Nu am băgat în seama felul în care el mi-a spus , și am mers în camera Sashei . Am intrat puțin nervoasă , am așezat geanta pe pat si am gasit-o pe Sasha pe podea citind .
- Ce Dumnezeu faci pe jos ? Întreb râzând .
- Citesc . E mai tare așa . Ridica puțin ochii din revista.
- Pot sa mă așez lângă tine ?
Da din cap și eu mă așez lângă ea citind aberațiile presei despre diverse vedete .
- Ce idioți ! Spune Sasha și arunca revista .
- Mda , ma intind mai bine pe podea , și iau bani pe minciuni .
- Cu ce sa mă îmbrac ? Se ridica si isi căuta haine în dulap .
- Unde te duci ? Întreb
- Am 2 bilete la un concert de acustica , habar nu am cine cântă !
- Da-mi sa văd . Imi arata ca sunt pe masa , iau biletele și văd câteva celebrități printre care și Bieber. Cântă și Bieber . Cu cine te duci ?
- Cu tine ! Zâmbește și arunca un tricou în mine .
- Ești așa enervanta . Ii zâmbesc și îmi caut jeansii și o cămașă alba decoltata .
- Te-ai aranjat frumos , pentru cine ? Mă strânge în brațe Sasha , dansand prin camera .
- Pentru Bieber , rad eu isteric , as vrea sa rad puțin de el , e tare îngâmfat!
- Zic sa stai liniștită, e mai bine așa . Se încrunta si vorbește destul de serios .
- Dar tu ? Ce băiat iti este în raza ? Îmi așez parul în oglinda privind-o și pe Sasha .
- Niciunul. Încheie aceasta conversație destul de repedeDupă aproape 2 ore în care Sasha s-a machiat și si-a schimbat ținuta de 10 ori , s-a hotărât .
A luat o rochie neagra simpla cu niște tocuri destul de înalte , o pălărie neagra și o geanta în care probabil îmi puteam pune roata de rezerva de la Rover.
- În sfârșit Sasha . Stăteam pe scaunul de la birou .
- Sunt destul de frumoasă ? Întreabă zambind larg .
- Clar . O iau de mana și coborâm în parcare .Ajungem în mașină și accelerez plecând spre clubul unde se ținea concertul .
Am stat la rand vreo 10 minute , după care am intrat .
Un fum gros de țigară m-a făcut sa tușesc și sa mă strâmb , am căutat masa și ne-am comandat câte un pahar de tărie .
Am ascultat cu drag melodia lui James Arthur -My recovery , am băut cam 3 pahare , am mai cunoscut niște fete care s-au așezat la masa noastră.Apoi a urcat pe scena Justin , a anunțat ca v-a cântă o melodie noua , scrisa acum 1 an de zile pentru o persoana foarte draga lui .
Nu părea deloc cunoscuta melodia , cântă foarte frumos și căuta diferite priviri prin sala .
Felul în care spunea " Unde ești tu acum ?" mă făcea sa mă întristez puțin .
Imi venea în mintea doar privirea aceea de caramel , acea respirație mereu sacadată , vocea rece și încordată , care de altfel mă făcea sa plutesc , sa fiu eu , acea persoana pe care mi-as dori sa o cunosc .
În sufletul meu cald avea loc orice persoana nu mă minte și nu se ascunde de mine .
Atât îmi doream sa fiu și eu iubita așa cum am încercat acum câțiva ani , însă nu am iubit cu adevărat , am încercat !
- Alessia ? Striga deodată Sasha . Te simți bine ?
- Tu ești prietena mea ? Ea aproba din cap . Vreau sa vorbesc ceva cu tine !
- Ok , când plecam ?
- Da !Am mai stat încă vreo câteva ore , apoi am plecat din club . Am condus pana acasă , numai cu gândul la privirea lui Justin și cuvintele melodiei .
E ciudat !
Când am ajuns în camera Sasha îmi aduce aminte ca vreau sa vorbim ceva .
Ne-am schimbat în haine comode , pijamale drăguțe și ne-am întins în pat .
- Ce vrei sa îmi spui ? Aduce vorba Sasha
- E ceva ciudat la mijloc cu Justin . Adică , nu știu ce înțelegi tu , doar ca eu cred ca el e un om sensibil , și nu știu de ce , dar sufera .
- Îți pasa ? Chicoteste
- Nu în felul ăla , mimez o inimioara , doar așa ca prieteni.
- Nu îți umple capul cu prostii . Nu are nimic , e doar în faza asta de prea celebru , eu stau liniștită în ceea ce îl privește . Se așează comod pe perna mea .
- Ok . O învelesc pe Sasha și îmi las ochii sa alunece .****
Dimineață o prezenta ciudata mă privea fără nici o rușine , un băiat !
M-am întors și mi-am frecat ochii sa pot vedea limpede .
Era Juss .
Ce naiba făcea ?
- Ce ? Întreb strangand patura intre picioare .
- Unde e Sasha ?
- Tu nu știi sa spui Bună dimineața ? Spun supărată .
- Nu ai răspuns !
- E la baie ? A plecat pe luna ? Nu știu ! Ii spun în batjocura .
- Iar razi în amărăciune , cum sa nu știi . Zâmbește în coltul gurii .
- Pai chiar nu știu . Ridic din umeri.
- Hai , sus . Trage patura de pe mine .
- Lasa-ma sa dorm . Tip eu și mă învârt în pat .
- Te iau pe sus , hai cu mine . Îmi impune.
- Nu .În acel moment nu îmi mai simt corpul pe patul cald , ci în brațele lui , care ma strang.
M-a dus pana la baie și mi-a băgat capul sub jetul de la dus .
- Ești un nesimțit ! I-am țipat în fata .
- E și asta o calitate . Spală-te. Se întoarce în camera .M-am spălat repede și apoi am ieșit învelită în prosop . Stătea pe scaunul de la birou cu nasul în telefon .
Nu si-a ridicat privirea sa mă vadă , doar a ras usor , dar m-a făcut sa cred ca a văzut .
Am luat o rochie neagra lunga , bineînțeles lenjeria de corp de dantela neagra și tenesi albi .
Am ieșit din baie complet gata , și am mers pana lângă scaunul pe care era așezat .
- Unde mergem ? Am întrebat puțin supărată
- La o cafea . Zâmbește sadic .
- O multumesc, nu beau cafea ! Am zis strâmband din nas .
- Ok ! Atunci plec . Se ridica si trece pe lângă mine .
- Poftim ? Îmi pun pana pe umărul lui .
- Ai zis ca nu bei , te-ai răzgândit ? A ras , intorcandu-se cu privirea spre mine .
- Pentru ce anume m-ai trezit ? M-am dus mai aproape de el încât sa îi observ pieptul care se ridica din ce în ce mai tare odată cu respirația lui alerta .
- Să bem cafea . Zâmbește și îmi pune mâna pe par .
- Nu , nu , nu ! Altceva ? Îi iau mana din parul meu și îl strang .
- Uite , nu am timp mergi sau nu ? Își trage mana din a mea și se departeaza puțin .
- Crezi ca dacă m-ai ajutat , sa zic așa iti sunt datoare toată viața ? Mă încrunt . Oricum nu o sa uit episodul acela în care Lissa a coborât de pe scările casei tale .
- Vrei explicații ?
- Da ! Zic hotărâtă .
- Atunci succes . Cauta-le singura .A ieșit din camera trântind ușa în spatele sau . Eram al naibii de supărată și nervoasă , cum îndrăznea sa mă trezească în halul ăsta și apoi sa își bata joc de mine .
Ok . Am postat . Sper sa va placa , am pus puțin suflet , mai mult !
Va pup și noapte buna :*Bubu Srry :* :* (Știi tu )
CITEȘTI
Succes A .
FanfictionViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .