Capitolul 9

369 12 2
                                    

Il privesc dezamagita de ce o sa aud , de cuvintele ce o sa le scoata pe gura , mi-as dori sa ma fi oprit , sa fi continuat asa , sa nu fi vazut poza , sa imi continui viata . De cand am plecat in asa zisa vacanta mi-am dat seama ca isi canalizeaza toate puterile sa ma faca dependenta de el .
Stiam , dar am refuzat sa ma cred .
Sam isi fixa privirea spre mine si se incordeaza , scotand un oftat .
     - Nu stiu daca dupa ce o sa iti spun ne mai vedem . Ok ? Ma priveste in ochi . Cum sa incep ? Isi drege glasul .
     - Cu inceputul . Ma asez pe marginea masinii .
    - Pai , stia ca o fata noua va veni in camera lui Sasha , cam toate fetele au avut de suferit , mai ales cele care erau amice cu Sas . Stia si era sigur ca te poate avea din prima zi cand te-a vazut , urcand spre camera , stia orice . Absolut . Era interesat de tine , pentru ca el e "regele" . Nu te cunostea , a incercat sa te cumpere . Ofteaza . Vrei sa continui ? Isi trece mana prin par .
     - Sa ma cumpere ? Intreb .
     - Da , masina . El a cumparat-o . De ce nu ai semnat actul ? E la el . A vazut ca esti incantata de masina si a continuat ... apoi vacanta , despre care eu nu stiam . Am aflat intre timp .. si multe altele .
Ma mir ca inca nu esti dependenta de vreun drog , zambeste , sau esti ... cel mai puternic, Justin .
       - Nu , nu , nu ... ma intorc cu mainile in cap .
Sam vine spre mine si ma prinde intr-o imbratisare , eu dand cu pumnii in pieptul lui  , lucru care nu il deranja . Ma uram . Sufletul meu a fost cumparat . Cu bani reali nu sentimente .
Ma retrag din imbratisare si urc la volanul masinii , o bag in viteza si slabesc frana de mana . Cobor imediat si pornesc filmarea pe telefon  , imortalizand momentul cand masina cade in hau .
Decid sa fug spre sosea , ca sa pot ajunge acasa , sa ii trimit filmarea si sa o termin , fara explicatii .
Nu imi bag bine telefonul in buzunar si primesc un apel .
Justin .
    * Ce faci ? Unde umbli ?* tipa
    * Merg . Tu unde esti ? *
    * La Star cu ...  ezita sa raspunda .. niste amici . * 
Pe fundal se auzeau rasete si diferite voci .
   * Care Star , din campus ? *
   * De ce te intereseaza * incepe sa se enerveze
  * Doar vreau sa stiu . E gresit *? Abia imi abtin lacrimile
  * Da , este . Nu ma controlezi *
Telefonul se inchide brusc si eu tip de nervi . Merg prin caldura dogoritoare care imi moaie picioarele , ma omoara .
Norocul meu ca de la turn pana la campus nu e mult de mers , vreo 15 minute .
Ajung nervoasa , si fierbinte atinsa de razele soarelui , pasesc apasat spre Star , sper sa fie aici , sa ii pot arunca telefon in nas . Nu cred ca am curaj sa ii vorbesc , doar caut in telefon filmutel si il las pe masa . Apoi dispar .
Zis si ... il vad la o masa mare , cu inca 4 fete si destui baieti cat sa il acopere . Intru si observ toate privirile atintite spre mine .. nu imi pot alunga gandul acela de ura .
Ajung in fata lui , dand la o parte o fata , si ii intind telefonul . Ramane uimit de fata mea , care nu cred ca e una prea frumoasa sau prietenoasa .

Pov Justin

O privesc cum sufla din greu aerul cald , fierbe , ce se intampla . Imi intinde telefonul si dispare . Raman cu gura cascata nu ma asteptam la o faza ca asta mai ales in fata lumii .
Eu umilit in halul asta .
O sa sufere .
Deschid telefonul si se deschide un video . Il pornesc instinctiv si privesc , masina pe care eu am cumparat-o se duce dracu . Ma ridic de la masa si ies aproape spargand usa de sticla de la cafenea . O caut cu privirea dar nu e niciunde , doar Sam parcheaza si vine spre mine panicat .
     - Justin .. trebuie sa te opresti . Stie . Ma informeaza .
     - Sper ca ti-ai spus rugaciunea pentru ca e prea tarziu .
Ma napustesc asupra lui cu pumnii si picioarele , dar spre surprinderea mea se apara si chiar ma loveste .
Cretinul . Are un tupeu fantastic , il prind sub mine si ii imprastii sangele pe trotuar . Ma ridic inspaimantat si il mai lovesc inca o data cu piciorul , fugind spre masina . Urc imediat si ambalez motorul , in acelasi timp aprinzandu-mi o " tigara " .
Simt fumul cald al ierbii patrunzadu-mi in plamani si imediat imi calmez muschii , inca tin strans telefonul ei in mana . O urasc pentru asta , insa o iubesc pentru ce este . O sa o iubesc mereu , si dupa ce ma voi razbuna , ducand-o direct in bratele diavolului , o sa imi ramana umila si datoare toata viata .

Succes A .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum