Capitolul 28

225 9 3
                                    

..... dim mașină ieșind un Harry și un Justin , destul de nervoși și impunători .
Harry îl apuca pe Brooklin de tricoul și îl izbește pe asfaltul rece , inabusindu-i fata cu lovituri.
Justin îi desparte în cele din urma și Brook zăcând intr-o balta de sânge.
Harry își șterge sudoarea de pe frunte și îl trage de pe jos , bagandu-l în mașină pe bancheta din spate .
Justin rămâne puțin mai în spate , intr-o tăcere , iar Harry vine la mine și încearcă sa mă îmbrățișeze dar eu îl resping .
- Ce e ? Întreabă pe un ton serios .
- Nimic , doar vreau sa fiu singura .
- Singura , se întoarce spre Justin , auzi la ea , singura , ma privește din nou , după ce ti-a făcut animalul ăsta .
- Frate , poate chiar asta vrea , stai calm. Bieber îl apuca ferm de umăr pe Harry .
- Da . Ma intorc și plec , pe alee .

Am mers câțiva metri , și o prezenta mă urmarea . M-am oprit , mi-am întors tot corpul și Justin era chiar în spatele meu butonand telefonul .
- Mă urmărești ? Întreb în timp ce el trece pe lângă mine .
- Ha ? Ridica puțin capul din iphone .
- Am zis , ma urmărești ? Vorbesc puțin mai tare și merg lângă el .
- Nu , merg acasă . Stau la câteva străzi distanta ! Zâmbește și merge mai departe .
- A da ?
- Da !

Am rămas puțin mai în urma , în spatele lui ca o umbra .
Ma gândeam la seara asta , Harry care era al naibii de nervos si felul în care a reacționat , cum mi-a vorbit așa impunător și sec .
La Brooklin despre care nu știam prea multe , despre ce o sa I se întâmple ... despre multe !

- Justin ? Strig eu după el .
- Ce ? Se oprește și se întoarce spre mine .
- Ce se întâmplă cu Brooklin ? Întreb puțin speriată .
- Cine ?
- Tipul ăla care m-a agresat . Ii spun răstit .
- Il știi ?
- Da , e prietenul verișoarei mele . Sta cu mine în casa .
- Serios ? Își pune mana în par .
- Aha . Suspin eu . Oricum multumesc .
- Nu mie sa îmi mulțumești, lui Harry , el e eroul . Își da ochii peste cap .
- Ai treaba ? Întreb sfioasa .
- Pai , se gândește , ma duc acasă .
- Aaa , voiam sa mai vorbim ceva .
- Pot sa te invit la mine ? Începe sa rada .
- Poți ! Rad și inaintam spre casa lui .

Am mers aproape un kilometru pe jos , în tăcere , în timp ce el mai butona telefonul din când în când .
S-a oprit deodată și a scotocit prin buzunare , a luat cheia și a deschis poarta apoi am intrat și eu . A apăsat pe clanța ușii și s-a încruntat văzând ca e descuiat .
S-a întors spre mine și a zâmbit speriat ...
- Închide ochii și stai aici . Imi strânge mana în mana lui .
- De ce ?

Nu a zis nimic și mi-a pus mana la ochi inchizandu-i.

Justin Bieber

I-am pus mana la ochi și i-am închis ochii .
Am deschis ușa și am luat pistolul de la spate , dar am simțit o mână pe umăr .
Am deschis ochii mari și m-am întors , iar ochii ei erai în lacrimi și tremura .

- Iub ... aaa .. Alessia , stai acolo. I-am arătat locul din spatele ușii .
- Ce ? De ce ? A zis puțin încruntata .
- E cineva în casa mea , bine ? Mă enervez.
- Și arma ?
- E ... arma . Te rog .

S-a depărtat puțin de mine și eu am intrat în casa , niște lumini difuze puteam sa le observ și o umbra ciudat pe canapeaua din bucătărie .
Am aprins becul și am îndreptat arma spre ... Lissa .
Uitasem ! Fuck !
M-am repezit spre ea si am luat-o de par , țipând la ea sa urce sus .
Am pus pistolul pe măsuță și am deschis ușa Alessiei .
Am zâmbit idiot si ea a ras .
- Se pare ca am uitat ușa deschisă . Zâmbesc
- Da , intra în casa .
- Fă-te comoda .

Își da haina de piele jos , se descălța și apoi se așează pe canapeaua din bucătărie .
- Pot sa stau puțin de vorba cu tine ? întreabă vesela.
- Da , desigur . Vrei suc ? Sau un whisky ? Rad usor .
- Un suc , nu vreau alcool .

Ma intorc la ea cu un suc și îl pun pe masa , asezandu-ma lângă ea .

- Unde îl duce Harry pe Brooklin ? întreabă deodată.
- Să se liniștească . Spun puțin sec și speriat .
- Aha . Adică apoi mă întâlnesc cu el acasă ? Se întristează .
- Nu cred ca e magician încât sa îl facă sa dispară ... M-am ridicat de pe canapea și am luat pachetul de țigări din geaca .
- Amuzant . Spune ea ironic. Suna un telefon pe aici , se ridica si ia un telefon în mana , a cui e ?
- Ce ? M-am panicat imediat și an sărit sa iau telefonul.
- Asta e .... e ... cumva telefonul Lissei ? Face ochii mari și eu înghit în sec.
- Cine ? Resusesc sa îl iau din mana ei.

Dar tot ce credeam eu ca v-oi termina cu o minciuna se spulbera , ochii ei se umezesc imediat și eu imi pun mainile dupa cap în semn de disperare .
Lissa coboară pe scări și rămâne aproape înghețată cand o vede pe Alessia .
- Ce căuta ea aici ? Se apropie Alessia de ea. Raspunde-ti, unul din voi .
- Alessia stai , îți spun. Spunea Lissa incercand sa o ia in brate pe Alessia.
- Aha , am înțeles . Fratele meu suferă acasă și tu , o privește pe Lissa cu ura , cauți știu eu ce ? Pun pariu ca iei și bani !

Se întoarce și își ia geaca apoi se încalta și vine spre mine , palma ei mica făcând contact cu obrazul meu .
Imi simțeam iar sângele fierbinte , respirația sacadată , negrul ăla din fata ochilor, însă a trântit ușa în spatele ei mai repede decât îmi imaginam.

- Justin , ce fac ? Lissa îmi pune mana pe umăr .
- Ai mai puțin de 30 de secunde sa dispari din casa asta ! Mai puțin . Tipam la ea .

A ieșit din casa și mă gândeam ce mă fac , am pierdut mult în ultimul timp ! Alessia ,  mama , Ryan și mulți alții , imi recunoșteam greșeala dar e greu sa fii cel mare a greșit .

Alessia

Soția fratelui meu e curva ? Numai la ăsta îmi stătea gândul , sper sa plece din viața noastră . Cat mai rapid !

Ajung în fata casei mele si intru ca un monstru în grota , înjurând și bolborosind .
Mama mă întâmpină cu un zâmbet dar eu furioasa nu îl inapoiez .
          - Unde e Albert ? Întreb nervoasă
         - Sus , da ce e ? întreabă mama speriată .

Nu o bag în seama și urc nervoasă în camera lui Albert .
Deschid și trântesc ușa în spatele meu , țipând .

         - Fă-i bagajele curvei tale de soții . Tipam la Albert . Acum !

Era nedumerit și cu o privire speriată , aproape în lacrimi .

Am postat și capitolul acesta , greu dar am facut-o .
Srry !

Va pup dulce , ne auzim curând , foarte curând

#muahly

Succes A .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum