Capitolul 18

240 10 0
                                    

Stăteam fata în fata , era un birou macabru , negru din jurul mă panicau. Afară ploua . Era o situație sinistra , il priveam cu greu . Eram sigura ca ceea ce îmi v-a spune nu e tocmai răspunsul la toate întrebările.
- Mă asculți? Se răstește la mine
- Da , reușesc sa spun încet .
- De când te-am văzut am știut ca ești greu de cucerit, știam în ce mă bag. Părea sincer . Am vrut sa îmi întrec limitele , un cacat de pariu cu propriul eu . Nu am reușit , m-am îndrăgostit ca un prost și nu am putut sa fac nimic . Te protejez . Se uita în ochii mei .
- Ce ? Adică ? încrunt
- Adică , Alessia , nu am făcut nimic cu tine . Ești pura și așa meriți sa ramai , nu vreau ca eu un idiot sa fac asta . Te-am mințit .
- Poftim ? Am stat legata de o minciuna ? Îmi șterg lacrimile.
- Mă înțelegi ?
- Nu ! Altceva ? Eu plec !

Doar da din cap în semn negativ și eu trântesc ușa în urma mea . Ies pe ușa din fata și ploaia mă plesnește parcă trezindu-ma din vis . Mergeam cu picioarele goale pe asfaltul înghețat , eram îmbrăcată sumar și îmi era frig .
Gândurile mele se certau , voiam sa fiu cu el , pentru ca m-a protejat , dar m-a mințit . Ce naiba ?
Mergeam spre campus , voiam sa ajung la Sasha sa plâng lângă ea , spunadu-mi cele mai grele vorbe .
În dreptul meu oprește o mașină , geamul se deschide , un tip în costum tipa la mine .
- Ești uda domnișoară ? Tipa ca sa acopere zgomotul ploii .
- Lasa-ma dracului. Ma răstesc
- Aroganta !

Coboară din mașină și începe sa mă bruscheze , sa trag de mine . Mă trăgea de par , un obsedat . Tipam cât mă țineau plămânii , urlam la el , ma zbăteam, dar el era mai puternic .

Un foc de arma îmi îngheța corpul , eram uimita . Tipul se oprește și dintr-o mașină coboară Justin . Nervos și se repede peste agresor și îl lovește fără mila . Plângeam și încercam sa îl ridic de pe el . După ce îl lasă intr-o balta de sânge , ma ia de mana și urcam în mașină .
- Ești așa inconstienta ! Tipa la mine .
- Vreau sa mă lași . Aproape l-ai omorât , mi-e frica de tine . Ma afundam în scaun .
- Unde te duc ? Spune strangand volanul mai tare .
- La Sasha .

Conducea cu atenție , era obosit și se observa asta cel mai bine , imi era puțin frica de ce o sa facă după ce mă lasă la Sasha . Am făcut cam tot pentru el , e las sa recunoască ca il atrag sau ca e îndrăgostit .
- Ar trebui sa te odihnești! Murmur
- Mai taci , mama . Pune un accent urat pe ultimul cuvânt . Nu te preface ca iti pasa .
- Dar ...
- Taci dracului ! Tipa și da cu pumnii în volan .

Am tăcut când i-am văzut reacțiile , era nervos . Ok ! Decât sa fie mai rău mai bine tac .
Parchează în fata campusului și el iese din mașină strigând după mine , de ce mergea cu mine . Încă ploua , încă eram uda și în picioarele goale .
- Tu unde mergi? Strig la el
- Avem prieteni comuni , ce sa fac ? Îmi rânjește . Și sunt murdar de sânge , trebuie sa mă curat

Alergam efectiv după el , mergea repede și cu pași imenși . Idiotul . Intra pe hol și îmi tine ușa sa intru și eu , îi mulțumesc dând din cap . Rade și mă împinge sa merg mai repede și eu îi trag priviri ucigașe .
- Nu îi vei spune Sashei ca ne-am certat . Da ? Vorbește spre mine .
- Poftim ? Nu o mint .
Se oprește în fata și mă ia de mana , zguduindu-ma .
- Ba da ! Taci dacă nu știi ce sa spui . Ma sărută rapid pe buze , iar gustul sângelui sau se imprima pe buzele mele .

Ajungem im fata ușii și el intra fără sa bata , ca un nesimțit . Intru și eu dar mai încet și cu un zâmbet idiot pe fata . Sasha s-a repezit la mainile lui Juss , și a început sa se panicheze.
- Doamne Bieber Justin . Ce ai făcut ? Il priveam speriată .
- Îmi lipsea încă o ființă ca Alessia. Ma duc la baie .

Succes A .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum