Capitolul 19

270 10 3
                                    

- De ce tipi ? Se ridica Ella de pe șezlong .
- Stai în casa în seara asta. Spune impunător Sam .
- Ce ? Adică de ce ? Se încrunta.
- Pleacă Ella . Sam se oprește în fata mea și pare îngrijorat . Dacă vine și sora mea ?
- Atunci nu veni nici tu . Dar eu ? Alessia ? Îmi trec mana prin par .
- Pai , o vei aștepta în fata casei și nu o vei lasă să intre . Pur și simplu .
- Ok . Vorbim diseară .

Am ieșit imediat pe poarta , am accelerat mașină și am gonit pe străzi spre campus .
Cobor rapid și mașină , urc în camera Sashei și mă trântesc în patul ei lângă ea .
- Ce faci ? plesnește peste mână .
- Spune-i Alessiei sa nu vina în seara asta la petrecere . Te rog ! Șoptesc
- Nu pot . Imi răspunde sec și se ridica din pat .
- Ce ? O prind de mana și o strang .
- Rezolva-ti probleme din cuplu singur . Recunoaște ca nu poți sa o uiți , ca o iubești și gata . Cedează o data în viață . Se trage din mana mea .
- Bravo ! Un adevărat discurs , aproape mi-ai ajuns la inima pe care apropo ... sunt întrerupt de Alessia .
- Nu o ai ! Ce căuta aici ?

O priveam speriat și nu as putea sa remarc cu ce voce a spus cele trei cuvinte . Dar ce face aici ?
Era frumoasa , perechea de jeansi negri simpli și maieul alb acoperit de geaca de piele neagra îi arătau frumusețea foarte bine conturata .
Se descălța de teniși și merge spre birou , unde se așează pe scaun și cu picioarele pe masa .
- Ce e Justin ? Respira ! Zâmbește .
- Ce cauți pe aici ? apropii de ea .
- Prieteni comuni J ! Îmi aduce aminte vorbele mele ..
- Aha . Eu plec . Sasha , imi îndrept privirea spre ea , gandeste-te la ce ti-am spus .

Alessia

Eram atât de fericita ca am dat peste Biebs pe aici , am auzit și ce a spus Sasha . Și de ce sa nu vin la petrecere ? Sa nu îl văd cu alta ? Sau cine știe ?
- Ce faci aici ? Întreabă Sasha într-un final .
- Nimic , eram în trecere . Apropo , vii diseară?
- Da , presupun . Sunt puțin plictisita de petrecerile băieților . Își caută niște haine prin dulap .
- Aha , pai ... răsfoiam o revista... Ai văzut ? Îi arat poza
- Tu și Juss? Pe prima pagina ? Ridica din sprâncene . E deja veche poza .
- Ce invenții le mai trec prin minte , cuplu ? Încep sa rad , ridicandu-ma și aruncând revista în gunoi .
- Da Alessia , ce invenții ?
Auzi ? Ridic capul spre ea . Nu te-ai saturat sa te minți singura ? Frate , va iubiți și punct , și , fie intre noi Biebs nu a fost as îngrijorat niciodată cu privire la seara asta.

Zâmbesc în sictir , ma încalț și apoi dau sa ies pe ușa , dar ma izbesc de un corp solid .
- Te grăbești ?
- Harold ? Ce faci ? Inchid ușa în urma mea .
- Veneam după tine ! Înaintăm spre scări .
- Pai unde mă duci ?

Mă ia de mana și eu îi răspund frumos la gest . Coborâm , ne plimbam frumos prin campus , fără sa zicem nimic . Era ciudat !
- Și ? Ce faci în seara asta ? Îmi spune în timp ce scotocea ceva prin buzunare .
- Merg la petrecere . Tu ? Il priveam puțin încruntata de gesturile lui , neîndemânatice.
- Aici erau ... Eu ? privește amuzat. Nu știu , poate trec pe acolo !
- Ești așa amuzant! Rad în hohote .
- A da ? Eu amuzant ? Se apropie de mine și privește fix , zambind șiret .

Succes A .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum