A venit înapoi în bucătărie , zambind si mâncând în continuare . Părea fericit , din nou.
Când am terminat de mâncat , am ajutat-o pe mama lui sa strângă și el doar își butona telefonul singurul lucru pe care îl face de când îl cunosc .
- Doamna Bieber? Îi atrag atenția.
- O , scumpa spune-mi Pattie .
- Aaa , ok . Atunci , ma corectez , Pattie , Justin e întotdeauna așa misterios ? Spun în șoaptă .
- Cam da ! Spune hotărâtă . Trebuie sa te obișnuiești .
- Suntem amici , spun eu zambind .
- Amici ? Își șterge mainile și pune farfuriile la loc .
- Da .Justin s-a ridicat de pe scaun și a venit spre mine , s-a pus intre mine și mama lui , și luat o bucata de ciocolata din dulapul de deasupra chiuvetei .
- Vrei ? Întreabă molfaind bucata de ciocolata .
- Nu , mulțumesc .
- Jucam un joc video ? Spune cu gura plina .
- Nu știu sa joc .
- Justin , Alessia nu e Ryan sa te joci jocuri video , ea trebuie tratata ca atare . Spune Pattie cu un rânjet pe fata .
- Da sigur , ia 4 beri din frigider și mă trage de mână , atunci un film ?
- Da ! Spun eu alergând după el .Am urcat sus , intr-o camera mare , cu tot felul de instrumente muzicale și alte câteva lucruri .
A tras draperiile negre și a deschis laptopul , punând un videoproiector pe una din draperii , ca la cinema .
M-am așezat pe canapeaua roșie din catifea și el mi-a adus o patura moale , cu care m-am învelit .
El a pus un film surpriza , pentru ca habar nu aveam la ce film urma sa ne uitam .
A sărit lângă mine și a privit genericul tare încântat , în timp ce desfacea o bere .
Mi-a întins mie una și eu am acceptat-o zambind .
- O sa mă amețesc de la o bere. Spun eu râzând .
- Și ? Spune bând din sticla verde lichidul ăla amărui .
- Și , nu am mai băut ! Adică dacă mă îmbăt și ... pun capul pe perna de lângă mine .
- Doar nu o sa te arunci pe geam . Spune râzând în hohote.Nu am zis nimic doar i-am dat un cot în abdomen dar el s-a încordat și am ras când el a ridicat din sprâncene victorios .
**
Ne-am uitat la Fast and Furios 7 , un film ok , dar cred ca finalul nu e chiar ce îmi doream sa văd . În fine .
Am băut 2 beri și deja mă luase de cap , adică râdeam chiar dacă nu era o scena amuzanta .
El nu era amețit dar se pare ca se simțea bine și eu la fel , adică am avut o seara tare . Exceptând faza cu petrecerea , la care nu m-am distrat !- Nu ti-e somn ? A întrebat căscând .
- Nu ! Spun eu zambind .
- Și cum poți adormi ?
- Nu știu , mă ridic de pe canapea , imi cânți ceva ?
- Sunt foarte obosit , se intinde , mâine .
- Dar nu pot dormi . Spun gesticulând .
- Aha , Alessia , te rog ! E 2 dimineață . Se vaită .Am vazut ca nu imi răspunde la faptul ca eu vreau ceva , mă duc lângă el și îl ciufulesc .
Zâmbesc , și apoi mă prinde de talie și mă prinde sub el .
- Justin ești greu ! Spun eu și încerc sa mă mișc .
- Jucam basket ?
- Afară ? Spun eu încântata
- Haide !Mă trage de mâini pana jos în living , era o liniște totala numai troparul nostru se auzea, macabru .
Am ieșit în curtea din spate și am trecut pe marginea piscinei , apoi am ajuns intr-o sala .
Basket .
- Știi ? Îmi arunca mingea .
- Da , spun eu ridicand o sprânceană .
- Atunci , sa îl facem mai greu .
- Accept ! Spun eu hotărâtă
- De fiecare data când eu sau tu nimerim , dam ceva jos de pe noi. Rânjește .
- Cum ? Pufnesc eu . El își lasă capul Intr-o parte . Ok , ok . O sa te las în fundul gol Justin Drew Bieber !Am început sa jucam , era tare amuzant ca amândoi eram destul de buni și nu prea reușeam sa nimerim . Deci nu eram dezbrăcați !
Obosisem , l-am lăsat sa treacă de mine și a marcat !
- Justin Bieber marchează ! Tipa el .
- Extraordinar!
- Jos bluza . Își linge buzele sarcastic.Am zâmbit și am dat bluza jos rămânând în sutienul negru . Eram puțin rușinata dar și confortabil în același timp .
***După jumătate de ora ***
- Dar sunt în lenjerie intima, nu am ce sa mai dau ! Spun eu nervoasă . Da tu pentru mine !
- Ok , pantalonii și suntem chit . Da ? Spune râzând .Si-a dat și pantalonii jos și eram amândoi dezbrăcați , aiurea .
A început sa sară in sus de fericire țipând :
- Te-am bătut , te-am bătut !
- Te-am lăsat eu , am ras , nu ești așa bun pe cât te lauzi .
- Bun la ce ? Întreabă venind din partea opusa a sălii .
- La basket , spun eu indignata , la ce crezi ?
- Ehh , ai somn ? Întreabă din nou căscând .Am dat din cap și am mers în casa , bineînțeles după ce ne-am strâns hainele de pe jos .
Am mers tiptil pana în camera lui , imensa de altfel .
S-a trântit în pat și a deschis televizorul , căutând un program interesant .
- Îmi dai te rog un tricou ? Spun în șoaptă .
- Nu am , rânjește , cămașa vrei ?
- Bine .
S-a ridicat din pat și a deschis dressing-ul, a scos o cămașă albastra și mi-a aruncat-o.
Am mormăit un multumesc infundat , și m-am dus în baie .
Mi-am prins parul și am scăpat de sutien care mereu mă enervează . Am luat cămașa pe mine și avea mirosul ăla specific , al lui . Parfum scump !
Am intrat înapoi în camera și el părea ca doarme , pe jumătate de pat , înghesuit cu telefonul în mana .
I-am luat telefonul și l-am pus pe noptiera, apoi l-am învelit pentru ca pielea lui era destul de rece .Am mers tiptil pana în partea cealaltă a patului și m-am învelit .
***Dimineață
Justin BieberM-am trezit învelit pana în gat , și transpirat. Am mârâit , și apoi m-am întors , Alessia dormea liniștită cu fata la mine , era tare amuzanta cu gura întredeschisă , ma gândeam la ceva rău dar ... nu nu .
M-am ridicat din pat și am mers în baie , m-am schimbat în haine de casa , pantaloni scurți și un maieu alb .
Am deschis laptopul sa mai lucrez câte ceva , la o melodie . Apoi coborâm jos la masa .
Am auzit cum se scânceste , ca un bebeluș nou născut , și am mers lângă ea la marginea patului .
A deschis ochii si a zâmbit , rușinata . S-a întors cu spatele la mine și a ras .
- Neata ! Am spus .
- Vreau sa mai dorm , a spus somnoroasa .
- În 10 minute ești gata !Am spus asta și am coborât în living , unde mama era cu o prietena , doamna Johnson . Am salutat frumos și am mers în bucătărie sa îmi pun cafea , așteptând și pe Alessia .
Au trecut cam 20 de minute de când aștept ca un prost în bucătărie , eram puțin nervos și simțeam ca o sa se întâmple ceva rău dacă ea încă doarme .
Am pus cana pe masa si am plecat nervos spre camera mea .
Am intrat ca un vârtej și nu era în pat , am deschis ușa la baie și nici atât , apoi am văzut ușa de la balcon deschisa , poate era acolo .
Am ieșit pe balcon însă ... nimic .Am început sa îi caut hainele , intacte pe jos , avea și telefon și tot în blugi .
Dar unde e ?
Am deschis ochii mai bine și pe pat era o hârtie , destul de mica cu un mesaj e ea .
" Acum știu la ce ții cel mai mult . Îmi pare rău Justin , atunci când ai spus ca sunt obsedata nu te-am crezut , dar ... se pare ca sunt .
Cu multa dragoste Issabella "Idioata , a rapit-o ? Cum naiba ? M-a urmărit ?
Nu știu ce sa va zic . Pupici dulci și atât .
#finally#lovely
CITEȘTI
Succes A .
FanfictionViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .