In tot acest timp , gandul meu era la modul in care a reactionat , " sunt a lui " . Privesc pe geam si ma simt slabita , si obosita sa joc o prostie de sceneta . Sunt o marioneta , in mainile unui papusar obsedat , care isi traieste viata mancand sufletele celorlalti .
Ma intorc cu fata spre el si ii citesc nervozitatea in ochi , fierbe sangele in el , e insetat de manie , ma uraste .
- De ce faci asta ? Il intreb
- Anume ? Imi raspunde cu o alta intrebare .
- Te porti de parca iti apartin , de parca viata mea mi-o ghidezi tu , ce dracu Justin ? Stii care e faza ? Ma incrunt . Urasc sa stau in preajma ta , sa te vad , sa te sarut , sa te ating ... urasc . Ochii mei sunt plini de lacrimi .
-Tu gandesti cand vorbesti ? Ma strange de incheietura . Raspunde !- Ma doare , opreste-te , ma ranesti . Ma trag din stransoarea lui .
Parcheaza in fata casei sale si imi deschide portiera tragandu-ma inspre intrare . Descuie usa si ma impinge in hol , ma descalt si intru in living . El se tranteste pe canapea iar eu imi iau un scaun si incep sa plang .
Pov Justin
O aud cum plange , mi-e mila de ea , as vrea sa ii alin durerea dar a spus ca ma uraste .
Ma ridic intr-un final si intru in bucatarie , ma asez langa ea si ii ridic capul spre mine .
- De ce imi vorbesti asa ? Tocmai ce am marturisit ca vreau sa avem un viitor si tu dai cu piciorul ? Spune ca asta vrei si te voi lasa sa pleci ! Doar fa-o . Ma rastesc la ea si arunc scaunul din bucatarie .
Ma priveste cum eu am acest atac de furie si ma inneaca cu tacere .
- De ce dracu taci ? Imi mut privirea spre ea .
Doar plange si sta neclintita pe scaun . Se ridica spre mine si isi sterge lacrimile , apoi eu o iau in brate , strangand-o si simtindu-i pulsul care creste . O ador ..
- Vreau sa fiu fericit A , ii spun si ea aproba cu un gest , sa te fac fericita , incercam ?
- Vreau sa te schimbi . Imi spune printre lacrimi .
Am inteles mesajul ei , greu de altfel , dar incerc , e a mea acum , o voi face fericita si ea pe mine . E minunat .
O asez din nou pe scaun si ii aduc un pahar de apa sa se linisteasca , dupa ce bea , ii iau barbia intre degete si imi aduc buzele peste ale ei , presandu-le usor . Totul se transforma intr-un sentiment de neimaginat , o iau in brate si o pun pe masa din bucatarie , continuand sa o sarut cu patos , atingand orice particica din corpul ei care de altfel ma nenoroceste , ea prinde curaj si imi trage tricoul peste cap
Ma mangaie pe piept facand conturul tatuajelor si sarutandu-ma senzual pe gat , ador cand face asta . E minunat .
Mai excitat de atat nu am fost niciodata , ma simt liber si normal in bratele ei . Incep sa o sarut din nou si ii incerc sa ii dau tricoul jos dar ea ma opreste ...
- Am facut ceva gresit iubito ? Ma sperii Ea doar zambeste si isi lasa capul pe umarul meu , nu e pregatita , e ok , doar ca ma innebuneste .
Ma retrag usor si o sarut pe frunte , o iau de mana si urcam spre camera mea , imi dau pantalonii jos si ma trantesc in pat .
Alessia se pune la marginea patului si sta ganditoare .
- Imi pare rau , se intoarce brusc spre mine , vreau sa te fac fericit .
- Stiu , dar e de ajuns ca esti aici . Ok ? O linistesc .
CITEȘTI
Succes A .
Hayran KurguViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .