Herkese merhaba arkadaşlar yeni bölümle karşınızdayım. Yorumlarınızı ve oylarınızla hikayemi şenlendirirseniz çok memnun olurum :)) Neyse yazar çok konuştu sizi Nur ve Esved ile baş başa bırakıyorum. ( Bölümün içerisindeki medya için açıklama: Medyadakiler sadece kıyafet olarak Esved ve Nura aittir. Yoksa biliyorsunuz Esved 200 cm Vedia ise 160 cm ) Keyifli okumalar diliyorum ^^
Nur'dan/Şimdiki Zaman
Gözlerimi birisinin adımı söylemesi ile araladım. Kafamı kaldırdığımda Mahpeyker annemin başımda olduğunu gördüm. '' Güzel kızım benim, bebeğim, annem kalk hadi uyumuş kalmışsın araba da hasta mısın ? yatakta yatmaya devam edersin olur mu annem ? '' gülümsedim ve yüzümde dolaşan ellerini öptüm. '' kalktım annem biraz yoruldum bugün ondan uyumuş kalmışım yoksa hasta olduğum yok. '' Annem derin bir nefes vererek arabadan çıktı. Ben de peşinden gerinerek çıktım. Zümrüt hanım kapıda karşıladı bizi. Kendisi Esved doğmadan önce de burda çalışmaktaymış. Bir nevi Esvedin ikinci annesi gibiydi. Onunda elini öptüm. '' Hoşgeldin Vedia kızım sefa getirdin eve. '' '' Hoşbuldum Zümrüt Sultan '' Annem Zümrüt hanıma dönerek '' Zümrütcüm senin şu özel tarifli çayından yapsalar ya kızlar hep beraber birlikte içsek '' Annemin eli sırtımı sıvazladı. ' Bugün yorgun düşmüş okulda '' Zümrüt hanım kafa sallayarak mutfağa geçti. Bizde ihtişamlı salona girdik. Kendimi salonda bir koltuğa attım. Başörtümü çıkarttım. Annem yanıma geldi. Hemen kafamı dizlerine koydum. '' Sana ninni söyleyeyim mi '' '' Olur annem '' (Ninni Medyada tam başlaması 1.29 da )
Sesi huzurun ta kendisiydi adeta. Gözlerimin yeniden ağır ağır kapandığını hissediyordum. Bir süre sonra sesi de azalmaya başladı. Sanırım bu üçüzler etkisiydi.
S. Esved den / Şimdiki Zaman
Sonunda şirketteki işlerim bitmişti. Ceketimi giyerek odadan çıktım. Asistanım Aras beye gülümseyerek iyi akşamlar dedim. Arabanın yanına ulaştığımda Cevdet kapıyı açtı. '' Abi bilgin olsun yenge bizim adamlardan birisi ile Cihanşah Malikanesine geçiş yaptı. '' Kafamı salladım. Nurum araba kullanmayı çok severdi, yorulmuş olmalıydı ki adam istemişti. Sevdem Annemi aradım.
Şu anda işten çıkmış olması gerekti. Bir iki çalıştan sonra telefon açıldı. ''Alo Sungur oğlum selamun aleyküm '' sesi yorgun ve bitkindi. '' Ve aleyküm selam annecim bu haftasonu bize gelseniz olur mu ? özledik bir bizde toplanalım '' '' olmaz oğlum bize gelin siz, akşam bir işimiz yok ancak Güher ve Ali için bir şey diyemiyorum sorarım '' ''tamam annecim de siz yorulacaksınız babamla biz de toplanalım işte '' '' Olmaz oğlum kabul etmiyorum bize geliyorsunuz '''' Tamam annecim tamam , şimdi kapatıyorum Allaha emanet ol babama ve Görkeme selamlarımı ilet '' '' tamam oğlum ve aleykümselam söylerim sizde Allaha emanetsiniz '' telefonu kapattım. Aslında her iki aileyi aynı anda toplayıpta haber verebilirdik ancak annemin bizi çağırması olayları etkilemişti. Gözlerimi kapattığımda aklıma gelen Nurumun yüzü ile gülümsedim. O benim iyikim, birtanemdi, benim bebeğimdi o ve şimdi hamileydi Altı ay sonra minik minik eller, ayaklar hayatımızı ele geçirecekti. Ve ben gerçekten Nuruma ne kadar yardım edebiliyorsam edecektim Allahın izni ile.
Sonunda baba evime varmıştım. Cevdetin kapıyı açmasını beklemeden indim. Kapıyı eminim Zümrüt Sultan açacaktı. Kapıyı çaldım ve beklemeye başladım bir bilemedin iki dakika sonra kapı açıldı. Elindeki bez ile ellerini silmiş, yüzünden hafif hafif terler akmış adı gibi gözleri de yemyeşil olan Sultanımdı o benim . Ellerinden ve alnından öptüm. '' Hoşgeldin Sungur oğlum '' Hoşbuldum Zümrüt Sultan Nasılsın iyisin inşallah ,benim hanım ile validem neredeler ?'' ''İyiyim Elhamdulillah oğlum Mahpeyker hanımcığımla , Vedia kızım salondalardı '' teşekkür ederek salona doğru ilerledim. Gördüğüm görüntü ile mest olmuştum doğrusu. benim güzel Nurum annemin dizlerinde yatıyor annemse küçüklüğümde hep uyumadan bana okuduğu ninniyi söylüyordu. '' Annem '' usulca seslendim. Kafasını kaldırdı. '' Oğlum hoşgeldin Vediam uyudu kıyamadım uyandırırım diye kalkmaya sen alsan odana götürsen olur mu ? Zaten yemeği baban gelince yiyeceğiz kafamı usulca salladım. bir kolumu boynundan diğer kolumu ise dizlerinden geçirerek kucağıma aldım. Hafif uyanır gibi olsada yeniden uykuya daldı. merdivenlerden çıkmak yerine asansörü kullandım. Kendi katıma geldiğimde demir kapıyı ittirdim. Odama girerek yatağa bıraktım. Vedia nın burda bir kaç kıyafeti vardı. üzerindeki jileyi çıkarttım altına ipek kısa bir şort geçirdim. Üzerindeki blüzü de çıkarttım buna rağmen uyanmamıştı. Kollarından pijamanın üzerini geçirdim ve düzelttim en son saçlarını da açtıktan sonra işim bitmişti. Hafif belli olan karnını öptüm. '' Keratalar annenizi bugün yormuşsunuz sizinle anlaşalım anneyi fazla yormak yok tamam mı ? '' yeniden ellerimle okşayıp ben de üzerimi değiştirdim. Üzerime kapri geçirdim. Odam genel olarak normalin üzerinde bir sıcaklıkta olduğu için genelde evlenmeden öncede üzerime bir şey giyinmeden yatardım. Gözlerimi dinlendirmek yerine kitap okumaya karar verdim. Kitabı okurken Nurumun o güzel sesini duydum '' Esvedim hoşgeldin ''kitabı kapatarak ona döndüm. Gözlerindeki mahmurluk beni bitiriyordu doğrusu eğilip başından öptüm. '' Hoşbuldum uykucu anne ''gülerek yüzünü kapattı. ''Sungurum Ne yapayım ya senin bu yaramaz çocuklarının işleri normalde ben o kadar uyku düşkünü değilim. kahkahama engel olamadım. Aslında o söylediklerinin aksine çok uykucu bir hanımefendiydi. yeri geliyor uykuyu bile kıskanıyordum. dudaklarını ısırınca gözlerim minik ve dolgun olmayan dudaklara kaydı. Eğildim ve dudaklarımın dudakları ile harmanlanmasına izin verdim. elleri ensemi buldu. bir eli ensemden omuzlarıma doğru indi. '' Esvedimm ahh ''Nurumun sesi ile ben de inlemiştim. Bu kadının her şeyimi beni etkilerdi Yarabbi. dudaklarımız ayrıldı. Nurum beni yatakta kaydırarak kucağıma çıktı. ellerini omuzlarımdan aşağı doğru indirerek tehlikeli işlere doğru ilerliyordu. güldü ve kaprimin dışından gözüken baksırımı kıvırdı ve kasıklarımı eğilerek öptü. Ardından yukarı doğru çıkarak kalp hizamdaki adının yazılı olduğu dövmeyi severek öptü. '' Sungur hadi birbirimizi sevelim ''onu tam altıma alacağım sıra dediği ile boğazımdan hırıltılı bir inleme çıktı. '' ANCAK jakuzi de '' Onu kucağıma aldığım gibi doğru banyoya ilerledim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN SON KAÇIŞ
ChickLitÜzerimdeki uzun mu uzun elbise ile kaçıyordum koşuyordum durmaksızın... Bu benim son kaçış hakkımdı, beni yakalamadan saklamam gerekiyordu. Ayağım acıyor ve ağrıyordu. Sonunda ormandan çıkış yolu görünmüştü. Gördüğüm duvarlarla olduğum yere çöktüm. ...