Alessia
Am rămas după cum bine știm cu toții cu tipa asta , Phoebe. Am făcut cunoștință și încă de la primul " Salut " știam ca am mult de furca astăzi , și de ce Bieber mă lasă singura cu ea ? Mă sperie.
Am intrat în mall mai mult tarata decât de buna voie și efectiv mi-a furat cardul din mana , spunând ca știe ea mai bine cum sa contorizeze banii , și am probat fiecare rochie de la cea mai scurta la cea mai lunga , eram mega-obosita.
- Asta e ! Tipa la mine .
- Ce ? Spun eu privindu-ma în oglinda . E frumoasa , dar nu e genul meu .
- Dar el e genul tău ? Întreabă asezandu-mi rochia .
- Știi , ridic un deget , ma fac ca nu am auzit !
- Ești foarte frumoasa . Hai sa plătim .M-am dezbrac și i-am dat rochia , și a fugit pana la casa platind-o .
Am ieșit din magazin și ea a început sa pună destul de multe întrebări enervante .
- Nu mi-ai răspuns . Spune zambind șiret .
- La atâtea întrebări deodată ? Spun eu râzând . De ce nu ești jurnalist ?
- Pentru ca nu sunt , deci ?
- Și acum ce facem ? Unde mă mai duci ? Spun eu intrând în mașina ei .
- La coafor și machiaj . Apoi la studio .A văzut ca eu tac în continuare și a condus fără sa mai scoată un cuvânt , eram de-a dreptul uimita , chiar ciudat .
Am ajuns la machiaj și coafor , iar eu chiar eram de nerecunoscut, adică cine credea ca o tona de machiaj poate ascunde o fata de tocilara ? Sau ca un piaptăn face atatea magii . Amuzant .
Am ieșit de la cosmetica și m-am îmbrăcat , apoi am mers la studio împreună cu Phoebe .
- Tocurile astea sunt înalte ! Mă vait eu .
- Și ? Taci odată !
Încercam sa calc cât de ușor pot pe piatra cubica din curtea studioului, dar era destul de greu și dacă nu îmi rup ceva astăzi , nu mă cheamă Alessia .
Phoebe a deschis ușa unei camere , foarte mari si m-a invitat înăuntru , sa stau jos .Justin
- Dacă te mai miști mult o sa te las cu parul ăsta de papagal ! Se răstește Carlos .
- Hai odată . Ma uit spre Kenny . Pregătește mașina.
- Cu care vrei sa mergi ? Mă întreabă ridicand sprâncenele.
- Care e jos . Haide Carlos ? Mă întorc din nou spre Carlos .Intre timp pe ușa din fata mea intra Phoebe , cu un zâmbet imens pe fata . A venit spre mine și mi-a așezat cămașa și a căutat ochelarii de soare și m-i ia dat .
- Ești pregătit ? Îmi zâmbește șiret și apăsat.
- Nu e cine știe ce , nu știu ce sa zic de apariția mea cu Alessia , însă e ok . Apropo unde e ? Întreb dand-o din fata mea .
- Ii spun sa vina !Pleacă imediat și trântește ușa în spatele ei , țipând pe holuri .
Am ras și m-am privit în oglinda pentru ca în sfârșit freza mea era gata , după ore de munca .
M-am întors sa îmi așez sacoul și atunci Phoebe a intrat împreună cu Alessia . Privirea mea s-a oprit pe femeia din fata mea , rochia aceea , zâmbetul , ochii și finețea care pur și simplu mă vrajeau.
- Ce frumusețe ! Spun eu uimit .
- Mi-as dori sa port sacoul ăsta și pantalonii tai , par mai comode . Spune venind spre mine . Sau sa am ochii tai sa mă privesc .
- Phoebe , de ce nu ai spus ca am o partenera care o sa îmi fure toate blițurile ? Am ras .
- În nici un caz . Eu nu fur nimic . Zâmbește Alessia si se privește în oglinda .Rochia neagra de prințesa îi venea de minune , iar dantela care nu prea îi acoperea bustul era minunat . Eram total cucerit !
Zâmbeam necontenit ca un puști îndrăgostit , poate asta eram , sau nu !
- Mergem ? Întreb asezandu-mi mana pe talia ei .
- Atunci când ești tu pregătit . A zâmbit și m-a luat de mana.Am mers înaintea ei ajutand-o cu trena pe scări , până la mașină. Kenny aștepta jos , a deschis portiera masinii și Alessia a urcat , apoi i-am făcut cu ochiul lui Kenny și el a zâmbit !
- Ai dat lovitura Bieber ! Striga Carlos ca un nebun .Am zâmbit și am urcat în mașină .
Am pornit mașină și am condus cât se poate de liniștit și concentrat .
- Și cum o sa fie ? Întreabă .
- Pai ... Ma uit la ea . Zâmbește frumos și mă urmezi , nimic mai mult . O sa facem un miliard de poze dar ... Oftez . Nu scapi !
- Îmi dai emoții ! Spune înghițind în sec .
- Pe dracu ! Rad . E amuzant , fii naturala . Iar dacă cineva Îți pune întrebări încearcă sa răspunzi , căci altfel dai de înțeles lucruri .
- Și ... face o pauza . În legătură cu noi doi ?
- Da . Spun eu hotărât .
- Da ce ? Spune ea amuzata .
- Avem ce relație vrei tu . Poți sa spui orice si eu o sa te susțin . Ok ? Îmi pun mana pe mana ei .
****
- Am ajuns ! Ii spun și zâmbesc . Stai aici , ok ? Calma . Spun si cobor din mașină .Urăsc blițurile astea care uneori mă orbesc , un motiv în plus sa port ochelari . Am zâmbit și am salutat pe cei care erau acolo , și l-am rugat pe Kenny sa îmi facă loc sa ajung la portiera din dreapta .
Am stat lângă portiera și am respirat greu de vreo câteva apoi am deschis , toți fotografii și jurnaliștii erau în extaz .
Alessia a zâmbit si mi-a întins mana , eu ajutand-o sa coboare . Am pășit împreună pe covorul roșu , zambind si pozând , eram cu adevărat fericit și împlinit .
Ne-am ținut de mana mereu , îi puteam simți emoția numai la cât de tare mă strângea , dar eu încercam prin zâmbete și ochi dulci sa o calmez .
- O poza Justin ! Auzeam din toate părțile.Am pozat de mai mult de 30 de ori și apoi am urcat sus în clădirea unde se ținea Gala . Ne-am ocupat locurile la masa , alături de Usher , Jay-Z și Beyonce .
Am salutat pe toată lumea , itroducand-o pe Alessia în lumea mea și se putea vedea ca toți erau puțin uimiți de faptul ca mă afișez alături de cineva care nu e cunoscut .
- Justin ? Am auzit o voce cunoscuta .
- Ellen ! Am spus și m-am ridicat sa o îmbrățișez.
- Cine e frumoasa cu care tocmai vorbeai ? Spune și se așează pe scaunul meu .
- Alessia , e partenera mea în seara asta. Spun eu și mă sprijin de scaunul Alessiei .
- Bună , incantata . Spune Alessia .
- Ellen . Încântată . Ellen mă privește. Partenera ta doar în seara asta? Spune ea puțin indiscreta .
- Partenera mea . Spun eu zambind .
- Justin ? Îmi striga numele Alessia. De ce nu îi spun lui Ellen de relația noastră ?
- Ahhm. Ma uit mirat la ea . Desigur . Zâmbesc . E și iubita mea . Spun mândru .
- E o apariție sa știi . Spune Ellen și o îmbrățișează pe Alessia .
CITEȘTI
Succes A .
FanfictionViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .