Capitolul 4

420 13 0
                                    

Ii simt rasuflarea , calda si am senzatia ca ma topesc . Ce se intampla ? Sunt salvata de clopotel .

       Perspectiva lui Sasha

Dupa plecarea Alessiei , Justin devine morocanos si dispare . Il cunosc prea bine , are numa tampenii in cap . Ma prind repede de jocurile lui . Fug spre camera mea , iar cand deschid usa , el este deasupra ei , iar eu imi simt sangele cum fierbe .

    - Ce faci ? Ti-am spus sa stai departe de ea ? Strig la el si il imping . Iar el ranjeste . Iar tu ? Il vrei . Poftim . O imping spre el , iar ea izbucneste in plans . Incerc sa te tin departe , iar tu il accepti . Ei nu murmura nimic . Nu pot sa ma calmez . Iesi Justin ! Iesi .

    Perspectiva Alessiei

O sa ii multumesc mereu , Justin iese pe usa razand ca un nebun , iar eu incerc sa o iau in brate pe Sasha .

    - Asculta , doar nu te mai baga ! Se ridica si ma evita .
    - Eu nu am facut nimic . Spun printre lacrimi
    - Nu ? Ai iesit cu el . Recunoaste ! Tipa la mine si ma strange de mana . O sa ajungi ca Lyly , o curva .

La auzirea acestui lucru , imi sterg lacrimile iar ea ma priveste in ochi . Ma ia in brate , si ma strange puternic .

    - Ce e cu Lyly ? Si de ce ma protejezi ? Ii spun la ureche .

Da din cap si incepe sa planga . Apoi ma priveste si imi zambeste ...

    - Hai sa mergem . Hai sa vorbim . Ma impinge spre iesire .

La iesirea din camin Justin si Sam stau de vorba , iar cand Sasha il vede se duce spre ei si le spune ceva apoi ne urcam in masina ei . Imi povesteste despre locul unde o sa mergem , e tot ce are .

Ajungem pe marginea unui lac , si aprinde farurile , intinde o paturica si deschide o sticla de Jack .

    - Ce e cu locul asta ? Intreb putin speriata .
    - E frumos , nu ?

E defapt straniu , si rece , dar simt in fata asta nu doar ura si indiferenta . E singura .

    - Ce zici sa bem pentru ce s-a intamplat in seara asta ? Rade .

   - Ok . Iau o gura din licoare si simt cum imi arde gatul .
    - Iti plac povestile ? Ma intreaba , eu afirm si ea se intinde . Nu ma cunosti , si poate , te ajut . Priveste in gol . Ma numesc Sasha , parintii mei au murit cand eu aveam 6 ani . Apoi m-au dus la un centru de copii . Am stat pana la 17 ani si apoi am fugit . Rade. Am terminat liceul invatand din greu , si am dat la facultate . Am intrat cu bursa , a fost ceea ce mi-am dorit , mi-am facut un prieten , Scoot . Simt cu zambeste . Dar El , l-a furat . Arata spre cer . Apoi a aparut Justin care era ... bad boy . L-am acceptat , lumea s-a obisnuit cu el , eu la fel . A fost ok . Un timp . Apoi s-a apucat de prostii cu Sam si Kyle . Droguri grele , fete si .. ofteza . Apoi Marta , iubita lui Sam ... sau fosta . Era innebunita de Justin , acesta a prins-o in multe capcane . O droga si o termina psihic . Sam niciodata nu a stiut , doar eu . Am ales sa tac . Dupa mult timp , cand Marta era deja sub influenta lui , a drogurilor .. a cedat . A luat o supradoza si a intrat in soc . A stat 4 zile in coma indusa , apoi nu s-a trezit . Sam a fost intotdeauna mintit . Se uita spre mine .

Si acum 8 luni , a cunoscut-o se Lyly , nu era asa . Era prietena mea , era o persoana divina . S-a indragostit de el si  se pare ca e ok . Dar atunci cand nu se culca cu Justin , e cu Sam sau Kyle . Si daca nu e cu ei e cu toata scoala . A umilit-o de mii de ori . Filmari , injuraturi , batai si multe altele . Insa intre ei e ceva , un secret pe care nu il stie nimeni si asta ii tine asa . Inchide ochii , strange pumnii si se ridica . O sa aflu , A . Promit . I-am promis lui Scoot si Martei .

Succes A .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum