Sam se apropie de noi , i-am lăsat telefonul pe masa si pot spune ca eram vizibil nervoasă . Mi-a dat cafeaua și croissantul , zambind si mâncând liniștit.
Am savurat liniștită , apoi aveam de gând sa îl înfrunt . Orice ar fi .
- Alessia , se adresează Ella . Cum e sa fii cu Juss ?
- E un om normal . Nu știu cum îl vezi din exterior. La auzirea acestor cuvinte Sam a pufnit în ras .
- Ce ai Sam ? Întreb
- Normal ? Mă rog , mergem ? Face o fata schimonosita .
- Să mergem , spun ridicandu-ma de pe scaun .Ieșim din cafenea și eu mă urc pe locul din dreapta , nervoasă , Sam la volan și Ella în spate .
Scot telefonul din buzunar și îl apelez pe Justin .
- Ce e ? Răspunde după al 10-lea ton . Nervos !
- Doar te-am sunat ! Ce faci ? Încerc sa îmi păstrez calmul.
- Pai , cu băieții . Altceva ? Tipa în telefon.
- Ok , te aștept la Sam ?
- Da , pa Alessia.Nu am mai spus nimic , eram nervoasă , obosita și slabita. Ce dracu sunt așa influențabila?
- Sam , știi ceva ?
- Ha ? Nu știu ! Îmi etalează un zâmbet mega fals .
- O sa aflu singura în ce cacat m-am băgat ! Oprește naibii masina asta. Am început sa tip sa sa trag pe portiera care nu se deschide .Sam mă trăgea de mâini , și tipa la mine sa încetez , în timp ce conducea . A găsit un loc și a parcat , mi-a pus centura și mi-a pus mana la gura sa tac !
- Să știi că am o banda izolera care te face sa taci mai bine , dacă nu vrei . Oprește-te din scheunat, imi bubuie capul ! Tipa la mine , avea o privire neutra și părea ca nu îi convine situația în care e pus . Te leg de mâini dacă e nevoie !
- O sa aflu ! Am țipat după ce l-am muscat de mana și el m-a înjurat .
- Tu ai vrut-o !A deschis torpedoul și a scos o banda neagra , și o sfoara ! Ce nebun are sfoara și banda în torpedo ?
Mi-a pus o bucata de banda la gura și am început sa plâng când mi-a legat și mainile , el doar zâmbea în semn de victorie .
- Ella tu ai ceva de comentat ? Se intoarce spre sora lui și rade . Am același tratament !Sora lui zâmbește și se trântește pe bancheta din spate .
Rămân legata de mâini , o strânsoare care aproape îmi tăia încheieturile , a fost cercetaș , ce naiba , avea un nod perfect .
Plângeam incontinuu, nu puteam sa mă opresc , sa mă liniștesc , sa mă abțin sa nu încerc sa tip infundat la Sam , care părea ca nu îl interesează ca eu urlu în urechea lui .
Am continuat scheunatul meu , pana când el a parcat în fata casei lui , a ieșit din mașină , a deschis garajul , a dus mașina în garaj și apoi mi-a desfăcut centura și m-a scos din mașină .
Am intrat în bucătărie , m-a pus pe scaun , și s-a așezat lângă mine .
- Taci ? Mă întreabă arătând spre banda de la gura mea .Am dat din cap aprobator și el a tras banda , și am simțit o usturime groaznice în zona buzelor .
- Tu nu ești rău Sam . Ii spun în timp ce căuta un cuțit sa îmi taie sfoara de la mâini .
- Nu sunt cu tine , dar sunt . Ma privește ca un criminal în serie , apropiindu-se cu acel cuțit de mine .Mi-a desfăcut sfoara de la mâini și apoi mi-am frecat încheieturile , oftând de durere . Se așează pe scaun lângă mine și scoate o tigara , o aprinde și își lasă capul atârnând .
- Sami ? Pot sa ies cu niște amici ? Il întreabă Ella drăgălaș .
- Nu ! Miscati-va sus . M-a apucat de mana strâns . Misca după Ella .
Am urcat înspre camera , era un hol lung și impunător după terminarea scărilor . Uși perfect albe , pereți perfecți albi , totul pur .
Ella deschide una din ușile impecabile , și parcă era poarta raiului , o camera de adolescent perfect , postere , pian , masa de machiaj , oglinzi și un pat imens în mijlocul camerei .
- Ella ?
- Da , fa-te comoda te rog . Imi arata spre pat sau micuta sofa din fata patului .
- Locuiți singuri ?
- Da ! Întotdeauna Sam a avut grija de mine . Dar tu ? Se așează pe pat cu laptopul în brațe .
- Întotdeauna ? Adică ? Eram puțin uimita .
- Pai mama și tata ne-am părăsit când eu aveam 6 ani . De atunci Sam a fost și mama și tata . Înțelegi ?O doamne ce viață chinuita . Înțeleg acum grija pe care o poarta , mai ales fata de fete . Interesant .
- Adică el avea 12 ani când au plecat ?
- Aha . Dar mă rog , tu ? Vorbește suspinat .
- Eu ? Sunt o fata normala . Nimic special .M-am ridicat și am apăsat clapele pianului , suna extraordinar . Mi-am ridicat sprâncenele spre Ella , ca și cum as cere permisiunea și ea a dat din cap .
Am atins usor clapele și sunetele s-au format încet , vocea mea s-a conturat încet , și mi-am dat drumul usor la sunete pătrunzătoare.
" I don't want to play this game no more
I don't wanna play it
I don't want to stay 'round here no more
I don't wanna stay here
Like rain on a Monday morning
Like pain that just keeps on going onLook at all the hate they keep on showing
I don't want to see that
Look at all the stones they keep on throwing
I don't want to feel that
Like Sun that will keep on burning
I used to be so discerning, ohIn my recovery
I'm a soldier at war
I have broken down walls
I defined
I designed
My recovery "După ce am cântat un micuț refren din piesa care imi navalea creierul , am început sa plâng , strangand pumnii . M-am ridicat de pe scaun , și am deschis ușa trântind-o în urma mea .
Aveam un tupeu fantastic . Voiam sa îl înfrunt pe Sam .
- Unde pleci așa nervoasă ? Mă întimpina Sam cu un rânjet pe fata .
- Dracu sa te ia Sam . Spune tot ce știi ! M-am oprit în fata lui , sufland greu .
- Știi ce ? Poți sa faci ce vrei , doar ca în 10 minute Bieber e aici , și poate îi ceri lui explicații . Ok ?M-am așezat usor pe canapea , puțin îngândurata , iar Sam butona telefonul , fredonand câteva piese într-un mod jucăuș .
O imagine groaznica aveam sa trăiesc , ușa de la intrare de izbește groaznic de perete , Justin mai mult mort decât viu , intra înjurând și blestemand .
Era murdar din cap pana în picioare , tricoul lui era rupt , mainile lui erau pline de sânge și părea ca e rănit .
Nu puteam sa mă mișc , eram stana de piatra .
Sam a venit imediat și l-a susținut sa poată merge , l-a așezat pe scaun și el m-a privit .
- Iubito , pot sa explic .
Eram înfiorata de el , știu ca ar fi în stare sa facă orice , sa fie rău , sadic , dar sper din tot sufletul ca nu a omorât un om .
- Ce ai făcut ?Justin Bieber
Când i-am văzut privirea , mi-am pierdut cuvintele, nu știam ce sa zic . Eram pierdut.
- Iubito , nu am făcut nimic ! Curse ! Minteam , știu .
- Curse ? Ce gluma buna Bieber ! M-am ridicat în picioare fata ei și am încercat sa o trag lângă mine dar ea s-a ferit ..#finally #lovely #bieber #baby
Vă pup dulce tare !
Aștept păreri !
CITEȘTI
Succes A .
FanficViata te impinge de multe ori sa faci lucruri pe care in cele din urma le regreti ... Asta sunt eu , A .