41 - ❝Bana yalan söyledin!❞

2.4K 179 188
                                    

EYLÜL 1977

İksir dersliğinden çıkarken dikkatim dağınıktı. Elimdeki kitabı iki yana sallayarak yürüyordum. Lily koştur adımlarla yanıma yaklaştığında ona gülümsedim.

"Ay Val," dedi önüne düşmüş kızıl saçlarını geri atarken. "Berbat bir haftaydı. Dersler, Slug Kulübü falan çok geldi üstüme."

Sırıttım. "Öğrenciler Başkanı olmandan bahsetmedin bile. Sürekli devriye gezmek yormuyor mu?" 

"Sınıf Başkanı'yken de alışkındım ona." dedi Lily. "Ama yasak saatte koridorda yakaladığım öğrencilerin hallerini görsen, gözüm kör oldu."

Dudaklarımı birbirine bastırdım sırıtmamı kaybetmek için. Bilmiyordu ki James ile defalarca yasak saatte koridorlarda gözleri kör edecek şekilde dolaşmıştık. "Tahmin edebiliyorum." dedim sadece.

"Neyse, bu hafta sonu Hogsmeade gezisi var. Kaymak birasının çözemeyeceği sorun yoktur." dedikten sonra koluma girdi ve yüzüme baktı. "Kaç gündür düşüncelisin, bir şeyin mi var?"

Dudak büktüm. "Yok tabii ki." dedim. "Dersler benim de üzerime geliyor sadece."

İşin aslı şuydu ki geçen hafta Regulus'un bahsettiği Ölüm Yiyen toplantısı bu hafta sonu olacaktı ve benim o toplantıya gidip Ölüm Yiyen adaylarını incelemem gerekiyordu. Kimlerin Ölüm Yiyen olduğunu bilirsem onlara karşı ekstra temkinli olurdum.

Lily bana tekrar şüpheyle baktı. "Yalan söyleme. James'i başına mı saralım illaki?" dediğinde güldüm. James ne zaman düşüncelerime dalacak olsam başımın etini yiyerek beni canımdan bezdiriyordu.

"Yalan söylemiyorum." dedim. "Uykumu da çok iyi alamıyorum, o yüzden dalgınım."

Lily tekrar bir şey söyleyip beni sıkıştırmak üzereyken karşıdan gelen Çapulcuları gördüm ve Lily'den ayrılıp koşarak sevgilimin kollarına atıldım. James belime kollarını sararak güldü. "Birileri beni özlemiş sanırım."

"Özleyemez miyim?" dedim ondan uzaklaştığımda. James'in ela gözleri ışıldayarak bana bakarken koşmaktan önüme düşen saçlarımı geri attı. "Özleyebilirsin tabii." dedi. "Bugün pek görüşemedik sonuçta."

James'in Öğrenciler Başkanı görevleriyle alakalı Dumbledore ile konuşması gerektiğinden sabahki derslere girmemişti. Diğerleri de dersleri ekmek için müthiş bir bahane bulduklarından James'e katılmışlardı.

Ki James'in işiyle Çapulcuların alakası bile yoktu!

Lily yanımıza geldiğinde James ona döndü. "Lils, Dumbledore dedi ki SBD öğrencilerinin kariyer planlama günleri geldiğinde onların profesörlerin odasına nasıl çağırılacağı sırasını biz belirleyecekmişiz."

"Ne alaka?" dedi Lily yüzünü ekşiterek. "Bizim işimiz olmamalı bu."

James omuz silkti. "Ayrıca bu yıl sorun çıkaran öğrencilerin tutanaklarını biz de imzalayacağız, sana söylememi istedi."

Lily başını salladı. "Şimdiden bıktım." diye söylendiğinde James bıkkın bir bakışla "Aynen." diyerek onu onayladı.

"Bu hafta sonu Hogsmeade'e gidiyoruz beyler ve hanımlar, değil mi?" diye sordu Peter.

James'in gözleri direkt bana döndü. Benden bir cevap beklediği belliydi. Dudaklarımı birbirine bastırarak "Bu sefer beni pas geçin." dedim. "Yapacak tonla işim var, hepsi hafta sonunu bekliyor."

Erkek arkadaşım kaşlarını çattığında ona gülümsedim. "Ama bana Balyumruk'tan çikolata getirmeyi unutmayın!" diye ekledim.

"Yardım edebilir miyiz işlerinde?" diye sordu Lily. Başımı hızla iki yana salladım. "Yok, kendim hallederim. Siz gidin ve kafanıza göre takılın."

𝐊𝐔𝐂𝐔𝐊 𝐁𝐄𝐘𝐀𝐙 𝐘𝐀𝐋𝐀𝐍𝐋𝐀𝐑 「Jᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin