43 - ❝Benim için gel.❞

3.9K 192 276
                                    

*cinsel içerik uyarısı*

MAYIS 1978

Mayıs havasının güzelliğini odada oturarak geçirmek ancak James'le benim yapacağım bir şeydi. Herkes dışarıda güzel havanın tadını çıkarırken biz iki akıllı herkesin dışarıda olmasını fırsat bilmiş, baş başa kalmak için bundan daha güzel bir ortam olamayacağını düşündüğümüzden içeride kalmıştık.

Evet, dışarıdaki herkese Çapulcular da dahildi.

"Diyorum ki, İskoçya'yı gezdikten sonra İrlanda'ya mı gitsek?" diye sordu James dizlerimin üzerindeki başını bana döndürerek. "Biraları ünlüymüş, içerdik."

Kıkırdadım. "Sadece bira içmek için İrlanda'ya mı gitmek istiyorsun?" dedim saçlarını okşarken.

"Güzel olmaz mıydı?" Ela gözleri benim yeşillerimdeyken gülümsedim ve ona doğru eğilerek "Seninle her yer güzel olur James." diye fısıldadım.

Yutkundu. Aşağı yukarı hareket eden adem elmasına gözüm takıldığında soluklarım ciğerlerime yetmez olmuştu. "Valeria..." dediğinde gözlerimiz tekrar kesişti. Bana daha önce birkaç kez gördüğüm bir bakışla bakıyordu.

Dirseklerinin üzerinde doğrulup eliyle ensemi kavradı ve beni kendine çekip dudaklarıma kapandı. Öpüşmek için berbat bir pozisyonda olduğumuzun ikimiz de farkında olduğumuzdan James iyice kalkıp yatakta oturur pozisyona geldi ve beni kendine çekti.

Yatağın ucunda oturmuş, dudaklarımı dudaklarının arasına almıştı. Belimi sımsıkı tutuyor, dilini de işin içine katarak ağzımın içini talan ediyordu. Alt dudağını ısırdığımda sızlandı ve beni kendine daha fazla çekerek kucağına aldı.

Dudaklarımız bir anlığına ayrıldığında gülümsedik. Bacaklarımı iki yana açarak kucağındaki yerimi aldığımda boyum ondan uzun kalmıştı, eğilerek dudaklarına tekrar dudaklarımı bastırdım.

Dillerimiz birbirine dolandığında James inleyerek başını geriye attı ve öpücümden kurtuldu. "Dur." dedi nefes nefese. "Valeria-"

Tekrar öptüm onu. Dudaklarını çekiştirerek ve ezerek onu öperken içimdeki hissin kaynamaya ve nihayet beni yakmaya başladığını fark etmiştim. Umurumda değildi, yanmak bile güzel hissettiriyordu.

Ellerini kalçama yerleştirip beni kendine bastırdığında dudağını tekrar dişledim.

Nefeslenmek için durduğumuzda "Durmamız lazım." dediğinde başımı iki yana sallayıp önüme düşen saçlarımı elimin bir hamlesiyle geriye attım. "İstemiyorum, durma."

"Valeria-"

"Biliyorum, James." dedim sözünü keserek. "Durma."

Ela gözleri arzuyla boyandığında beni yana itip sırtüstü yatırdı. Bir dizini bacaklarımın arasına koyup iki elini de başımın yanına yerleştirerek üzerime eğildiğinde soluklarım heyecandan daha da hızlanmıştı.

Dudakları tekrar dudaklarımı bulduğunda ne kadar yıl geçerse geçsin bu dudakları öpebileceğimi düşündüm. Onun dudaklarıydı çünkü. Onun tadı, onun arzusuydu dudaklarımın üzerindeki.

Ellerimden birini siyah tişörtünün içine kaydırıp bedenine dokunmaya başladığımda James dudaklarını dudaklarımdan ayırarak öpe öpe boynuma ulaştı. Verdiği nefeslerle alt dudağımı dişledim.

Boynumdaki dudakları ait olduğu yeri işaretlemek istercesine dişlerini derime geçirdiğinde kesik bir nefes aldım ve iki yandaki bacaklarımı James'in beline dolayarak çıplak vücudunu keşfetmeye devam ettim.

𝐊𝐔𝐂𝐔𝐊 𝐁𝐄𝐘𝐀𝐙 𝐘𝐀𝐋𝐀𝐍𝐋𝐀𝐑 「Jᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin