@AndreeaVlad2
Alessia
Il priveam fix în ochi , era o privire dura și seaca . Încercam sa nu plang , sa tac și sa ascult ce are de zis , am închis ochii și mi-am dus mana pe gatul lui .
Era total încordat , era de neclintit , imi imaginam acea privire care acum e posibil sa fie în fata mea , dar ce legătură are el ?
Am deschis ochii și el răsufla din ce în ce mai greu , mainile sale îmi țineau fata , și îmi mângâia obrajii cu degetele mari . Eram fermecata !
Am zâmbit în coltul gurii și el si-a dat ochii peste cap copilărește .
Ii simțeam respirația sa , o combinație de tutun și menta proaspătă , minunat .
Si-a ridicat capul și a luat o mână de pe mine , punând mana pe ușa , și zambind .
- Vine cineva . Imi sopteste calm.
- Și ? Spun eu sacadat .
Mi-a luat mana într-a lui și a deschis ușa , m-a tras după el și am ieșit pe hol.
Sasha și Rita urcau scările , râdeau și țipau .
- Ce faceți ? Întreabă Sasha total mirata de situație .
- Plecam , spune Justin , voi ?
- Mergeți la Kyle ? Întreabă Sasha zambind.
- Da ! Spune hotărât .A evitat alte discuții stupide și am coborât în parcare , era o seara minunata, foarte calda și înstelata . S-a așezat pe botul masinii , iar eu stăteam în fata lui cu mainile încrucișate .
- Mergem la Kyle ? Cine e ? Întreb repede.
- Ha ? Ridica privirea din telefon.
- Nu e nimic . Spun dezamăgită.
- E un amic . Spune zambind șiret.
- E un tic sa spui " Ha ? " , i-am spus gesticulând .
- Nu , e amuzant sa te văd puțin nervoasă . Ma trage mai aproape de el .
- Ce faci ? Spun eu când am observat ca ajung în brațele lui .
- Nu fac nimic rău , ma privea cald , ce crezi ca fac ?
- Nu ar trebui sa mă schimb ? Întreb evitând îmbrățișarea lui .
- Ești destul de ... se uita la mine de sus în jos ... schimbată .
- Ha ? Spun eu imitând ticul lui .A ras zgomotos si s-a dezlipit de mine , deschizând portiera din dreapta pentru a mă urca .
Am urcat în masina lui fitoasa și a urcat și el încă râzând , a pornit motorul care rage ca un leu în jungla și am tresărit puțin .
A dat drumul la muzica , un bass îmi răsună pur și simplu în urechi , crezând ca aici e petrecerea .
Conducea cu prudenta și părea fericit și amuzat , dar nu știu de ce.
Drumul nu a durat mai mult de 20 de minute , 20 de minute de bass , de muzica nebuna .
A parcat în fata unei case mari și puternic luminate , a scos cheile din contact și a deschis portiera , l-am urmat și el m-a aștept în fata ușii .
- Ce casa mare . Spun eu rămânând cu gura deschisa .A zâmbit și mi-a luat mana , strangand cu putere , parcă arătând ca trebuie sa stau lângă el .
A deschis ușa casei și muzica asurzitoare mă surzeste la propiu, nu cunoșteam pe nimeni , mergem ghidată prin mulțime .
A mers la un bar , s-a așezat și mi-a tras un scaun lângă el .
Un băiat blond s-a apropiat de noi și a bătut palma cu Juss . A zâmbit către mine și s-a aplecat la urechea .
- Kyle ! Striga încât sa aud .
- Încântată , Alessia ! Ii spun eu strangand mana.A vorbit mai mult de 1 ora cu Juss , eu doar sorbind dintr-un pahar de suc , adevărul era ca mă plictiseam.
Am zâmbit frumos și i-am atins mana lui Justin , el a privit spre mine și s-a apropiat .
- Vreau la baie , am arătat spre suc , am băut cam mult !
- Te duc eu .
Nu am apucat sa zic nimic , el m-a luat de braț și mi-a arătat sa intru .
Am intrat în baie încuiat ușa , m-am eliberat și apoi m-am spălat pe mâini , privindu-ma și în oglinda . Eram puțin supărată , nu mâncasem de dimineață , și eram amețită .
Am ieșit din baie și mă dezechilibram puțin , și am ras impleticindu-mi picioarele .
Mi-a prins din nou mana și l-am urmat pana la același bar , asezandu-ma din nou pe scaun . El s-a proptit în spatele scaunului meu vorbind cu niște băieți . Nu eram atenta la discuția lor pentru ca nu e frumos .
- Ce faci ? Se intoarce spre mine și îmi da o șuviță de par după ureche.
- Mbine. Spun eu puțin rușinata.
- Te plictisești ?
- Nu cunosc pe nimeni și da ... Ma cam plictisesc .
- Pai hai sa plecam . Imi spune întinzând mana.
- Dar dacă tu vrei sa mai stăm .
- Nu . Am vorbit cu băieții nu îmi doresc mai mult !L-am urmat pana la ieșirea din casa și apoi la mașină . Mi-a deschis portiera și am urcat , lasandu-mi capul pe geam .
A urcat și el zambind , pornind din noi fiara de sub noi și plecând cu demaraj .
- Sasha nu e în camera , stai singura ? Mă întreabă .
- Nu , spun eu în șoaptă . Ce fac ?
- Mergi la mine ? Spune sfios .
- Nu ai alte surprize pentru mine ? Îi spun gesticulând .
Nu răspunde ci doar accelerează mai tare , izbindu-ma de scaun .
A ras la impactul meu puternic , și icnetul meu de durere .A parcat în fata casei lui si a ieșit din mașină . A izbit portiera în urma lui și eu l-am urmat spre casa .
A intrat și apoi s-a întors brusc .
- E și mama , sa nu te sperii dacă o sa iti sară în brațe .Am admis din cap si m-am descălțat , el a intrat primul și a strigat.
- Mama , am venit ! Tipa el .
- Justin Drew , unde ai fost , mi-am făcut griji . A spus o femeie foarte frumoasa cu o voce speriată . Hei , își muta privirea pe mine , tu trebuie sa fii Alessia .
- Da , incantata . Ii intind mana și ea mă strânge ferm .
- Hai la masa Juss , îi spune mama lui în timp ce el își dezleagă șireturile tarsit pe canapea , da picioarele jos . Tipa mai apoi .
- Da ce mult vorbești ! Ii spune el rânjind .O urmez în bucătărie și mă așez pe unul din cele 6 scaune , zambind si mascand faptul ca sunt obosita .
- E o surpriza ca Justin a venit cu tine . Imi zambeste larg în timp ce așează câteva farfurii pe masa. Justin mi-a spus câte ceva despre tine.
- A da ? Ce anume ? Spun eu curioasa .
- Pai , se bâlbâie , nu foarte multe . Cu te numești , ca ești frumoasa și ... Este întreruptă de Juss .
- Ca ești frumoasa și mai ce ? Spune el .
- E foarte frumoasa sa știi , îi așează și lui o farfurie de paste mexicane sau ceva de genul .
- Va mulțumesc mult , roșesc sincer . Spun eu privindu-l pe Justin .
- Hai pofta buna . Spune mama lui Justin .Am mâncat în liniște pana când telefonul lui Justin perturba bunăstarea mesei .
Se ridica de la masa și iese pe terasa din fata bucătăriei , zambind fals .
Eram curioasa sa știu ce vorbește și cu cine .
Dar de ce ?
Poate pentru ca as vrea sa îl cunosc mai bine , sa fim prieteni buni , nu pentru faima ci pentru ca are potențial .Ok , dacă tot am ajuns pana aici, vreau sa spun ca am cunoscut multe persoane pe Wattpad , minunate .
Una dintre ele e o " pisicuță" foarte talentata .
Andrea Vlad te pup dulce .
Bubule sa știi ca povestea ei merita un ochi , știu ca vrei mister .În fine va pup dulce pe toți , și ne auzim la capitolul 34 .
❤❤❤
CITEȘTI
Succes A .
FanfictionViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .