Perspectiva lui Justin
Ma ridic de la masa si ii duc cafeaua decoff Alessiei , ea imi multumeste cu privirea si vorbeste in continuare cu cei doi .
Ma simt ignorat , asa ca o mangai pe Alessia pe spate , si imi opresc mana pe gatul ei . Nu schiteaza nici un gest , doar tresare cand imi simte mana .
- Mergem ? Intreb .
- Hai , imbarcarea . Striga Kenny .Inaintez spre masina si o iau pe Alessia de mana , aceasta se uita la mine si zambeste . Simt ca o sa cedeze .
Ii deschid portiera , ma urc si eu , pornesc si ea se intoarce spre mine .
- E lung drumul ? E curioasa .
- Aa... vreo 34 de kilometri . E aproape . Ii raspund frumos .
- Si ce facem in seara asta ? E deja 6 .
- Club ? Piscina ? Sauna ? Masaj ? Ce vrei ? O intreb si o mangai pe fata .
- Toate ? Imi ia mana si se intoarce , apoi se joaca cu mana mea .Ii zambesc si continui drumul in liniste , la ora 7 fara un sfert , parchez in fata vilei . E a mamei , am stat aici acum mai mult timp . E frumoasa . Ne intampina Brenda , "servitoarea " , e o persoana buna .
- Bine ati venit , va pregatesc ceva ? Intreaba
- Mancam la piscina , incalzeste si piscina . Strig dupa ea
Brenda fuge , eu si Kenny luam bagajele si le ducem in camera . Alessia cara o cutie mare ..
- Ce e aia ? O intreb
- Iubirea mea .. rade .
- Da si mie o cutie ca asta , da mai mare . Eu am mai multa iubire si nu cred ca incape .. rad de ea .- Ce gluma buna , Bieber .
Se incrunta si isi ia costumul de baie si pleaca sa se schimbe . Intre timp fac acelasi lucru si fumez putina iarba . Ies pe balcon si simt cum ma relaxez , doar putin , nu o sa isi de-a seama . Arunc tigara , si apoi privesc in gol .. trecandu-mi mana prin par , simtind niste maini reci care imi fac conturul tatuajelor . Ma intorc si o privesc cum e mirata de desenele mele de pe corp . O iau de maini si o privesc adanc .
- Orice as face , o fac din placere sa stii . Ii soptesc .
Ea rade si ma trage spre camera . Isi ia telefonul si face un selfie , eu stranbandu-ma ca deobicei . Imi pun un hanorac pe mine si ea isi ea o rochie larga peste costumul de baie negru , super sexy .
Cand ajungem jos , Ken si Mira deja stau la masa . Ne asezam , iar Brenda ne aduce cina .
- Sunteti un cuplu nu ? Intreaba Mira .
Inghit in sec si o privesc in timp ce ea isi scapa furculita pe jos , sunetul acela trezindu-ma .
- Nu stiu , raspund .
- Ce raspuns e asta ? Va potriviti . Imi spune .
- Da , o privesc si imi duc mana pe fata ei , asa cred .Dupa ce mancam , Kenny o arunca pe Mira in piscina incepand sa se joace . Erau amuzanti , Alessia statea pe marginea piscinei cu telefonul in mana . Ma asez langa ea .
- Ce e ? O intreb
- Ma uitam la niste poze trimise de Albert .- Albert fiind ..? Simt cum imi fierbe sangele .
- Gelosule .. rade nebuneste .In cateva secunde , eu ma ridic si o imping in piscina . Ea tipa si se ridica pe marginea piscinei .
Se apropie de mine si spre surprinderea mea .. ma plesneste . A doua ora de cand o cunosc .
CITEȘTI
Succes A .
FanficViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .