Bu gün duyduğum kadarıyla bir yıl sonu balosu düzenlenecekmiş. Pek de umurumda değildi açıkçası ama yine de gitmeye karar verdim.
Takım elbisemin ceketini de üzerime geçirip odamdan çıktım. Sonra da arabaya binip balonun yapılacağı binaya gittim. Bu gece neler yaşanacak acaba? Kesin fazla sıkıcı olacak.
İki buçuk aydır gittiğim okulun yıl sonu balosuna giriş yaptığımda kimse bana bakmadı. Onlara göre bir deliye aşıktım ve bu okulda biraz olsun yayılmış bir haberdi.
Nino ve Alya'nın oturduğu masaya doğru yürüdüm ve yanlarına geçtim.
"Eee bunun olayı ne?"
"Çok bir şey değil dans falan ediyoruz gecenin kralı ve kraliçesi seçilir. Başka bir olayı yok. Bu geceyi saplar için düzenliyorlar her yıl."
"Nino'nun demek istediği boş ama geldiğimiz bir etkinlik."
Kafamı salladım ve salona göz gezdirdim. Salonda yüzlerce genç vardı. Ama onca insanın arasından sadece biri benim ilgimi çekmişti ve o insan tam olarak salonun arka kapısı olduğunu tahmin ettiğim kapıdan çıkıp gitti.
Alya'ya döndüm ve kapıyı işaret ederek "Orası arka kapı mı?" diye sordum.
"Evet ama oraya gitmemiz pek uygun değil. Üst sınıflar var ve pek uygun olmaz."
"Nasıl yani."
"Şey işte genelde orada öpüşüp bir şeyler içerler."
"Ne, ne, ne!"
Şaşkınlıkla bir Alya'ya bir de arka kapıya bakıyordum.
💫183 kelime💫
Eheheh
Bölüm nasıldı?
Siz nasılsınız?
Bölüm pek güzel değildi farkındayım... Ama bununla idare edeceksiniz...
Neyse sonraki bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
More & More [Adrinette]
FanfictionÇoklu kişilik bozukluğu olan Marinette ve Hasta bir kıza aşık olan Adrian'ın hikayesi. ~~~ "Onu ölüme terk edersin yada anlaşmayı kabul edersin." "..."