Capitolul 23

270 11 4
                                    

Alessia

Uram acest sentiment , de oboseala și faptul ca sunt singura care pune suflet , căruia îi pasa .
De ce eu ? De ce acum ? De ce ?

E o capcana la mijloc .
Mi-am tras patura pe mine și am adormit cu gândurile mele rele , urate și negre .

****

Dimineață m-am trezit tot singura în pat , în aceeași poziție în care am adormit . M-am întins , am mârâit puțin în perna în joaca , apoi m-am ridicat din pat și am intrat în baie .

M-am privit în oglinda , m-am analizat apoi am intrat în duș .
M-am spălat , m-am epilat , și apoi am lenevit sub dusul fierbinte .
Eram atât de binedispusa .
Prima data în casa asta !

Mi-am înfășurat parul în prosop , mi-am luat boxerii roșii din dantela pe mine , am ieșit din baie și am cotrobăit prin hainele lui Juss , găsind o cămașă alba , cu care m-am îmbrăcat și am coborât în bucătărie .

Am intrat în bucătărie și am observat pe masa un bilețel :
" Scuze ! Sper ca te-ai odihnit aseară , eu sunt ok . Sunt la Sam . Suna-mă . J.B "

Ihm . Ce scris frumos . Citeam biletul în timp ce îmi lingeam degetele cu Nutella . Iamy .
Nu era nimeni sa mă critice .

Mi-am mâncat felia de pâine prăjită , cu iaurt de căpșuni apoi mi-am uscat parul , l-am lăsat ondulat cum e el mereu si m-am îmbrăcat cu jeansi negri și o cămașă alba , decoltata .
În picioare mi-am luat stilleto albi și am fugit pe scări , la telefon .
L-am apelat .

* Hei !* întâmpină vocea lui blândă .
* Ce faci ? *
* Joc Fifa . Tu ? *
* Mă gândeam sa mergem în mall ? *
* Aha . Ne întâlnim acolo ? *
* În 20 de minute ? *
* Da . Te pup . *
* Pup *

Am ieșit on fata casei și mă gândeam sa sun la un taxi , dar un Range Rover îmi distrage atenția .
Cine e ? Ce căuta în fata ușii ?

Am coborât scările și am ieșit în drum , m-am învârtit pe lângă mașină pana când am văzut un bilet pe ștergător :
" Ce zici ca pe ăsta sa nu îl arunci în lac , prăpastie și altceva ? Am încredere . Doar urca ...
       - J.B.  "

Fuck ! Nu nu nu .
Nu pot ! Am lăsat biletul la locul lui , am deschis portiera și un imens buchet de trandafir îmi încântă ochii .
O doamne !

Am luat buchetul , l-am strâns la piept , și l-am așezat pe scaunul din dreapta ! Am urcat în mașină , am văzut cheile deja în contact și încă mă minunam de frumusețea masinii .

Voiam sa plec de jos , doar pentru ca aveam orgoliu , dar ce mama naibii ?
Am un Rover la dispoziție și eu refuz ?

Suna puțin materialist , dar eu nu sunt așa !
Crede - mă !

Am pornit mașină , și instant inima mea era încărcată cu o energie cunoscuta ! Adrenalina .

****

Am parcat la mall , am coborât din mașină , mi-am luat geanta și telefonul . Apoi am admirat puțin mașină , încă o data , observand mai bine numărul de înmatriculare de la spate :
MIAMI 0889 JB'S

Ce idiot ! " JB'S " ca sa știe ca e al lui . Amuzant .

Am plecat spre intrare , l-am observat cum ranjea , avea ochelarii negri și hanoracul cu gluga , iar blugii cu tur nelipsiți . Probabil o sa ii tai intr-o zi !

Succes A .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum