Herkese Merhaba canlar, yeni bölüm ile karşınızdayım.
Keyifli okumalar diliyor ve sizleri Vedia ve Esvedin yaşamına bırakıyorum;)Geçmiş Z/Hakim Bakış Açısı
Erkenden çıkmışlardı. Hatta oyleki Vedia tekrardan uykuya geçmişti.
Salda gölünden sonra uğrayacaklardi Vedianin akrabalarına .Tabi Salda gölünden sonra farklı bir iki yer daha vardı aklinda ancak olur mu bilmiyordu Esved için uzak kalıyordu. Ancak salda gölüne bir saat kadar kalmıştı ve saat daha 7.30 du.
Derin bir nefes alıp telefonundan kısık sesle şarkı açtı.
Kendisi keman piyano gitar ve kanun çalıyordu.
Bu enstrümanları da iyi çaldığını düşünüyordu.
Vediasina bir göz attığında derin bir uykuda olduğunu gördü.
İleri de gördüğü benzinli ile gülümsedi hem depoyu fulletirdi hem de atistirip çıkmışlardı.bundan dolayı açtı.
Hem kendine bir şeyler alirdi hem de minik bebeğine kendisi acıkınca bir seyler yemek isterdi.
Benzinlikte durdu.
Gelen genç çocuk ile gülümser gibi oldu.
"Depoyu fulle"
Diyerek aşağıya indi.
Kendini markete attı.
Hızlıca sandiviçlerin yerine geldi kendisine jambonlu ve ton balıklı karısına da çok daha hafif bir sandiviç aldı. Ardından kendine iki cold brew alırken vediaya da ayran aldı.
Şuan da kahve icemeyeceginin farkındaydı.
Ardından bir iki çikolata aldı.
Kendisi için eight markasinin naneli bitter çikolatasını aldı.
Başka bir şeye gerek olmadığını düşünerek kasaya doğru ilerledi.
"Sanırım 2 numaralı yerdeydim. Depoyu fullettim."
"1000 TL tutmuş,"
Aldıklarınızla beraber 1300 TL tuttu."
Esved cüzdanından siyah kartını çıkarttı.
Temassız odeyebilirim"
Adam kafasını sallayarak postu uzattı.
Ödemeyi yaptım ve çıktı.
Arabanın yanına gidip aldıklarını torpidoya yerleştirdi.
Yeniden yola devam ediyorlardı.Şimdiki Z / Hakim Bakış Açısı
Vedia gözlerini telefonun çalmasını ile açtı.
Elini atarak bakmadan açtı.
"Alo buyurun"
"Merhaba Vedia Hanım rahatsız ettim sizi ancak Laura Hanım bir defile düzenliyor ve kendi markasın da yeni bir tarz deniyor. Sizi de kendi markası için hem modellik hem de fikir vermeniz için bekliyor."Vedia önce anlayamadı.
Daha sonra kafasında oturtunca yataktan kalktı.
"Nereye geleyim kabul ediyorum o bana zaten bahsetmişti."Açıkçası Lauranin bu konuda samimi olacağını pek dusunmemisti.
*Söyleyeceğim Markanın farklı sahipleri olduklarını biliyorum ancak benim kitabımda Lauraya ait*
"Chanel markamız için sizinle görüşme yaptım. Kendisi ile İstanbul da ayarlayarak bir otelde konuşacaksınız""Tamamdır teşekkür ederim"
Hızlıca kızlarla olan gruba girdim."Can Parelerr♥️"
Vedia:
CANLAR BEN MODEL OLUYORUM SANIRIM AA XNXNZeynep:
Nasıl bee hem hangi markaaa?Rümeysss:
Kankiii?!Asel:
Canoo Acun Ilıcalı gibi yapma beeLara; harbi kızım yaa
Vedia daha bekletmek istemedi.
Vedia :
ChanelRumeys:
Nasıl chanel??Lara:
Reallyyy?Vedia: evet cidden öylee aaaa
Daha sonrasında tam Esvedi arayacakti ki odasının kapısı çalındı.
"Vedia hanım benim "
Gelen çalışan kızlardan Salihaydi.
Kendisi oldukça sevimli bir kizceydi. Daha 18 yaşındaydı hem okuyor hem de çalışıyordu.
"Gel canım"
Elinde orta bir kutu ile heyecanla içeri girdi.
"Bu size gelmiş efendim"
Vedia gülerek elinden aldı kutuyu. Üzerinde Met Gala & Vogue yazıyordu.
Saliha çoktan çıkmıştı.
Kutuyu hızlı sayılabilecek şekilde açtı.
İçerisinden bir kaç kumaş tablosu ve renk skalasi çıktı.Ardindan vogue dergileri çıktı. Ve çok sevdiği fenty ve rare beauty ürünlerinin deneme boyu çıkmıştı.
Ardından ise orta büyüklükte çiçekler içinde bir davetiye çıktı.Dearest Nur Vedia Cihansah and Sungur Esved Cihanşah, we are honored and proud to see you at the Met Gala 2023.
This year's concept: Ancient elegance
Vogue Magazine
Sevgili Nur Vedia Cihanşah ve Sungur Esved Cihanşah, Met Gala 2023'te sizleri aramızda görmekten onur ve gurur duyuyoruz.
Bu yılın konsepti: Antik zarafet
Vogue Dergisi
Vedia şaşkınlık ile kala kaldı.
Esved mi almıştı. Bu biletleri...
Hızlıca telefonunu aldığı gibi Esvedi aradı.
"Efendim kraliçem "Vedianin hem sabahki telefondan hem de gelen kutudan sonra elleri titremeye başlamıştı.
"Es-vedd şey bir kutu gel-di.Met Gala'dan "
"Evet bebeğim biliyorum bu sene davet edilen sayılı on kişiden birisiyiz."
"Nasıl yani sen almadın mı biletleri"
"Aldım ancak diğer herkes gibi sıraya girmedim. Bana almam için özel teklifte bulundular"
"Anladım peki ne giyecegiz"
"Laura sana Chanel için teklif göndermiş olmalı yanılmıyorsam ayrıca
Konsept te Antik Zerafet yani Chanel markasınin bizim üstümüze uygun güzel şeyler çıkartacagina eminim."Vedia kocasının bu kadar her şeyi düşünmüş olması ile daha da şaşkınlığını arttı.
"Ahh bu arada söylemeyi unuttum. Paris Moda Haftasına da gidiyoruz ne de olsa benim de oldukça ünlenen bir giyim markam var."
Diyerek Vediayi ne yapacağı bilemez hale getirdi.
"Hangi markaymis oo"
"Celine"
"HANI ŞU DÜNYACA ÜNLÜ BLACKPİNK ÜYESİ LALISANIN ELÇİSİ OLDUĞU CELİNE Mİİİ "
"Yep bebeğim neyse ben kapatıyorum Toplantıya girmeliyim"Vedia odanın içinde sevinç naraları atmaya başlamıştı.
Bugün hem Chanel markası ile bir işbirliği teklif edilmişti.
Hem Met Galaya gideceklerdi.
Hem dee Paris Moda Haftasına davetlilerdi
Ayrıca kocasının CELİNE nin sahibi olduğunu öğrenmişti.
Sanırım Vedia yaşamıştı.Geçmiş Z / Hakim Bakış Açısı
Vedia gözlerini ovusturdu.
Açtığında Salda gölüne 10 km vardı.
"Ayy bayağı yaklaşmışiz"
"Evet güzelim"
"Esved karnim accc"
"Tamam Güzelim torpido da bir iki bir şey var sen uyurken almıştım."
Vedia gözlerinde kalpler çıkmak istercesine Esvede baktı.
"Yaaa teşekkür ederim"
"Önemli değil Vediam sen mutlu ol huzurlu ol birtanem o benim mutluluğumdur"
Vedia hızlıca torpidoyu açarak gördüğü yiyeceler ve ayranla çok sevindi.
Kendisi şuan ikinci cold brewini içiyordu ancak Vedianin midesi hassas bir kiz olduğundan sabahları kahve icemiyordu aksine midesi aşırı bulanıyor hatta çok ileri seviyede
Kusuyor ve oldukça halsizlesiyordu.
Sandiviçi hızlıca açıp yemeğe başladı.
Telefonundan takip ettiği diziyi de açmıştı.
Esved Vediasinin bu bireyselligine göz devirmisti. Ne vardı kendisi ile konuşsa.
..
Derin bir nefes alıp o da hafif bir müzik açıp ona eşlik etmeye başladı.
Vedia arabadan gelen müzik ile derince somurttu ve Esvedin omzuna yapıştırdı.
"Esved surda bir şey izlemeye çalışıyorum farkinda misin bilmiyorum ama "
Esved karısının bu serzenise güldü.
"Ben de sana serzenişte bulunayım neden kalkıp dizi izliyorsun benimle ilgilenmen gerekirken"
Vedia yarım yediği sandiviçi bıraktı.
"Esved ben yemek yerken bir şeyler izlemek zorundayım sense beni engelliyorsun"
Esved histerik bir şekilde gülümserken hızı arttı arabanın.
"Öyledir Vedia"
Kulaklığını takarak telefonuna bağlandı.
"Şimdiden kimse seni engellemez yemeğini ye"
Vedia Esvedin yaptığı harekete karşı kafasını sallayarak telefonuna döndü.
Keyfi kaçmıştı bir kere daha yemek falan yiyemezdi.En sonunda vardiklarinda Vedia hızla indi.
Derin bir nefes çekti içine.
Manzara mükemmeldi.Kendileri için hazir olan sandalyelerin birtanesine oturdu.
Suyun güzel sesi ile gözlerini kapattı.
İşte şimdi huzura kavuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN SON KAÇIŞ
ChickLitÜzerimdeki uzun mu uzun elbise ile kaçıyordum koşuyordum durmaksızın... Bu benim son kaçış hakkımdı, beni yakalamadan saklamam gerekiyordu. Ayağım acıyor ve ağrıyordu. Sonunda ormandan çıkış yolu görünmüştü. Gördüğüm duvarlarla olduğum yere çöktüm. ...