Herkese merhaba, yeni bölüm ile karşınızdayım. Şu sıralar ilham perilerim tıkanmış durumdaydı. Ondan dolayı bölüm atamamıştım. Özür diliyor ve Keyifli okumalar diliyorum ^^Geçmiş ( Karar Verme Aşaması)/ Vedia 'dan
Hazırlanmam biraz uzun sürmüştü doğrusu.
Bugün görüşmeden sonra bir arkadaşımın kınası vardı dolayısıyla biraz şık giyinmiştim.'(Medya da)
Annem işteydi. Babam da öyle. Bundan dolayı mesaj çektim ve evden çıktım.
Bir kafede buluşacaktık. Yanımızda ise Clara olacaktı. O yüzden rahattım biraz da.
Biraz yürüdükten sonra metroya bindim ve kafeye en yakın durakta indim.Kafe İstanbul da bulunan kafelerden farklı olarak çok dolu ancak bir o kadar da sakin bir mekandı.
Kafeye girdiğimde Clara ile Karan beyi konuşurlarken buldum.
—Merhabalar
Karşısına geçtim. Garsonlardan menü istedim ve Karan beye döndüm. Karan bey Clara'ya dönerek dediki
—Clara bebeğim sen yan masaya geç olur mu?
Clara kafasını salladı ve çantasını alaraktan yan masaya geçti. Bir saat süren görüşmenin ardından izin isteyerek kalktım
Clarayı öpüp kafeden ayrıldım.
Saate baktığımda koşar adım kınanın yapılacağı mekana gitmeye başladım.
Kınayı erkenden başlatmak istemişti benim canım arkadaşım. Hayır kına erkenden mi başlarmış canım aaa!
— ah Hümeyra ah ne vardı şunu bir iki saat daha geç başlatsaydın.
Neyseki Üsküdarda güzel bir mekan seçilmişti.
O yüzden bir otobüse atladım ve yola koyuldum.
Her şey oluruna varırdı ancak ben nasıl insanları üzmeden bir karar alabilirdim.
Şuan da ne istediğimi ya da ne istemediğimi bilmiyordum ancak istişare ile bir karar verebilirdim.Başımı cama çevirdiğimde insanların koştur koştur bir yerlere gittiğini gördüm.
Zamanın mekanın içerisinde adeta kayboluyorlardı. Anın tadını çıkartmak yerine acele halletmeye kalkışıyorlardı. Ancak ne bir dakika öncesine geri dönebiliyor ne bir dakika sonrasını bilebiliyorduk. O yüzden an da yaşamak çok önemliydi.Ben böyle düşünürken yaklaştığımı fark ettim ineceğim durağa. En hızlı şekilde ulaşmak için kapıya adeta birilerini iteleye iteleye hal olmuştum.
En sonunda kendimi durağa attım. Biraz soluklandıktan sonra yürümeye başladım, kulağımda Adele'nin sesi ile ... Bu kadın harika idi doğrusu! Sonunda dışardan oldukça şık gözüken keza eminim içi de öyle olan mekana girdim.
Mekan çok sade ancak bir o kadar da insanı ferahlatan bir havaya sahipti.
Davetiyemi çıkarttım ve kapıdaki görevliye uzattım.
—Buyrun Nur Vedia hanım.
—Teşekkür ederim. Gülümseyerek yoluma devam ettim.
Sonunda salona girdiğimde Hümeyranın annesi Zübeyde teyzeyi gördüm. Bir kaç kadınla konuşma halindeydi.
Yanlarına doğru İlerledim.
—Zübeyde teyzecim. Kafasını bana çevirdi.
—Ayyy benim bir tanecik Nur kızım mı geldi!
Kollarının arasına girdim. Oh ya şu anne sıcaklığını hissetmek ne kadar da özel ve güzeldi.
Yanaklarından öperek ayrıldım.
Yanındaki teyzelerin ellerinden öptüm ve Hümeyranın yanına gitmeye koyuldum.
Hümeyranın olduğu odaya ilerleyerek tıklayıp girdim. arkası dönük şekilde aynada kendine bakıyordu. O çok güzel olmuştu... üzerinde kırmızı prenses model bindallı vardı, başında da yine aynı renkte ancak sade olan bir şal.
— Hümeyra bebeğim beni görünce gözlerindeki ışıltı daha da arttı. ve yanıma gelerek sarıldı. hemen sarılışına karşılık verdim. '' Hoşgeldin canım arkadaşım .''
—Hoşbulduk A benim güzel meleğim maşallah çok güzel olmuşsun.
Sözlerimden sonra gözleri doldu. Ellerini tutup
"Bebeğim yapma daha ağlama sırası gelemedi kızzz" kafasını salladı ve gözlerini sildi. Aynadan kendini kontrol ettikten sonra odada bulunan sade beyaz ikili koltuğa kendini attı. ''Bizim kızlardan bir şey duydum. Sen birileri ile görüşüyormuşsun bebeğim '' Gözlerine baktığımda normalde gözlük takmasına rağmen kınadan ötürü lens takmıştı ve gözlerindeki o sorgulayıcı bakış beni korkutmadı değildi. karşısındaki tekli koltuğa attım kendimi '' Şöyleki ben normalde birileri ile görüşüp evlilik yoluna adım atacak kız değilim ancak bir anda Sungur Esved Cihanşah ve de Clara'nın abisi ile görüştüm . Hümeyranın gözlerine baktığımda ayıplarcasına bakış gördüm. '' Bakma bana Karan beyle sadece bir konuşma gerçekleşti ancak Sungur bey ımm nasıl desem onunla verdiği konferanstan beri temastayım. Ve bir kaç gün önce ondan evlenme teklifi aldım. Ve ben ne karar vereceğimi bilmiyorum . Hümeyra ben ne yapacağım? '' Hümeyra kanepe de biraz uca kaydı ve ellerimi ellerinin arasına aldı. '' Ben de bu yollardan geçtim bebeğim biliyorsun ve bana ismi Nur olan bir kız hangisinde için sıcaksa onunla görüşmeye devam et demişti. He bir de istihare namazı kılmamı da önermişti. '' kafamı iki yana sallayarak güldüm. '' Tamam her ikisini de yapacağım Ancak sanırım benim yanım birazz Sungur beyden yana. '' Hümeyra güldü. ''Aslında şuran kararı vermiş gibi.'' diyerek kafamı işaret etti. '' Yani üzerine düşünmeyim mi ?''kaşlarını çattı elime bir tane geçirdi. '' düşün ancak karalara da bağla bebeğim hem siz diyelim ki ciddi bir yola girdiniz illaki evlenmek zorunda değilsin ki öyle bir zorunluluk yok biliyorsun değil mi ? '' kafamı salladım. Öyleydi tabiki ... Kapının tıklanması ile kapıya döndü bakışlarım. İçeri Havvanur girmişti. ''Haydi gelin hanım sizleri bekliyoruz. '' Havva ile ortaokuldan arkadaştık. her ne kadar farklı bölüm ve üniversiteye gitsek de bağımız kopmamıştı çok şükür. Hümeyra kanepeden kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Başlasındı bizim eğlence...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN SON KAÇIŞ
ChickLitÜzerimdeki uzun mu uzun elbise ile kaçıyordum koşuyordum durmaksızın... Bu benim son kaçış hakkımdı, beni yakalamadan saklamam gerekiyordu. Ayağım acıyor ve ağrıyordu. Sonunda ormandan çıkış yolu görünmüştü. Gördüğüm duvarlarla olduğum yere çöktüm. ...