✨T✨

362 7 0
                                    

Elimdeki test çubuğu ile bekliyordum.
Esvede çaktırmamak için o kadar uğramıştım ki...
Telefondaki alarm ötmeye başladı.
Elime üst üste yaptığım testleri aldım. Gördüğüm çizgilerle çığlık attım.
Ben şimdi annemi oluyordum yaa!
İçimde Esvedden ve benim kanımdan bir çocuk yer alıyordu.
Gözümden akan yaşlarla yere çöktüm.
Elim ister istemez karnıma gidiyordu.
—Hoşgeldin Miniğim gözlerimi sildim. Ve yerden kalktım.
İçimde tarif edilemez bir duygu karmaşası mevcuttu. Aynı anda korku, endişe, heyecan, mutluluk, şaşkınlık nasıl hissedilirdiki?
Testleri elime aldım ve banyodan çıktım.
Testleri güzelce bir yere sakladım.
Sonra abdest alıp şükür namazına durdum. 
Üst üste test yapsam bile yine de emin olmak istiyordum. Yarın için kadın doğum uzmanına randevu aldım.
Ve aşağıya indim. Mutfaktaki kızlara Bedia hanımın nerde olduğunu sordum.
Onlarda kendi odasında olduğumu söylediler. Malikaneden çıktım ve yürüyerek on beş dakikada ulaşılan Müştemilat olmayacak kadar güzel villaya girdim. Bedia hanımın odasına gelince kapıyı tıklattım.
—Bedia hanım müsait misiniz?
—Hanımım tabi buyurun gelin.
Kapıyı açtığımda onu örgü örerken gördüm.
—Ne istemiştiniz hanımım?
Dizlerinin dibine oturdum.
—Şeyy yarın kadın doğum uzmanına randevu aldı-
Elinden örgüler düşmüş ellerimi ellerinin içerisine almıştı.
—Bir şey mi oldu Vedia kızım.
Kafamı salladım.
—Kontrol amaçlı Bedia Hanım. Benimle gelir misiniz diye soracaktım sadece.
—Tabiki tabiki güzel kızım.
Ellerini öptüm.
—Teşekkür ederim Bedia hanım.
Yanaklarından öpüp odasından çıktım.
Müştemilattanda çıktığımda gördüğüm araç ile gülümsedim.
Biraz önümde araçlar durdu.
En ortadaki araçtan Esved çıktı.
—Kraliçem  Yanıma Hızlıca ulaştı ve beni kollarına aldı. Sonra elele eve doğru geçtik.
—Yarın kadın doğum uzmanına randevu almışsın Nurum bir sıkıntı mı var?!
—İyiyim sadece aylık rutin için gidiyorum. Yanımda Bedia hanım da olacak bilgin olsun.
Başımı öptü.
—beni haberdar et yanıma gel sonra.
Restorantta olurum büyük bir ihtimal.
Kafamı salladım.
—doğru çok önemli bir işin olmadığı sürece yemek yapmaya gidiyorsun.
Birlikte yemeğe oturduk. Geçen haftaki yoğun bulantılarım bebeğim den ötürüydü. Gülümsedim. Ve karnımı okşadım.
—Nurum iyi misin? Adet oldun değil mi? Gecikmişti  iki üç  ay demekki düzene girdi.
Ona söyleyemezdim. Kafamı usulca salladım ve odaya çıktım.  Yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.

Uyandığımda saate baktım saat 11 de randevum vardı. Saat dokuzdu.
Yataktan kalktım ve koşarak tuvalette  işlerimi hallettim. Ardından giyinme odasına girerek üzerime orada kolay çıkartmak için bir geniş tunik ile geniş paça pantolon giyindim.
Altına da converselerimi giyindiğim de tamamdım.  Esved çalışma odasında olmalıydı.
Odadan çıktım ve çalışma odasına girdim. Elinde kahvesi ve leptobu ile adeta hedefine kilitlenmiş aslanı andırıyordu.
—Esvedddd Selamun aleyküm
Kafasını usulca kaldırdı. Düz olan ifadesi yumuşamış ve bana gülümsemesini bahşetmişti.
—Ve aleykümselam Nurum gel yanıma
Yanına doğru vurdu. Gittim ve yanına oturdum.
—Esved doktora gideceğim için asıl  kimliğimi almam lazım verir misin kimliğimi?
Evden çok nadir çıktığımda asıl kimliğin  başına bir şey gelmemesi için  Esvede vermiştim hangi akılla yaptığımı sorgulamaktayım hala?!
Kafasını salladı ve masasının altında bulunan gizli bölmeyi açtı. İçerisinden kimliğimi çıkarttı.
—Nurum bir daha bana verme kimliğini tamam mı? Sonuçta kimlik yanında bulunması gereken en önemli şey?!
Kafamı salladım. — Nakit falan lazım mı bebeğim?
Vardı. Hem de çok!
—Hayır Esved var param.
Yanaklarından öptüm ve aşağıya indim.  Aşağıya indiğimde Bedia hanımda hazırlanmıştı.
Yanaklarından öptüm.
—Kahvaltını rahatça et tamam mı sonra çayımızı içer çıkarız!
—Tamam kızım ben mutfağın terasındayım.
Sarılıp yemek masasına geçtim.
Yine çok şükür masada bir kuş sütü eksikti. Bugün fazla iştahım olduğu söylenemezdi. Bebeğim bugün anneyi diyete sokmakta kararlı herhalde.
— Nurum kafamı kaldırdığım vakit kocamın maşallahlığına gülümsedim.
—Efendim Esved.
—Nereye daldın Kraliçem?!
—Hiç...
—Bismillah başlayalım kraliçem.
Yaklaşık iki yıl sonra yanımızda, bebek mama sandalyesinde oturacak olan sesi ile bize huzur verecek olan bebeğim aklıma geldi. Gerçi dünden beri sürekli aklımdaydı!
Yumurta yedim, süt içtim. Birazdan yapılacak olan kontrolde Esved yine kızacak gibi görünüyordu ancak ne yapayım ya?!
—Gülendam hanım lütfen tableti getirin.
— sadece süt ve yumurta mı?! NURUM BAK SÜREKLİ SENİ UYARIYORUM ANCAK SEN DİNLEMİYOR ADETA BENİ SİK- Takmıyorsun!
— Neyse ne Sungur Cihanşah ben hastaneye gidiyorum sana da Allah zihin açıklığı versin?!
koltuktaki trençkotu giyindim.
—Bedia hanım erken çıkalım mı!
Kafasını salladı. Yanına giderek koluna girdim. Biraz yürüdükten sonra Cevdet bizi karşıladı.
—Selamun aleyküm yenge.
—Ve aleykümselam Cevdet, Boğa Cihanşah hastanesine gidiyoruz.
Kafasını salladı.
—Kızım gene Gülendam hanımcığım söyledi, Sungur beyi yine kızdırmışsın?!
—afff ne yapayım ya çok sıkıyor beni Bedia Hanım daralıyorum yani kahvaltı benim fazla kuvvetli yapmadığım tek öğündür.
—olsun kızım sen dikkat et! Ellerinden öptüm ve başımı yasladım.
Onlarda beni anlayacaklardı.
Hastaneye geldiğimizde indim. Cevdette geliyordu ki durdurdum.
—Cevdet nereye?! Siz burada bekleyin.
Kafasını salladı.
—Benim Sevim Koçak hanımefendiye randevum vardı. Danışma kafasını salladı. Yüzümü gördüğünde ayağa kalktı.
—hoşgeldiniz Nur Cihanşah hanım. —Nur değil Vedia
Hemen doktoru arıyorum.
Asansöre bindik. Ve yukarı çıktık.
Doktor beni kapıda karşılamıştı.
—Hoşgeldiniz Vedia hanım buyurun. Bedia hanım ana odada kalırken biz diğer hususi odaya geçmiştik.
—Şey ben ben dün üç tane gebelik testi yaptım ve üçü de pozitif çıktı. Ayrıca iki üç aydırda regl olmuyorum.
Ancak emin olmak istedim.
Gülümsedi ve o zaman sizden kan alalım dedi.— Yalnız şey ımm siz alsanız olur mu yani buraya genel bir kontrol amaçlı geldiğim düşünülüyorda.
Hemen kan aldı. Ve beni sedyeye yatırdı.
— şimdi bakalım bebiş mi demeliyim?! Evet burda Tam 11 haftalık. Ve kalp atışlarıda geliyor.
Duyduğum sesle mest olmuştum. Onun sesi dünya da duyduğum en güzel ses olabilirdi. Ancak sanki eko yapıyordu.
—Ekolu sanki ses?!
—Vedia hanım ikiz değil üçüz bebek sahibi olacaksınız ve üçü de tek yumurta.
—Allahım çokk şükür. Hoşgeldiniz naneciklerim.
Silindim ve toparlandım.
Ultrason kağıdını elime aldım o sırada da değer tablolarım gelmişti.
— şimdi d vitamini çok düşük, B 12 de düşük, folik asit takviyesi gerekli!
Dikkat ediyoruz riskli dönemi geçtik sayılır   üçüz gebelik olduğundan daha da dikkat etmelisiniz.  Ağır taşıma yapmamalısınız, üzüntü, stres hayatınızda olmamalı.
Daha bir sürü şey söyledikten sonra işimiz bitmişti. İki  hafta sonrasına randevu yazdı.  Elimde reçetelerle çıktım.
Bedia hanım stresle birisi ile konuşuyordu
—Evet Sungur bey geldik ancak en az yarım saattir içerdeler ve çıkmadılar.
Aylık kontrol bu kadar uzun sürer  mi bir fikrim yok!
Beni görünce kapattı. —Kızım geldiniz mi hadi gidelim.  Elimdeki reçeteleri ve ultrason kağıdını çantama koymuştum.   —Teşekkür ederim Sevim hanım bir dahaki randevuya görüşmek üzere.
—görüşmek üzere
Hastaneden çıktık yanında bulunan eczaneye girdim Bedia hanıma araca yerleşmesini söylemiştim.
İlaçları aldım sonra gözüme emzikler ve biberonla takıldı üç tane aldım ve çıktım.  Eve geldiğimiz de Bedia hanıma teşekkür edip odaya çıktım.
Orta büyüklükte bir kutunun içine emzikleri, biberonları ultrason kağıdını ve testleri koydum. İçine de yazı yazdım.
Çalışma odasına koydum ve usulca çıktım. Esved lokanta da olacaktı ancak üzerime yorgunluk çökmüştü, bundan dolayı da pek gidesim yoktu.
Yatağa uzandığımda uyku çok bastırmıştı.
Bağırtı sesleri ile uyandım.
—Cevdettttt nasıl benim evime benden habersiz kutu geliyor ve odama konuyor?!
Hızlıca başıma başörtüsü geçirdim ve odaya ilerledim.  Ben sürprize bu şekilde bir tepki vereceğini düşünmemiştim. ALLAHTAN kapı aralıktı.
Cevdet ve Paşa beraber kutuyu açtılar. Çok şaşkın bir yüz ifadeleri vardı.
—Ne var içinde lan siktiğimin kutusunda söylesenize?!
Cevdet  kutuyu ona çevirdi.
— Abi şey galiba bir veledi zina var ortada.
VELEDİ ZİNA HEM DE BENİM ÇOCUĞUMA?!
—LANN BEN NASIL NURUMA SENDEN ÖNCEKİ İLİŞKİLERİMDEN BİR ÇOCUĞUM OLACAK DİYECEĞİM?!
kutuyu yere fırlattı.  Cevdet ile göz göze geldik.
—yen-nngee odanın kapısını açtım. Ellerim titriyordu hadi Cevdet düşünemedi sen nasıl böyle bir şeye inandın a Esved! Ellerim titriyordu. Gözümden yaşlar sicim sicim dökülüyordu.
—çıkar mısınız dışarı?!  Cevdet ve Paşa hemen tüydüler odadan.
Yüzündeki gördüğüm bir sürü duygu beni çıldırtıyordu. Sanki ben kısırdım da benden olacağı aklına gelmemişti. Yaptığım süprizin içine tüküreyim ya! Ne vardı da düz bir şekilde söyleseydim!
— VELEDİ ZİNA HA?! VELEDİ ZİNA?!
Elerimden tuttu.
—Nurum açıklamam izin ve- tokatı yapıştırdım. Gözümden yaşlar akıyordu.
—Allah seni bildiği gibi yapsın! Sen kimsin de benim çocuklarıma VELEDİ ZİNA DİYORSUN! ALT TARAFI BİR SÜRPRİZ YAPAYIM DEDİM YA İÇİNE Ettin! etrafa saçılmış bebeklerimin
Yerden eşyaları topladım ve kapıyı açtım kapıda dikilen iki tane şaşkın adam beni daha da dellendiriyordu.
—ORTADA VELEDİ ZİNA FALAN YOK BEN HAMİLEYİM CEVDET!
omuzlarına çarparak odaya doğru yürüdüm.
—HA O KERİZ KAFALI GERİZEKALI ABİNİZE DE SÖYLEYİN BUGÜN NERDE YATIYORSA YATIYOR ANCAK ODAYA GELMESİN! Asker gibi selam vererek
—TAMAM YENGE! Dediler.
en hızlı şekilde yukarı çıktım. Ve kapıyı kapattım.  Üstümdekileri hırsla çıkartarak terastaki jakuziye girdim. Sakin olmalıydım. Sakin anne iyi bebişler baba anneyi biraz dellendirdi o kadar! Ses sisteminden
Kanun sesi açarak kafamı jakuziye gömdüm.

KARANLIKTAN SON KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin