Papatya: Yazar yani ben oluyorum :))
Papatya en sonunda bıkmış şekilde salona girdi. '' Ya hadisenize her şey ayarlandı bir siz ayarlanamadınız'' Vedia içeri sinirle giren kıza dil çıkardı. '' Sen sus bücür!'' Papatya duyduğuna hala inanamadığı kelime ile dumura uğradı. '' Ne küçüklüğümü gördün Vedia hanım bir kere aynı boydayız bee!'' Vedia kıza yaklaştı ve alnına parmağı ile fiske attı. '' Salak sen daha 19.5 yaşındasın. Ben ise 21.5 yaşındayım ekstra dan evliyim '' Papatya eniştesi Sungura baktı. '' Sungur Abi şu karına bir şey söyler misin lütfen '' Sungur bir kahkaha patlattı ve omuz silkti. '' Beni sen ilgilendirmiyor musun Papatya beni karım ilgilendiriyor bundan dolayı bir şey söyleyemem '' dedi keyifle. '' Aldın mı cevabını hadi naş naş !'' Papatya ayaklarını yere vurarak odadan çıktı.
Sungur karısına sarıldı, ''Vedia şu kızı sinir edip durma sana bir şey yapacak diye korkuyorum '' Vedia gülerek kocasına sarıldı. '' Tamammm Hadi gidelim de daha delirmesin kızcağız''
Sungur onayladı ve karısının ellerine öpücükler kondurup odadan çıktılar. Papatya gördüğü kişiler ile gülümsedi. ''İlk kimi alalım?'' Vedia şaşkınca sordu. ''İkimiz beraber olmayacak mıyız?'' Hayır tabiki geç hadi enişte seni dışarı alalım'' Sungur geldiği gibi döndü. '' 1,2,3 kayıt'' Herkeze merhabalar, Ben Nur Vedia Çebi Cihanşah ; Kendimi tanıtmak gerekirse 21.5 yaşındayım, Üniversite 3. sınıfı neredeyse bitireceğim. Ahh bölümümü söylemedim hay aksi, Bölümüm Moleküler Biyoloji Imm Ayrıca blog sayfam var, Konferanslara ve seminerlere bayılırım. Kitaplar özellikle de Fantastik kitaplar favorimm, Hapkido diye uzak doğu sporu yapıyorum ve kara kuşağım, Şuan da da taze bir gelin sayılırımmm '' Papatya kayıtı durdurduğunu söyledi. Vedia derin bir nefes aldı. '' Hadi Vedia hemen kalkta enişte gelsin '' Vedia hızlı ve heyecanlı şekilde odadan dışarı çıktı. Esved gine telefondaydı. ee ne yapacaksın meşgul bir adam diye düşündü Vedia.
''Esvedim hadi'' Esved bir dakika içinde telefonu kapattı. Karısının heyecanlı yüzünden öpüp Stüdyoya çevrilmiş odaya girdi. Hızlıca sandalyeye oturdu. Kayıt sesini duyduktan sonra çok hafifçe gülümsedi. Ki o bunun için normaldi. '' Merhaba, Ben Sungur Esved Cihanşah Düz mantıkla 31 yaşındayım Ancak Vedia'ya sorsanız 30.5 'umdur. çok alanda işleyen şirketlerim var. Yani her alanda ismini duyurmuş şirketlerim var da diyebiliriz. Ancak bunu sadece kendi başarıma değil büyük çoğunluğunu çalışanlarımın emeklerine ve azimlerine borçluyum. Bütün eğitim hayatımı Oxford'da geçirdim. Bir kaç alanda Açıköğretim diplomalarım var. Bunlar iş içindi. Ayrıca 4 dili ana dilim gibi konuşabiliyorum. Bu da annemin meraklı olmasındandır. '' İtalyanca, ingilizce, Arapça, Fransızca konuşabiliyorum Şuanda da Çince ve Farsça için çalışmalarımı sürdürmekteyim. '' Kayıt durduruldu sesi ile rahatladığını hissetti, Vediası bu kayıt için başının etini yemişti ciddi manada.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
"Kaçma gel buraya Nur'um" sesi koşmaktan dolayı gür ancak derinden ve kesik kesik geliyordu. Aldırmadım! Pantolon çalılara takılıyordu.
Neden kaçarken bir insan geniş pantolon giyer ki Yarabbim bana sabır ver!
Nefesim tükenecek duruma gelmişti ancak o minik küçük kapıya az kalmıştı sonrası ise özgürlük...
Sonunda kapıya ulaştım ve açarak çıktım. Gördüğüm büyük bedenlerle bütün sinirlerim alt üst olmuştu. Bedenim sanki emir verilmiş gibi aniden durdu.
Kapı yavaşça açıldı ve onun sert ve alay eden sesini duydum. Kapıya parmaklarıyla ritim tutmaya başladı.
"Sana bu kapıdan çıktığında özgürlüğün elinde olacağını ne düşündürdü. Sence ben bu ihtimali düşünmeyecek kadar aptal bir adam mıyım?
Kolumdan tuttu. Ve ilerlemeye başladık. Diğer eliyle de etrafı gösteriyordu.
" Bak! BAK! KRALİÇEM İYİ BAK BURALAR BANA AİT! BURALAR ÇOK ÇA KORUNAKLI KUŞ DAHİ UÇAMAZ BURADA! VE SEN KAÇAMAYACAĞINI ÖĞREN!"
omuzlarım düşmüştü ben kaçamamıştım bu saçma düzenin başındaki adama tutuklu kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN SON KAÇIŞ
ChickLitÜzerimdeki uzun mu uzun elbise ile kaçıyordum koşuyordum durmaksızın... Bu benim son kaçış hakkımdı, beni yakalamadan saklamam gerekiyordu. Ayağım acıyor ve ağrıyordu. Sonunda ormandan çıkış yolu görünmüştü. Gördüğüm duvarlarla olduğum yere çöktüm. ...