✨O✨

208 14 1
                                    

Herkese Merhabalar Efenim, yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Gene geç paylaştım ancak mazur görün  derslerim aşırı yoğun !  Yorumlarınız ve Votelerinizle hikayeyi şenlendirirseniz bu kızı havalara uçurursunuz ;))  

Vote sınırı ; 2 Yorum Sınırı; 5

Bu sınırlamayı kitaba daha fazla zaman ayırmak için yapıyorum. Bilginizeee

Keyifli Okumalar Diliyorum ^^

Geçmiş/ İlahi Bakış Açısı

 Hatırlatma

Esved arabayı kenara çekti ve bana döndü.''O zaman önden nikah kıyalım ''

Esvede şaşırmışlıkla döndüm. '' Esved zaten biz nikahı erkene çekmedik mi ? En fazla bir ya da iki ay sonra evli olacağız ne bu acele ! '' Esved kaşlarını çattı ve arabadan indi. Arabadan inmeyerek sakinlemesini bekledim. Bu şekilde hiçbir yere varamazdık ki...  Ondan dolayı da onu yalnız bırakmıştım. Ne zaman sakine dönerdi o zaman doğru düzgün konuşur bir ortak noktada anlaşırdık.   Bir kaç dakika sonra daha sakin şekilde arabaya bindi. ''  Gelinlik ve damatlık almaya gidiyoruz değil mi ?'' ''Evet gidelim '' kafasını usulca salladı ve arabayı çalıştırarak yola girdi. Telefonumu elime aldığımda annemden gelen mesaj ile çıldırdım. 

Gönderen: Anniş    17.00                                                                                                                                                                Kızım Kumru halanlar ve Betül anneannenler geldi. Erken gelmeye çalışırsan sevinirim. Sungura selam söyle. 

Gönderilen; Anniş      18.30                                                                                                                                                       Anne bunu şimdi söylememeliydin Çünkü Esved ile beraber gelinlik ve damatlık bakmaya gidiyoruz. Artık yetişirsem konuşuruz. 

 '' Annemin selamı var  bizim eve misafir gelmiş ancak biz şu işi aradan çıkartalım ''   ''Acelesi yok Vedia nasıl olsa daha bir ya da iki ayımız var daha değil mi ?!!!''kinayeli  ses tonu ile söylediği sözler ile Ya sabır çekmeye başlamıştım. ''Esved  beni eve bırak ! Çünkü birazdan birimizden birimizin kalbi çok fena kırılacak ben bu olsun istemiyorum'' ''Niye Vedia gerçekleri yüzüne vurunca ağır mı geldi, sen hep ene hep ene modun da geziyorsun bu böyle yürümez '' Ben mi hep ene hep ene modundaydım kendisi ve ailesi her şeyi elimizden almış biz hallederiz demişti. Parasal anlamda iyiydi ancak diğer türlü bakınca da sinir geriyordu Sus kızım sus ! Camı açtım ve derin bir nefes aldım.'' Vedia iki ay sonra düğünümüz olur ancak düğüne bir ay kala dini nikah kıyarız'' Düşünmek istiyorum Esved umarım buna da izin vardır''  Kafasını usulca salladı.  Gözlerimi o konuşmadan sonra dışarıya sabitlemiştim. Sonunda bir moda evinin önünde durmuştuk.  Arabayı park ettikten sonra çantamı da alarak indim.   Modaevinin kapısını açtım,  20-30 yaş arasında olduğunu düşündüğüm bir hanımefendi beni karşıladı. '' Merhabalar Vedia hanım hoşgeldiniz '' Hoşbuldumm'' gülümseyerek içeri girdim. Her yerde rengarenk ve çeşit çeşit abiyeler elbiseler vardııı. '' Bir üst kata çıkacağız orada gelinliklerimiz''  Kadını gülerek  onayladım ve onu takip etmeye başladım. Sonunda kata çıktığımızda çeşit çeşit gelinlikler beni karşılamıştı. Mekan çok sadeydi ancak onu süsleyen gelinliklerdi.  Yaka kartına baktığımda isminin Büşra olduğunu öğrendiğim hanımefendi '' Nasıl bir gelinlik istiyorsunuz Vedia hanım ?''  Imm sade eteği kabarık olmayacak şekilde prenses model istiyorum şeyyy bir de gelinliğin üzerine pelerin tarzı bir şey eklememiz mümkün müdür acaba ?'' Imm bir bakalım ''diyerek  yanımdan ayrıldı. 

KARANLIKTAN SON KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin