✨️A✨️

88 7 0
                                    


Herkese yeni bölüm ile merhaba diyorum canlar...
Hepinize keyifli okumalar diliyor ve bölümü  TRKVatan425 e itaf ediyorum ❤️😊

Geçmiş Z/Hakim Bakış Açısı

Vedia dudaklarında hissettiği dudaklarda dönmüş kalmıştı. Ne yapacağını bilmiyordu?! İtmeli mi yoksa karşılık vermeli mi bunlar kafasında dönerken Esved bir adım daha attı. Dudaklarının arasına Vedia'nin üst dudağını alarak emmeye başladı. Kralicesinin bu kadar güzel bir tadı olduğunu bilmiyordu. Ya da onunla  öpüşmenin bu kadar haz vereceğini...
Vedia ana bırakarak kendini o da kendince karşılık vermeye başladı.  Birbirlerini usulca tanıyorlar ve seviyorlardı.
Vedia'nin elleri Esvedin saçlarına giderken Esvedin elleri ise Vedianin belinde dolaşıyordu.
En sonunda nefeslenmek için dudaklarını kendilerine çektiler. Vedia Esvedin gözlerine bakamıyordu.
Ancak cesaret edip baktı.
Esvedin zaten gözü Vediadaydı. "Esved arabanın içine yatak düzeneğini kur yatalım bir kaç saat! "diyerek kucağından kalkıp yan koltuğa geçti. Kese kağıtlarındaki yiyeceklere bakıp kendince bir şeyler atistirmaya başladı. Esvedle göz temasına özellikle girmiyordu.
Esved kendine ancak bir kaç dakika sonra gelebilmisti. Derin bir nefes alarak arabadan indi. Arabanın arkasında duran düzeneği kurdu. O sırada da Vedia atıştırmıştı. Esved arabayı tamam ile kapatıp uzandı. Yaşadıkları şeyi sindirmesi gerekti. Vedia hızlıca etrafı toplayıp Esvedin yanına uzandı. Nasıl olsa araba filmli olduğu için boynunu açtı.
Bugün Vediaya ekstra bir cesaret gelmişti ancak ne kadar sürerdi bilmiyordu. Kendi aldığı karar ile çakıştığının da farkındaydı fakat bugün böyle olsun demişti.
İkisinin de yüzü birbirine dönüktü.
Vedianin gözü daha demin öptüğü dudaklara kaydı. Esvedin gözü kapalıydı. Belli ki Vedia rahatsız olmasın diye kapatmıştı ancak Vedia bir an da Esvedin dudaklarına saldırdı.
Kendince öpüyor, dudaklarını emiyordu.
Esved anı gelen hareketle Vediayi altına aldı ama bu da Vediayi durdurmadı. Bu sefer de kollarını omuzlarına koyarak öpüyordu.
Esved de Vedianin bu atağına şaşırsa da karşılık vermekten geri durmadı.  Dilleri birbiri ile raks ediyor Araba da yoğun bir hava oluşturuyordu. Esvedin eli boş durmadı ve Vedianin göğüslerine elini atti. Hafifce kavradığında Vediadan gelen sesle Esved orada orgazm olabilirdi.  Film o kadar koptu ki anca Esved bu gidişatın pekte iyi yöne gitmediğini anladığında duruldular.
Öyleki Vedianin saçı başı dağılmış , Esved üzerindeki sweatten sıyrılmıştı.
Vedia utanarak yaptıklarının farkına vardı.Resmen adamı yemişti xnxn
Sonra sakinleşmek için gözlerini kapamış Esvedin çıplak göğsüne saklandı. Esved iç çekerek içinden hayiflandi.
'Ah Vedia şu ufacık hareketlerinle bile beni ne hale getirdin benim kraliçem ' diyerek uykuya dalmaya çabaladı.

'Ah Vedia şu ufacık hareketlerinle bile beni ne hale getirdin benim kraliçem ' diyerek uykuya dalmaya çabaladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyandıklarında Vedia Esvedin sol omuzunda yatıyordu. Esved de kolları ile minik karısını sarmalamisti. Esved gözlerini açtığında alarm ötüyordu zırıl zırıl... Sesten acayip rahatsız olup kapattı. Vedia'si mışıl mışıl uyuyordu. Hızlıca yere düşmüş sweatini aldı.
Giyindi. Hayatında hiç bu kadar huzurlu uyuduğuna şahit olmamıştı.
Kimden kaynaklandığını tabiki biliyordu.
Arkasını döndü Vedia'sinin üstünü örttü.
Ve direksiyonun başına geçti.
Arabayı çalıştırdı ve tabi ısıtıcı da Vedia sinin hasta olmasını tabiki istemezdi.
Bundandı bu ihtimam!
Onun için uzun ve sessiz Vedia'si için ise kısa ve huzurlu geçeceği kesindi...

KARANLIKTAN SON KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin