Capitolul 26

225 8 1
                                    

Am ajuns în fata unei case luminate , din care se auzea o muzica asurzitoare , am pășit tinandu-l strâns de mana pe Harry . A ajuns în fata unei canapele pe care erau Sam , Sasha și Rita.  M-am așezat lângă Sasha și ea mi-a țipat în ureche .
         - Îți place ?
        - E plin de ciudați . I-am arătat în jur și ea a zâmbit .
        - Atunci și tu ești o ciudata , ai venit aici . Tipa .

Am ras și mi-am întors privirea spre lumea care dansa , foarte lasciv , mai mult beata , fetele pe jumătate dezbrăcate și băieții la fel. 
Cine e omul care permite așa ceva ?
Mi-am mai clătit privirea cu busturile unor băieți care arătau mai mult decât bine , apoi m-am întors aproape de tot când am văzut o privire de caramel ce mă pătrunde , m-am ridicat brusc și am mers spre băiat , însă pana am ajuns acolo el a dispărut .

Privirea aia sălbatică și caramelul din ochii lui îmi apăreau în visele ciudate de la spital.  Acum au trecut însă de fiecare data când văd pe cineva mă uit în ochii lui , caut acea privire și cred ca am gasit-o însă ... ea fuge de mine. 
M-am uitat în jur , lumea dansa pe lângă mine , eu încercam sa ies din mulțime și sa ajung înapoi dar o văd pe Sasha care dansa cu Rita pe beat-ul melodiei , am zâmbit și m-am dus spre ele .
Am dansat pana când am simțit ca nu mă mai pot tine pe picioare și am mers din nou la canapea , asezandu-ma lângă Harry care părea foarte bine dispus iar Sam puțin încordat !
Am stat pe canapea și admiram dansul celorlalți în continuare căutând privirea aceea .

Sam a făcut un semn discret lui Harry , pe care eu l-am observat și el s-a ridicat de lângă mine și a plecat cu niște băieți , eu rămânând singura cu Sam. 

I-am zâmbit frumos și el mi-a întins un energizant , l-am luat și am băut . Avea un gust înțepător și puțin amărui , m-am strâmbat și Sam a început sa rada tinandu-se de burta .

Un tip din fata mea care dansa a ridicat o mână și a făcut un semn Dj-ului și el a schimbat melodia , cu mix de-al Rihannei , melodia Rude Boy .

Toată lumea tipa și era în culmea fericirii , Sam s-a ridicat și m-a tras după el , începând sa danseze ca un nebun cu niște fete , eu incercam sa dansez în limita simțului bun,  însă niște brațe cu niște tatuaje ciudate mi-ai atins talia , însă atunci când eu m-am întors ele au dispărut .
Tipul care tocmai a trecut pe lângă mie mirosea a puțin alcool și un parfum bărbătesc scump , m-am dus lângă Sam și l-am tras afară dintre doua fete , și ele făcând o fata deprimata .
          - Ce e ? Mă întreabă .
          - Hai cu mine pana afară .

Ma trage de mână , și iese pe o ușa din spate și deodată o liniște profunda mă izbește , iar ecoul muzicii auzindu-se undeva departe .
M-am așezat pe scări și Sam în fata mea .
          - Ce e ? Își duce mainile in san. 
          - Doar era prea cald ... Ma bâlbâi.  Sam ? da din cap . Am o întrebare .
          - Care ? Sper ca pot sa te ajut!
         - Cunoști pe cineva , sau nu ... mai bine am cunoscut pe cineva cu niște ochi sălbatici și caramelizati? 
          - Pai nu știu , eu nu știu ce culoare au ochii sora-mii dar ce sa vorbim despre alții . Începe sa rada.  Dar de ce ?
          - Doar așa , mergem înăuntru ?
          - Du-te tu , eu am niște treaba . Imi zambeste și eu deschid ușa intrând. 

      Samuel

Hmm ! Ochi caramelizati , ochi caramelizati , cred ca delirează . Nu știu ce vrea sa spună !
Mă rog !
Aveam altceva de făcut decât sa mă gândesc la ochii altora .
Am intrat pe terenul de tenis și l-am văzut ca de obicei pe Justin , lovind cu putere mingea .

          - Te-am așteptat mult ! Se răstește și vine spre mine .
         - Încetează sa mai ai fata asta . Ce ai ?
         - De ce a-ti adus-o pe ea aici ? Tipa cât îl țin plămânii .
        - Frate , stai calm.  Nu te cunoaște . Ce dracu ? Era atât de aproape de mine încât îmi venea sa îl plesnesc .
         - Calm ? M-a văzut și a sărit sa vina după mine ... Spune oftând .
       - Justin ! Ochii tai ! Caramel ! L-am luat de marginea tricoului și apoi am fugit sa o caut pe Alessia. 

Am intrat ca un fulger în casa , am vazut-o ca stătea pe canapea puțin supărată , și i-am întins mana , și am intrat cu ea intr-o camera de sus .
Părea puțin speriată , m-am așezat pe un scaun , și ea încă stătea în picioare.  I-am întins și ei un scaun și s-a așezat
          - De unde știi ochii aia ? O întreb tupeist .
         - Hmm . EvitaUn vis , de fapt mai multe , când încă eram în coma la spital.  Mereu îmi apărea acea privire , ofteaza , și cred ca în seara ăsta l-am văzut dar a dispărut ...
           - Aha.  Mi-am trecut mana prin par . Știi sunt multe persoane cu ochi de aceasta culoare , crezi ca de fiecare data când vezi acea privire e el ?
          - Poate ai dreptate . Își lasă capul în jos.  Cred ca ar trebui sa îmi canalizez atenția pe alte lucruri. 
         - Da , asta cred si eu . Ii zâmbesc și ridic de pe scaun . Mergi ?
         - Sam ? Mă poți duce acasă ?
         - Nu ! Răspund sec și ea privește încruntata . Dar știu pe cineva care te ajuta .
       

Am coborât înapoi în mijlocul petrecerii , și l-am căutat pe Harry . Era lângă o fata , flirta cu ea , i-am făcut un semn și el a sărută - o pe fata și a venit spre mine .
          - Ce faci ? Il întreb
          - Nu vezi ? Rânjește  .
         - Sam ? trage Alessia de mana . Uite . Imi arata "privirea " adică Justin.  Fuck ! Se apropie de noi .
         - O duci pe Alessia acasă . Ma intorc spre Harry si deodată Justin saluta .   
        - Harry pot vorbi ceva cu tine ? Alessia era total orbita de privirea lui .
         - Nu Juss , nu acum . Are niște treaba ! Il împing eu .
         - Atunci Sam , vii tu ? Sus la mine ? întreabă el scrâșnind din dinți .
        - Da . Poți sa pleci ? Ești beat ! pun în fata Alessiei,  dar Juss ripostează și îi zâmbește .
        - Sam ? O văd pe Alessia în fata mea . Il știu !

Ochii mei s-au mărit , iar Justin aproape a început sa fuga , și Harry stătea uimit de ce o sa zică Alessia !


Ok . Finish !
#lovely.
Va pup dulce .

Ne vedem la următorul capitol ! Nu e editat , așa ca îmi pare rău de greșeli

Succes A .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum