Herkese Merhabalar, yeni bölüm ile karşınızdayım a canlar 🥰
Öncelikle okuyan ve kitap için vote atan herkese teşekkür ederim ♥️🙏
Hepinize keyifli okumalar diliyor ve bölümü TRKVatan425 itaf ediyorum. ♥️
Seviliyorsunuz ❣️Şimdiki Z / Hakim Bakış Açısı
Vedia hocanın son sözleri ile bunalmislikla gözlerini kapatıp kafasını yasladı.
Zeynep arkadaşının sırtını okşadı.
"Vediam, iyi misin bebeğim?"
Vedia aşırı derece de yorulmuş ve hafif bir mide bulantısı oluşmuştu.
"Bilmiyorum Zeynep midem bulanıyor, Esvedi ararmisin beni gelip alsın kalkacak halim yok cidden "
Diyerek hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Neden ağladığını bilmiyordu ancak ağlıyordu.
Sınıftan çıkmayan bir kaç kişi ve hocaları yanlarına doğru ilerledi.
"Vedia hayırdır kızım, Ne problemin var"
Zeynep konuşmayı devr aldı biliyordu arkadaşının konuşamayacağını, "Hocam Vedia 3 aylık hamile ondan herhalde ağlamaya başladı"
Zeynebin açıklaması ile bir şey demeden çıktılar çünkü diyecek bir şeyde yoktu açıkçası.
Vedia durmadan beş dakika boyunca ağladı sonunda durulmuştu ancak kendini oldukça halsiz hissediyordu.
Telefonunu buldu ve Esvedi aradı.
Esved o sırada tekstil markası için görüşmelerini yapıyordu ve oldukça önemli bir toplantının tam ortasındaydı.
Derin bir nefes aldı ve suyundan bir yudum alarak sakinlesmeyi diledi.
Tam o sırada kapı hışımla açıldı. Gelen Cevdetti.
Telefonu gösterdi.Esved ekranda yazan isimle telaşa kapıldı.
"Toplantıya bir ara verelim bu telefon benim için önemli"
Diyerekten kendi odasına doğru adimladi. O sırada telefonu açmıştı."
" Ne oldu Nurum "
Nurunu o ağlak sesi beyninden vurmuşa döndürdü.
" Es-ved beni gelip alır mısın, ben kötü hissediyorum "
Esved düşünmeden cevap verdi toplantısı varmış, önemli imiş şuan da biriciği,kalbim dediği karısını kötüydü.
"Hemen yola çıkıyorum kraliçem geliyorum
"
Diyerek telefonu kapattı. Gergince hafif kirli sakalını kaşidi. Üstüne giydiği paltoyu alıp çıktı. Bugün aşırı yoğunluktan hem Cevdet hem Paşa sirketteydi. Bilseydi karısının peşinden Paşayı da gönderirdi. "Abi ne olmuş iyi mi yengem "
Esved kafasını salladı "Yok Cevdet sen burda kal biz Paşa ile gidelim hiçbir şey ondan önemli değil " diyerek görev dağılımını yapmış oldu. Cevdet abisine darilmistı, ancak düşününce bu tarz işlerde kendisinin Paşa ya nazaran daha hakim olduğu aklına gelmişti.
Derin bir nefes alıp toplantı odasına doğru ilerledi." Umarım biricik yengesi,kız kardeşi gibi gördüğü Vedia iyi olurdu...
Esved kimseyi takmadan sabirsizca otoparka indi.
Acil bir durum olmasa aynı tavrı sergilemezdi.Arabasına bindi Öyleki neredeyse Paşayı beklemeden arabayı gazlayacaktı.
Çıldırmış gibisi yoktu çıldırmıştı!
Neredeyse 40 dklik yolu 20 dk da gelmişlerdi.
Otoparka park edip okula doğru koşmaya başladı.
İnsanlar ona bakıyordu ancak Esvedin umrunda olan pekte bir şey değildi!Geçmiş Z/Hakim Bakış Açısı
Vedia heyecanla etrafına
bakıyordu.
Cidden heyecanlıydı. Sonunda yamaç paraşütü yapmak için atlanan yere geldiler.
Vedia yüksekliği görünce içi tirtir titredi.
Esved anlamis gibi ellerini sıktı.
Esvedi ara ara bu sporu yapıyordu. Profesyonel bir eğitim almıştı bir kaç yıl önce.
Bu yüzden Vediasi ile beraber olacaktı.
Normalde bu tabiki öyle değildi.
Ancak Esved bir ara ilerdeki eşi ile yaptığını düşünüp onun başka birisi ile
Yapmasını istemediği için profesyonel bir eğitim almıştı. Kendisi de seviyordu doğrusu.
Şimdi Vediasi ile yapacak olması onu ne kadar doğru bir karar olduğuna dikkat çekti.
Başka bir profesyonel adam gelmiş
Ve kısa bir eğitim arı konuşma yapmıştı.
Hazırlanırken Esvedin arkasında olmasını garipsedi "Esved sen mi kullanacaksın bunu da biliyorsun söyle sen neyi bilmiyorsun ?!'
Esved tam turuncu paraşüt için konusacakken Vedia Esvedi susturarak pembe ve mora tamam olduklarını söyledi. Esved sabır diler gibi kafasını çevirdi. Aklına gelen tabir ile sırıttı.
"Ne deniyordu ha sen galiba asko kuskosun "
Vedia Esvedin bu tabirine gülümsedi.
Onu devam ettirmeye karar verdi.
"Aşkoyum " diyerek elini kıvırıp cenesinin altına koydu. Ellerinde uzun tırnaklar var gibi hareketler yapa
" Aşko olduğum için Esved "illa mor, illaaa pembee "
Diyerek son noktayı koymuştu.
Paraşüte yerleştiler. Esved Vediayi ayakları yerden kesilene kaşar telkin etti. Vedia ayakları yerden kesildiğinde çığlık atmıştı. Esved açıkçası bu tarz bir çığlığı fark bir yerde de görmek isterdi.
Hayır kendisi fesat değildi!Sadece karısının sesinin nerelerde tiz ve yüksek noktaya çıkacağına bakmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN SON KAÇIŞ
ChickLitÜzerimdeki uzun mu uzun elbise ile kaçıyordum koşuyordum durmaksızın... Bu benim son kaçış hakkımdı, beni yakalamadan saklamam gerekiyordu. Ayağım acıyor ve ağrıyordu. Sonunda ormandan çıkış yolu görünmüştü. Gördüğüm duvarlarla olduğum yere çöktüm. ...