Capitolul 2

650 17 1
                                    

Am hotarat sa îi dau un mesaj Sofiei , ca sa ne vedem la Star , sa îi dam vestea . Am rugat-o pe Rita sa fie blanda si sa ma lase sa vorbesc eu . Aceasta m-a injurat si eu am chicotit .

Ajunse la Star o vad pe Sof la o masa din colt , singura .

    -Hei ! Spunem la unison eu si Rita.

    - Buna , ce faceti ? Ce e cu fetele voastre ? Micuta bruneta spune spre noi .

    - Nimic ... unde e Ami ? Intreaba Rita

    - Nu am vazut-o zilele astea . Cred ca inca sufera , e o mare fraiera . Sof devine nervoasa .

    - E ok . Stii ... n-nooi .. spun speriata cand Rita preia controlul .

    - Uite cum e treaba , bursa e aprobata .. in acel moment Sof tipa de fericire . .. si Rita ofteza .

    - Cand plecam ? Spune

    - Pai ... nu ai aflat ? Rade Rita .

    - Uite stii ce ,  prea multe intr-o zi . Spune ce mai e ? Devine suspicioasa .

    - Eu si A plecam in SUA . Scuze Sof , iarta-ne . Zambeste fals Rita .

    In acel moment ochii micutei se inunda si iese ca un taifun din cafenea . Ma simteam vinovata , nu stiam ce sa fac . E greu , foarte .

    Ma ridic de pe scaun , si ma rastesc la Rita .

    - Tu esti nebuna ? Cum sa ii spui asa ?

    - Asa direct ? E mai bine , ai incredere . Nu mai fi copil . Se rasteste Rita si isi da parul dupa ureche .

    - Te doare undeva ca poate prietena ta cea mai buna plange undeva si sufera . Nu te vedeam asa . Ies imediat in cautarea Sofiei .

   
Perspectiva Ritei :
    Nu imi pasa asa mult de ceilalti , asta e . Uneori ai noroc , iar eu sunt o norocoasa .
Si fraiera aia de A , se duce repede sa isi consoleze amica , trebuie sa aiba incredere in mine , e mai bine asa .

Perspectiva Alessiei :

   Fug printre studenti in cautarea Sofiei  , dar nici urma de ea . Intreb in dreapta si stanga dar nimeni nu stie . Intentionez sa ii dau un mesaj ..... cand o mana ma trage din gramada de studenti . Era Rita .

    - Inceteaza , e bine . Stai calma . Zambeste

    - Nu nu e bine . Te urasc . Te urasc . Spun apasat .

   - Inceteaza . Fii mai tare ! Sa mergem . Ma trage dupa ea , si imi deschide portiera sa intru in locul pasagerului .

    - Da dracului cheile . Tipa la mine .

Ii dau cheile si privirea mea e atintita undeva pe geam in timp ce Rita imi conduce masina nebuneste .

    - Mai plangi ? Intreaba .

Decid sa tac , nu vreau sa vorbesc despre asta . E mai bine . Oricum raul e facut deja .

Ajungem in parcare la mall unde Rita imi spune ca vom petrece ziua asta la salonul de infrumusetare . Mormai ceva si cobor din masina . Rita fredoneaza o melodie , iar eu sunt total absenta .

    - Ce zici sa ne vopsim ? Sa ne facem unghiile ? Vineri dimineata plecam . Si apropo ar trebui sa schimbi masina . Rade isteric .

    - De ce ? Zic printre lacrimi .

    - E destul de veche , si acolo nu o poti lua . Imi rade in nas .

Continui drumul pana la salon in tacere . Ne intampina o doamna eleganta si foarte fardata .

Succes A .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum