UZUN BİR ARADAN SONRA YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM CANLARRRR, HERKESE MERHABAAAA ;))))
O ZAMAN SİZE KEYİFLİ OKUMALAR DİLİYOR VE BÖLÜM İLE BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM^^...
Bölümü MelisaBerlin 'e itaf ediyorum ♥️
Hakim Bakış Açısı/Geçmiş Z.
Vedia şuan oldukça sinirli ve gergindi. Annesi ile konuşmasından sadece bir hafta geçmişti. Ve şuan da kendisi Muğla'ya gitmek için Esved'i bekliyordu. Üzerine fazla önem verdiği söylenemezdi. Hızlıca bir makyaj yapmıştı. Gece saat 23.00 dı. ve Cuma akşamıydı. Pazar ya da en geç pazartesi döneceklerdi. Nedense araba yolculuğu yapacaklardı. Ne vardı da uçak gibi bir nimeti kullanmıyorlardı ki diye düşündü Vedia. Çalan telefonu ile gözleri telefonuna kaydı. Arayan Esved'di. ''Efendim Sungur '' Esved heyecanlı ve gerginlik arasında kalmış şekilde arabayı park etti ve dışarı çıktı, derin bir nefes alarak Vedia'sını aradı. '' '' Alo Vedia '' '' Efendim Esved '' Vediasının sesini duyunca kalbi daha bir hızlı atmaya başlamıştı sanki. '' Ben geldim birtanem aşağıdayım. '' Vedia derin bir nefes aldı. '' Tamam Sungur iniyoruz aşağıya '' Esved şaşırmıştı '' İniyoruz derken '' ''Annemler ve Görkemle beraber '' '' Anladım Güzelim'' diyerek telefonu kapattı. Üstüne baktığında spor giyindiğine küfür etti. '' Ne vardı da biraz daha ciddi giyinseydim. Vedia üzerine kalın bir ceket giyerek çantasını taktı. '' Annee biricik damadın gelmiş hadi '' Sevdem hanım ayıplayarak baktı kızına '' Benim damadımsa senin kocan '' Vedia gözlerini devirerek ayakkabısını giyindi. '' Arkadan gelirsiniz'' diyerek merdivenlerden indi. İçinde anlamlandıramadığı bir heyecan vardı. Ve Aşağıya indiğinde kapıda gördüğü köpekler ile heyhate duası okumaya başladı. Köpekler kapıya toplanmış ona doğru havlıyordu. Vedia ne yapacağını şaşırdı. '' Aklına bir kaç sene önce yaşadığı köpeklerle olan aksiyonu geldi. '' Esved Vedia'nın öylece kaldığını ve gelmediğini gördüğünde koşar adım demir kapıya doğru ilerledi. '' '' Güzelim hadi aç kapıyı ben burdayım. '' Vedia Esved'di görünce derin bir nefes aldı. İçindeki korku azalmıştı. '' Allahım sana şükürler olsun. '' diyerek kapıyı açtı. '' Hadi Güzelim diyerek elini beline yerleştirdi. Vedia çaprazındaki köpeklerin havlaması ile Esved'de sığındı. Arabanın yanına gelince hızlıca arabanın içine bindi. '' Teşekkür ederim Sungur '' Esved içeri doğru eğildi. Üzerinde gözlerini gezdirdiğinde neredeyse aynı tonda giyindilerini gördü. Gülümsedi. Ellerini yüzünde gezdirdi yavaşça Vedia'nın hala korktuğunu hissediyordu. '' Her zaman güzelim her zaman '' '' Sevdem anneleri görünce kapıyı kapattı onlara ilerledi. '' Sevdem anne Sungur'u ilk defa böyle spor tarzda gördüğü için şaşırmıştı. '' Sungur oğlum Vedia ile neredeyse bir çift gibi giyinmişsiniz '' diyerek sarıldı. '' Öyle annecim ben de nasıl oldu anlamadım tevafuk işte !'' Ardından Ahmet babasına döndü ve onunla da tokalaştı. '' Oğlum kızım sana emanet sağ veriyorum sağ isterim '' Sungur sanki Vedia 'dan bir mal gibi bahseden Ahmet Bey'e zoraki gülümsedi. '' İnşallah sağ salim Vedia'mı baba evine ulaştıracağımdan emin olabilirsiniz ''diyerek arabaya bindi. '' Sevdem hanım araba hareket ettiğinde suyu fılattı. '' Su gibi gidin su gibi dönün inşallah''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN SON KAÇIŞ
ChickLitÜzerimdeki uzun mu uzun elbise ile kaçıyordum koşuyordum durmaksızın... Bu benim son kaçış hakkımdı, beni yakalamadan saklamam gerekiyordu. Ayağım acıyor ve ağrıyordu. Sonunda ormandan çıkış yolu görünmüştü. Gördüğüm duvarlarla olduğum yere çöktüm. ...