✨K✨

1.3K 35 0
                                    

Hayatımız boyunca hep böyle bir şey olursa lafını kullanırdık değil mi?
Hep tedbir al modunda!
Ben onun hayatıma girişini izlerken bırakın tedbiri adeta aklımı ona kiralamıştım.
Onun bahsettiği ve içinde bizzat olduğu sistemde benim  en baş adeta bir kral olan  adamın  kraliçesiydim. Ama öyle sözde kraliçelikte değildi. Gerçekten herkes beni el üstünde tutuyordu. Hatta öyle ki sert duruşumdan korkan vardı. Ancak ben tanısalar pamuk pamuk bir kızcağız derdim kendime.
Ben kavga gürültü sevmeyen kızdım.
Ne ara her şeyin ortasına atılmıştım.
Çok yorucuydu.  Evet bana kötü davranmıyor aksine başının en üst kısmında taşıyor.  Düşüncelerimden sıyrıldım. 
Derin nefes aldım ve kollarından çıktım. Esved çok sıkıyordu daralıyordum. Hem maddi hem manevi bir sıkkınlıktı bu.  Ancak şuan yavaş olmalıydım, Benim aksime derin olmayan bir uykusu vardı. Ben horul horul yattım mı en az dört saat uyuyabilen kızdım. Yavaştan hafifçe kalktım ve gerindim. Allahım çok şükür!  Uyanmadı. Nur duyduğu sesle içinden ofladı.
—Nurum nereye? 
Sakince derin bir nefes alarak ona döndü.  Yastıktan kafasını kaldırmış tek gözü açık ancak sinirli olduğunu belli eden bakışlarla bakıyordu Esved Vedia'nın o kalkmadan kalkmasına sinir oluyordu Ne vardı biraz daha kollarında kalsa diye düşünüyordu.
Şirin olmaya çalışarak
—Hiç ne olsun Esved ezan okundu ya hani e benimde namaz kılmam gerek?! dedi Vedia Esvede  Esved anlayışla kafasını salladı. Esved biraz daha yatakta pinekliyordu genelde sabahları. Vediasını uyardı.—ımm anladım hadi kıl gel!  Bekliyorum biliyorsun sensiz be- Vedia gıcıklığına döndü ve bağırarak —UYUYAMAZSIN! dedi. Kocasının bu bağırmadan sonra uyuyamayacağının farkında idi. Vedia da onunla beraber namaz kılmasını istiyordu. Bir gün biliyordu kocası önünde secdeye başını koyacaktı!  aniden çıkan yüksek sesle banyoya doğru kaçış operasyonuna start vermişti Vedia.  Esvedse sabah sabah karısının cazgır bağırışları ile kulağı acıyınca istemsiz bağırdı. Bu bağırmayı duyan birisi  Vedia'sına çok kızdığını sanardı ancak bir kaç aydan beri evli olduğu kocasını Nur iyi tanıyordu. Kocası ona içten bağırmıyordu sadece serzenişte bulunuyordu.-VEDİAAA SABAH SABAH NİYE BAĞIRILIYOR?! SENİ UYARMADIM MI BEN! Güzelce abdestimi aldı  banyonun hemen dışında bulunan duvara gizlenmiş çekmeceden seccademi, namaz elbisemi ve şalınıı aldı.  Aynaya hafifçe ilerledi ve üzerinde bir leke bir açık yer var mı diye kontrol etti. Namazın kılışı kadar o hale bürünüşte önemliydi. En azından Vedia böyle düşünüyordu. Orta tempo da namazını kıldı. Namazını bitirince içine huzur geldi. Tamamlandığını hissetti. Yüzünde gülümseme oluştu Vedia'nın

Namazı bitmişti ancak daha yapacakları bitmemişti yavaşça secdeye kapandı. Esvedi için,  annesi için , arkadaşları için dua etti. Secdeden kalktığında Gözleri Esvedi buldu. Her ne kadar Esved beklese de gelmeyeceğini o da biliyordu.  Bundan dolayı o da gerinerek kalktı yataklarını topladı. Evdeki bir kural da yataktan en son kim çıkarsa o yatağı kapatırdı. Kapatmazsa kapatmazsa diye bir olay yoktu. Vedia'sının yanına çömeldi ve başına minik bir öpücük kondurdu.'' Allah kabul etsin yavrum'' Vedia hala tesbihat yaptığından başını yavaşça salladı.  Esved erkeksi  bir küçük kıkırdama ile banyoya adımladı. Namazdan sonra uyumuyordu, gece de namazı kılıp yatıyordu Vedia.  Özel zamanlar hariç çok nadirdi geç yattığı. Hayatında bir rutin olmalıydı ki kocası çok kuralcı bir adamdı. Kendisi de kuralcı ve düzenli olmanın önemli olduğunu biliyordu.  Eline Kuranı Kerimi aldı  ve  Her sabah yaptığı gibi Fetih suresini okumaya başladı. Fetih Suresini çok seviyordu çünkü ona kocasının da bir gün Mekke gibi dinginliğe ve feraha ereceğini düşündürüyordu.  Onun da bir gün kalbinin tamamının İslam ile feth olacağını adeta umut ettiriyordu. Okuması bittikten sonra üzerine  mom jean ve Kocasının tarafından  aldığı bir tişört geçirdi. Esved'den giyinmeyi seviyordu Çünkü bazenleri istediği şekilde tişört kadın reyonunda olmuyordu. Saçlarına hızlı bir bakım yaptıktan sonra topladı. Annesinden kalan bir alışkanlıktı bu. Saçlarını ne zaman toplasa daha özgüven yüklü hissederdi. Y toniğimi ve kremini sürdü. O sırada Esved duşunu almış, Siyah bornuzuyla arkasında belirmişti. Aynada arkamda gördüğüm beden ile güldü.  Bu hali aynı bir bebek gibi diye aklından geçirdi.  Esved Vedia'nın kendi tişörtlerinden geçirdiğini görünce çok sevindi. O her zaman evleneceği kadının kıyafetlerinden kullanmasını istemişti. Ki Vedia da kullanıyordu.

KARANLIKTAN SON KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin