Justin Bieber
Când am văzut ca se îndepărtează de mine , mi-am pus mâinile în cap și am oftat .
A început sa plângă , am crezut ca inima mea se rupe în 10 mii de bucatele , știam ca nu îi puteam explica . Ce naiba sa fac ?
În timp ce gândeam la alta minciuna , focuri de arma îmi distrag privirea spre geam . Pe veranda casei lui Sam , câțiva mascați trăgeau prin geamuri .
Sam pleacă în camera de sus și eu sar peste Alessia , protejand-o cu propriul meu corp .
În câteva minute , Sam coboară cu Ella și o ascunde în beci . Nimeni nu o putea găsi , era cel mai ascuns loc posibil !
Îmi arunca cheile unei mașini din garaj plqcand și el spre garaj .
Mergeam usor , sa fiu sigur iubita mea nu e nimerita de nici un glonț .
Când am ajuns în garaj , am deschis ușa din stânga a mașinii .
Alessia stătea nedumerita în spatele meu , încerca să spună ceva dar plângea continuu .
- Șterge lacrimile . Trebuie sa mă ajuți , urca la volan și condu cum numai tu știi . Ok ? Pentru mine . I-am luat fata în palmele mele și am sărutat fruntea scurt .
- Bieber nu e timp de romantism , hai sa mergem . A țipat Sam la mine în timp ce urca în alta mașină .Ea doar da din cap și urca imediat la volan , pornește după Sam , iar eu priveam în oglinda , eram al naibii de urmăriți și era vina mea .
- Condu repede , hai , pedala pana la fund ! Tipam la Alessia care părea ca se conforma țipetelor mele .
Am ieșit pe geam , pana la jumătatea corpului și am încărcat arma , iar privirea iubitei mele a căzut imediat pe mine , părea uimita si speriată .
Spuneam în gând cea mai lunga rugăciune pe care o știam , voiam sa fiu sigur ca atât eu cât și ea scăpăm cu viața .
Trăgeam în mașină din spate și scraneam din dinți când îi vedeam ca sa apropiau .
- Repede Alessia ! TipamM-am trezit pe niște străduțe înguste și ea conducea nebunește , totuși puțin speriată cred , ce fetiță mi-am ales !
Aveam adrenalina la maxim , eram mult mai relaxat când știu ca acum nu mai era decât o mașină în spatele nostru.- Oprește , am zis intrând înapoi în mașină . Aici pe dreapta !
A oprit , am coborât din mașină și m-am îndreptat usor spre mașină din spatele nostru .
Am tras un foc prin parbriz sperand sa îl fi nimerit pe nemernic , ma apropii de portiera masinii și am deschis , șoferul cazand intr-o balta de sânge.
Am inspirat adânc și am căutat prin mașina , nu mai era nimeni .
Am urcat în mașină cu Alessia si am aruncat pistolul pe bancheta din spate .- Să mergem .
- Ce a fost asta ? Mă întreabă nervoasă .
- Ce ?
- Urmărirea și la naiba Justin ai omorât un om ! Tipa în timp ce conducea .
- Dacă nu o făceam , muream eu ! Taci și condu , mergem acasă !Conducea atenta , nervoasă , supărată și știam ca e vina mea . Dar de ce sa recunosc ? Sunt supărat pe mine . Stiu ca merit un glonț un cap !
Parchează în fata casei și coboară din mașină , întra în casa și arunca cheile masinii pe tejghea înjurând .
- Uite Bieber, nu am nevoie de nici o explicație. Pot trai și fără ! Tipa la mine neîntrerupt .
- Ok , nu ma complic . Ridic din umeri .
- Poftim ? Își întoarce privirea spre mine . Ce ai spus ? Vine spre mine și mă împinge.Ma dezechilibrez puțin și dau doi pași înapoi , apoi încep sa rad . Trec mana prin par și inchid ochii . Gândurile mele mă întunecă imediat , starea mea de neliniște mă acaparează , eram al naibii de nervos si presupun ca ea știa asta , pentru ca tremura ca o varga .
- Uite curvo , e ultima data când tu mă atingi ! O apuc de par si o târăsc pana în camera . Tu , stai aici pana iti zic eu .
- Poftim ? Se zbătea în mâinile mele . Justin ce te-a apucat ? Da drumul , ma doare !
- Știi ce ? Îți amintești când ti-am spus ca " te iubesc " ? O arunc pe pat si ea isi strânge genunchii la piept . Sper ca iti amintești , pentru ca am mințit ! Așa cum fac mereu !Am lasat-o plângând în pat și am coborât în sufragerie , as vrea sa învețe sa mă respecte , sa tacă atunci când trebuie , sa nu pună întrebări . E asa al dracu . O sa o omor Intr-o zi !
M-am ridicat de pe canapea și am intrat în baie , mi-am curățat rana și mi-am făcut un dus .
Auzeam pași , parchetul scârțâia , probabil a ieșit din camera . Uite de asta o sa o omor ! Nu asculta !
Am ieșit imediat din dus , am deschis ușa la baie și am vazut-o. Era în lenjerie intima , cu maieu mai lung pe ea , arata al dracu de sexy .
- Ce cauți ? Tresare când îmi aude vocea .
- Ahm . Se bâlbâie . Apa ?
- Mai ești supărată ? Înaintez spre ea .
- Ar trebui ? Se urca pe masa din bucătărie. Justin ? Ar trebui ?
Își flutura mana în fata mea .
- Nu știu , poate ăsta e motivul pentru care te întreb ?
- Adică Îți pasa ? Zâmbește
- Nu !
- Renunț Juss . Se întoarce și merge spre frigider . Trebuie sa facem cumpărături .
- Da , mâine ! Mă așez pe scaun .
- Pe la ce ora ?
- Tu știi ce enervanta ești ? Ridica din umeri . Pai nu știi ! Dar mor , cum naiba sa nu fii supărată ? Nu suferi ?
- Știi ce deduc eu ? Ca iti place sa mă vezi suferind !
- Așa sa fie ? Îmi pun mainile pe masa susținând capul . Asta e !Pleacă din fata mea , spre camera . Poate avea dreptate , poate ! Dar nu știu ! O iubesc ? Nu o iubesc ?
O sa mor , și dacă e nevoie și ea !Fin !
XoXo .
Love u !Aștept comentarii cu părerile voastre , abia aștept . Pupi ! :* :* :*
CITEȘTI
Succes A .
FanfictionViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .