferin. Haklısın normalde burası bu gün güvenli bir yer olmaz ama herkes onun benim kız kardeşim olduğunu biliyor. Yani bırak abisi ile kalsın." Sözlerini bitirdiğinde Marinette'i kolunun altına aldı. Marinette oradan kurtulmak için çırpınıyordu.

Bu adamın cidden onun abisi olduğunu bilmesem kıskanacağım bir pozisyondu.

Abisi ve Marinette çok benziyordu. Gece mavisi saçlar ve gökyüzü mavisi gözler. Gece ve gündüzün birleşimi gibiydiler.

Onlara uzun süre baktığımı fark ettim ve gözlerimi çevirdim.

"Bu arada ben Mark. Bu aptalın abisi olduğumu anlamışsındır."

"Evet çok benziyorsunuz. Ben de Adrien Agreste."

"Model olan Adrien mı?"

"Evet."

Bana telefonunu uzattı ve "Numaranı yaz. Marinette'i sokaklarda görürsen beni ararsın." dedi.

Telefonu elime aldım ve numaramı yazdım ve ona geri uzattım. Eline aldığında direkt arama tuşuna bastı ve telefonumun çalmasını sağladı.

"Bu da benimki. Kaydetmeyi unutma. Seni sevdim Agreste."

💫336 kelime💫

Marinette'in abisi ve Adrien arkadaş oldular jshzhsjshd ve bu çok anormal bir şekilde oldu!

Marinette'in abisi olmasına şaşıranlar. Ben de birden karar verdim.

Bölüm nasıldı?

Siz nasılsınız?

Sonraki bölümde görüşelim olur mu?

Bb

More & More [Adrinette] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin