Conduc nebuneste spre camera mea , unde ma afund iar in plans . Nu suport nimic , sper doar sa imi treaca , sa uit . Imi fac o baie fierbinte cu tone de spumant de baie , imbatandu-ma cu mirosul de ciocolata .
Imi amintesc de intalnirea cu Zack , de la Star , la 7 , cred ca o sa ma duc . Daca ma afund prea tare in ganduri o sa imi pierd mintile .
Ies din cada , imi infasor corpul in prosop , imi curat dintii , imi usuc parul si decid sa mai lenevesc in pat citind niste notite .
Stand in pat , observ usa deschizandu-se si in fata mea se afla Sasha cu o privire rece .
- Ce te uiti asa ? Ma rastesc
- Ai intalnire cu Zack ? Rade
- E ceva rau ? Daca e .. refuz .- Nu , nu , inteleg . Tu stii ca eu nu cred ca tu ai fost acasa ? Se aseaza langa mine in pat . E asa ciudat cum tu si J ati aparut amandoi in aceeasi zi , v-ati distrat , ha ? Rade
- Iar ma jignesti . Scurtez conversatia
- Poate . Apropo m-am intalnit cu fratele tau , in mall , a zis ca ar trebui sa te muti cu el . Isi ia un apartament in zona . Se ridica de pe pat si pleaca spre baie .O doamne , nu mai vreau sa mint . Il sun pe fratele meu , si il intreb de ce m-a cautat . Imi face propunerea sa ma mut cu el si noua sa iubita , cu o conditie : sa imi gasesc un job . Sunt bineinteles de acord cu el si imi spune ca in 2 zile pot veni .
E deja ora 5 , ma pregatesc punandu-mi putin fond de ten , un ruj rosu si putin rimel . Ma imbrac cu blugii rupti , o camasa alba si niste stilleto nude . Ma hotarasc in final sa imi iau si palaria .
Plec din camera si cobor pe scari , dar corpul meu se loveste de un alt corp dur , un miros familiar imi inunda simturile , si imi ridic privirea spre el .
- Scuze . Ochii mei nu au curaj sa priveasca .
- Da . Imi spune sec si decid sa imi continui drumul .Stiam ca e el , dar am preferat sa il evit , un timp . Ajung la masina si o pornesc incercand sa nu plang , sa ma linistesc si sa ma concentrez la drum .
Ajung la Star , parchez si cobor , mergand usor spre cafenea . Intr-un colt , baiatul brunet imi face din mana si eu ii zambesc . Am luat loc langa el , comandand un latte . Am stat o ora , si a fost groaznica , baiatul asta vorbeste doar de el . Imi bubuie capul . Ies din cafenea , si pornesc spre facultate , vreau sa vorbesc cu decanul in caz ca pot gasi , un job in cadrul facultatii .
Bat usor la usa si intru .
- Buna ziua , ma scuzati .
- Buna ziua , domnisoara . Te pot ajuta ?- Da . As vrea sa imi gasesc un job in cadrul facultatii . Se poate ?
- Nu chiar , sunt dezamagita deja , dar am alta idee . Un bun prieten , Jeremy are o fetita de sase ani , vrei sa o inveti sa cante la vioara ? El o va aduce mereu in sala , timp de 1 luna . Ce zici ?
- Da , desigur . Sunt super incantata . Cum o cheama pe fetita ?
- Jazmyn . O sa o iubesti . Imi spune
- Va multumesc mult .Ies din incapere bucuroasa de noua mea slujba , incep de maine , in fiecare zi timp de 1 luna .
E deja tarziu si ma duc in camera unde o gasesc pe Lyly si Sasha .
- Buna . Salut frumos .
- Ce faci ? Cum a fost ? Ma intreaba Sasha . La super-mega-intalnirea ta ? Rade
- Aaa , era sa uit . Nu cred ca am fost prezenta psihic . Radem , iar Lyly ma priveste din cap pana in picioare .
- Sasha eu plec , ma asteapta iubitul meu . Te pup . Scorpia naibii . Pa Alessia , succes cu Zack . Imi zambeste
CITEȘTI
Succes A .
FanfictionViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .