64 - ❝Aynı amaç için.❞

1.9K 186 58
                                    

31 TEMMUZ 1997

Günler çok karışık geçiyordu. Potterlar, Bill ve Fleur'un düğünü için Kovuk'a gelmişlerdi ve kendilerini büyük bir hazırlığın ortasında bulmuşlardı.

Tuhaftı aslında, Dumbledore öleli daha bir ay olmuştu. Yası atlatmak ve toparlanmak için yetersiz bir süreydi ama hayat devam ediyordu.

"Of çok yoruldum!" diye hayıflandı Ginny kendini koltuğa atarak. Valeria onun bu haline gülümsedi. "Molly sizi çok uğraştırıyor ha?"

Kızıl cadının kahverengi gözleri Valeria'yı buldu ve abartılı bir iç geçirdi. Valeria kıkırdamıştı. "Bazen evde bir diktatör olduğunu düşünüyorum."

"Harry'ye sorsan benim için de aynısını söyleyebilir." dedi Valeria sırıtarak.

Ama Harry'nin adı geçince Ginny'nin yüzü anlık da olsa düşmüştü. Valeria pot kırdığını o an fark etti.

Onların ayrılıklarını yeni hatırlamıştı.

"Bugün doğum günü." dedi Ginny gülümseyerek. "Hediye aldınız mı?"

Valeria başını salladı. "James'le ufak ama elverişli bir hediye aldık. İşine çok yarayacaktır."

Ginny başını sallayıp onayladı kadını. Genç kızın yüzündeki karamsar ifadeyi gören Valeria "Ona kızma Ginny." dedi sessizce. "Tek isteği sevdiklerini korumak. Ve bunu bildiği en iyi yöntemle yapıyor."

"Madem sevdiklerini korumak istiyor Ron ve Hermione'yi neden peşine takıyor?" dedi kız öfkeyle. "Bir şeyler karıştırdıklarını bilmiyor muyum sanıyorlar?"

"Onlar yıllardır bir bütün halindeler Ginny." dedim. "Etle tırnak gibi. Birinden biri eksik kalsın uzun süre dayanamazlar. Bu yüzden ihtiyaçları var birbirlerine."

"Ama-"

"Harry seni sevdiği için sana zarar gelmesinden korkuyor. Bazen... Birini sevmenin o kişiye zarar verebileceğini keşfetmek zordur. Bu Harry için de üzücü."

Ginny düşünceli düşünceli parmaklarına baktığında Valeria "Hogwarts'tan mezun olduğum gün James'i bir mektupla terk ettim." dedi. Ginny'nin bakışları anında onu bulmuştu. "Çünkü Voldemort peşimdeydi ve beni sevdiklerimle tehdit ediyordu. Yapabileceğim tek şeyi yaptım, onu terk edip gittim."

"Harry'nin kime benzediği belli." diye homurdandı Ginny.

"Ama şimdiki halimize bir bak, evliyiz." dedi Valeria. "Yani demem o ki... Eğer o kişi senin kişinse bir yolu bulunuyor. Er ya da geç."

Ginny titrek bir nefes vererek "Korkmuyor musun?" diye sordu. "Harry'nin ne yapacağını biliyorsun, değil mi? Korkmuyor musun?"

"Korkuyorum." dedi Valeria düşünceli bir tavırla. "Ama bunu yapması gerektiğini bildiğim için sesimi çıkaramam."

"Ya başına bir şey gelirse?"

Valeria'nın aylarca, hatta yıllarca düşündüğü şeyleri soruyordu Ginny. Voldemort döndüğünden beri Harry için endişelenmeden tek saniye geçirmiyordu Valeria.

"Tatil yapmaya gitmediklerinin farkındayım." dedi. "Ama üçü de yetenekli ve zeki kişiler. Ayrıca çokça cesurlar. Karşılarına zorluklar çıksa dahi bir şekilde atlatacaklardır."

En azından Valeria öyle ümit ediyordu.

"Önce Bill, sonra George. Şimdi sıra Ron'da mı olacak?"

Weasley ailesi de sıkıntılı günler geçirmişti. George bir Ölüm Yiyen düellosunda kulağını kaybetmişti. Evet, artık sol kulağı yoktu.

𝐊𝐔𝐂𝐔𝐊 𝐁𝐄𝐘𝐀𝐙 𝐘𝐀𝐋𝐀𝐍𝐋𝐀𝐑 「Jᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin