Justin BieberCe naiba îi este atât de greu sa nu țipe , sa tacă și sa asculte ?
Rezultatul e plânsul ei , idiot !Parchez în fata casei și coborâm din mașină , iau bagajele și intram în casa .
În continuare suspină, plânge incercand sa mă facă sa nu remarc .
Așezăm lucrușoarele pe acolo , ea se așează pe un scaun și butoneaza telefonul mobil. Eram al naibii de curios ce dracu face pe internet, știu . Sunt gelos pe orice . Absolut !Îmi bag nasul în telefon și ea îl trage , ascunzandu-l.
- Ridica-te de pe scaun . Ii impun.
- Cum ? Nu . Nu vreau ! Se împotrivește .
- A , iar jucam dur ? Zâmbesc .Deschid frigiderul , iau doua oua din cofraj , pur și simplu i le sparg în cap. Se sperie pe moment , apoi se ridica si tipa ca un copilaș micuț .
- Sunt non-violent ! Ridic din umeri și îmi scutur mainile .
Tipa la mine " Te urăsc " și fuge în camera trântind telefonul pe tejghea . Ma spăl pe mâini și îi iau telefonul , deschid în mesaje , gol , apeluri , gol . Atunci istoricul de la Web ?
Nu apuc bine sa intru ca ea coboară și îmi ia telefonul din mana .- Ce faci ? Mă privește urat .
- Încă ești murdara . Ma sprijin de perete
- O , ce spirit de observație . Aplauda .
- Te speli ? O sa începi sa mirosi ?
- De ce astăzi te comportai ca un iubit model ? Se apropie de mine și mă bate pe umăr .
- Hmm . Nu știu . De ce erai așa simpatica astăzi ? Îi dau o replica , trec înaintea ei pe scări . Noapte buna .
- Eu mă bag în duș . Somn ușor ! Tipa .
- Ne întâlnim acolo . Încep sa rad isteric .Intru în baie și mă dezbrac , rămânând în boxeri . Izbește și ea ușa de perete , rasufland de la alergatul pe scări și își pune mainile la ochi .
- Ce faci ?
- Mă bag în duș . Ii iau mainile usor de la ochi.
- Lasa-ma . Închide ochii . Te rog !
- Alessia , deschide ochii .Alessia
Stătea pur și simplu dezbrăcat în fata mea fără nici un pic de rușine , iar eu ca o regina a rusinosilor țineam ochii închiși .
- Stinge becul . În spate ! Îmi indica .
Am stins becul , iar eu încă aveam ochii închiși , deși era o bezna totala .
- Intoarce-te . Imi prinde mana cu mana cu calda și mă trage spre el . Deschide ochii , nu vei vedea nimic din ce nu vrei , ok ?
- Da . Încerc sa știi . Deschid ochii încet și mă panichez ca în jurul meu e o bezna totala . Nu văd nimic , e oribil .
- Shht . Imi pune degetele pe buze . Taci ! Deschide palma .Imi ia mana , o pune pe fata lui și apoi o coboară spre gat , mușchii trapezoidali, pe piept , pe abdomenul lui și apoi la bata boxerilor . Era o senzație magica , trupul lui perfect era fierbinte , sufla greu și era transpirat .
- Justin .. incerc sa șoptesc .
- Am spus ca nu o vezi , nu ca nu atingi Alessia . Imi sopteste și mă sărută dulce .Mana mea era încă peste bata boxerilor lui , sărutul e întrerupt brusc , ma strange in brate cu mana cealaltă și observa ca încă sunt îmbrăcată .
- Dezbraca-te. Comanda .Trag mana din mana lui și îmi ridic cămașa, apoi îmi dau blugii jos și îi arunc .
- Gata ? Mă întreabă cu o voce puțin răgușita.
- Mda .
CITEȘTI
Succes A .
FanfictionViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .