Prastará temnota

66 8 0
                                    

Král si chtěl jenom na chvíli odpočinout. Nakonec to dopadlo tak, že jsem usnul na pohovce v komnatě, kde probíhaly porady. Ovšem neměl pěkné sny. Zdál se mu hodně děsivý sen. V tom snu jsem viděl nový Altarion. Ale vypadal jinak. Všude hořely ohně a všude byli draci. Ne lidé, ale skuteční draci. Viděl smrt a zmar, všude, kam jen se podíval. O co hůř, v jejich čele stála Dorm. Jeho sladká, milá Dorm, která by nikdy neublížila ani mouše. A on se tak moc snažil probudit, ale nešlo to.

Na dveře královy komnaty se po celou tu dobu snažil dobouchat strážný, ovšem Danmor, který přišel to viděl jinak. Bez jakéhokoliv smlouvání rozrazil dveře do jeho komnaty a jakmile si všiml, že se mu zdá nejspíše špatný sen, jal se jej vzbudit. Musel. Před pár chvilkami se vrátil, to, že je královna pryč se dozvěděl až nyní. Netušil ale, že už je dávno s Antoniem v Severní hoře, na místě, kde kdysi bývala prvotní líheň draků, netušil, že přes tu propast, jež se při vstupu do jeskyně nacházela je kouzlem převedl Antonio, nemohl to vědět. Teď chtěl krále jen probudit. Po celém hradu už zněl poplach, všichni byli připravení královnu hledat. 

Byl to šílený sen. Všude bylo všechno spálené, lidé se báli vyjít ven z domu a na ulicích byli hlídky. Král nechápal, co to mělo znamenat. Proto byl neskutečně moc vděčný Danmorovi, že jej probudil. 

Rozespale a trochu zmateně se zvedl na loktech a díval se na něj a na strážného. „Co se děje? Proč z ní poplach?" nevěděl, že Dorm je pryč a vzala Antonia sebou. Ani to, že ji Dineth pustila.

Danmor si vyměnil pohled se strážným. ,,Můj králi, Dorm je pryč, zmizela, musela jí pustit Dineth, Dorame ji nejspíše nějak přesvědčila, je to přeci jen její sestra, lidé říkali, že jí viděli jet směrem k lesu na západ," oznámil. 

Elf pomalu vstal. ,,Měli bychom jet za nimi, pokud je v tom lese dle tvé informace Antonio, mohla by mu Dorm ublížit, jak je na tom Dineth?'' zadíval se na něj a zapřemýšlel se, co má dělat. Musel jít za ní. A zastavit ji. Ať dělala co dělala.

,,Je v bezvědomí, našli jsme jí před chvilkou přivázanou v okovech na místo královny, léčitelé se jí snaží probrat," pronesl strážný. Danmor mu pokynul a on posléze opustil komnaty. ,,Nemáte tušení, kam by se mohla chystat?" optal se obezřetně. 

Král se vydal ven z komnaty. ,,Ať se o ni postarají léčitelé,'' povzdechl si. ,,Myslím, že bychom si měli pospíšit. Mám takové tušení, že jedou k hoře. Dorm mi řekla, že tam je líheň draků a stále mocná magie," zarazil se a rozvzpomněl si na svůj sen, ,,Mám obavy, že chce vzkřísit prastaré draky.''

Danmor se doslova zhrozil. O takové věci slyšel, ale věděl až moc dobře, že provést něco takového se rovná definici hrát si s ohněm. Chtěl králi něco říct, ale přerušil jej v tom příchod Galadriel. Zkoumavě se podívala na krále, věděla, co se stalo. ,,Nechtě mě jít s vámi, může být takto dost nebezpečná a mohu vám pomoci, navíc," zvedla ruku, ve které držela knihu, ,,myslím, že to mám," usmála se. 

Thranduil se na něj zadíval a kývl na souhlas. ,,Dobře. Ale musíme jít hned. Jestli to Dorm chce udělat, nemáme moc času,'' zamířil do stáje. Jeho kůň ještě nebyl úplně v pořádku a proto si byl nucen vzít jednoho z koní, jež využívalo vojsko. Doufal, že to stihnou. Že zvládnou Dorm zabránit udělat takovou hloupost.

Galadriel byla králi v patách. I ona nasedla na koně a společně vyrazili směrem k hoře.

***

Dorm  se potěšeně usmála. Před sebou měla v kruhu z černého prachu položená dvě dračí vejce, která byla ještě nepoškozená, jen na nich byla ohromná vrstva prachu. Jedno z nich bylo temně fialové, zatímco druhé rudé barvy. Pohledem střelila k Antoniovi nedaleko. Vše bylo připravené a stačilo jen povolat temnou moc a vyvolat draky z minulosti. Aby vše spečetila, řízla se Dorame kouskem jedné ze skořápek do ruky na místě, kde se ještě zcela nezatáhla rána od Calanthee a přešla nad obě vejce. ,,Z prachu a plamene vašich předků, dávných tvorů Altarionu, jež přinesli do našeho světa život a řád, znovu povstaňte," špitla tiše. V druhé její dlani zatím vzplál oheň, kterým zapálila kruh kolem sebe. To byl pokyn pro Antonia, aby se teď on chopil své části kouzla. 

Altarion IV. - Nový Věk (Thranduil ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat