✨️Ş✨️

78 4 1
                                    

Herkese Merhabalar, yeni bölüm ile karşınızdayım.
Umarım her şey gönlünüzce olsunn ♥️❣️
Keyifli okumalar ^^

Geçmiş Z/ Hakim Bakış Açısı

Hayri baba Yani Mehmet Ares beyin babasıydı.
Ve kendisi bir yıldan beri işletmeyi oğluna bırakmıştı.
Bunca sene yorulmuştu doğrusu dinlenmek istiyordu.
Mehmet Areste bir kaç değişik yapmıştı mekanda. Böyle daha güzel olduğunu herkes söylüyordu.
"Yenge şimdi biz maximum 10 yaşlarındayiz
Bizim o zamanki Köyceğiz de bir Yörük
Teyze vardı. Aksi mi aksi huysuz mu huysuz gerçi Allah var bizi içten içe severmiş sonradan itiraf etti diyerek güldü.
Biz bu teyzemizin bahçesine paralel sokakta oyun oynardık. Yine oyun oynarken senin bu esin Sungur bir top atmış top teyzenin camını kırdı.
Sonra ne olduğunu anlamadan biz kaçtık.
Ertesi gün Gündogdu amca halletmisti ancak teyze hıncını alamamış ola ki biz top oynarken bahçesinde bir hareketlenme fark ettik bakalım diye gittik. Teyze korkuluğu resmen sistem kurmuş "siz iki küçük yaramaz bir daha benim tarlada oynarken iseniz hem topunuzu hem de sizi keserim"
Diye konuşturdu.
Sungur orda resmen altına yaptı.
sonra da bayıldı."

Vedia duydukları ile hem şaşırmış hem gülmüş hem de sonunda Esvedin haline çok üzülmüştü.
Aynı anda bir kaç duygu birden hissediyordu.
"Traji komiklik bu olsa gerek" diyerek sırıttı.
Onlar böyle sohbet ederken balıkları gelmiş.
Sohbetle beraber balıklarını yemislerdi.
Sonrasında Hayri Babaya görmek istediği için Esved ile evlerine gitmişlerdi .
Hayri baba gerçekten aklı başında, tonton, ama tatlı sert an bir adamdı.
Ve çok sevmişti Vedia.
E tabi Hayri beyde Vedia için aynılarını düşünmüştü.
Sonunda kaldıkları yere döndüklerinde ikisi de hızla duş alıp kendilerini koltuğa attılar. Esved kendini tablette maillerine bakmaya vermişti.
Vedia ise geçen gördüğü bir çift ayakkabi da aklı kalmıştı. Eline yedek olan Esvedin tabletini aldı.
Vedia Kafasını ona çevirdi.
- İnternetten alışveriş yapabilir miyim? Böyle bir soruyu soruyordu tabiki! İstediği bir şey vardı ancak suanlik bakacaktı
Sungur gözlerini anında tabletten çekti. Alnındaki damar çok belirgin olmuştu. Vedia bunun korkutucu olduğunu düşündü.
Sungur Vedia 'nın ellerini aldı ellerinin içerisine.
- Böyle bir soru sormana gerek dahi yok, istediğini yap !
Bu adamı anlamış değildi. 'Sadece alt tarafı bir soru sormuştum cevabı evet ya da hayır olan bir soruydu.' Diye düşündü
-Ne istiyorsun bebeğim Nurum diye sordu. Vediasi gururlu kızdı vesselam sadece bakardı almazdı
Gözlerini kaçırdı Vedia. Esved
Elini çenesine koydu.
-Kaçırma gözlerini kurban olduğum
Kafasini saliselik salladı. Söylemeye karar verdi.
-şey yeni çıkmış çift converseleri gördüm de biliyorum sen giyinmezsin ama off çok güzeller ne yapayım?!
- Bu muydu sıkıntı olan şey? Vediayi kendine çekti hem de tabletini kendine çekti.
- kraliçem ne isterse olacak isterse istediği ana vatanından yeni hasat edilmiş avakado dahi olsa da alırım. Dedi Esved
Vediasinin neyi en çok sevdiğini biliyordu. Ancak kendisinden pek emin değildi. Gerçi Esved bir kaç istisnai şeyler dışında her şeyi yerdi.
- teşek- dudağına kondurduğu öpücük ile sustu Vedia.
-Teşekkür yok ben seni mutlu etmek için elimden gelenin en iyisini yapmaya hazırım. Çünkü sen benim karımsın, eşimsin, kadınımsın, zevcemsin...
Sen istersin de ben giyinmez miyim a Nurum benim!
Yanağına kondurduğu öpücük ile yarım gülüşünü Vedia ya sergilemişti.
Beraber siteye girdiler ve o çok istediği çift ayakkabılarını aldılar. Vedia çok mutluydu. Böyle bir şey olduğu için.
-bunları nerde giyinmek istiyorsun bebeğim? Diye sordu Esved.
-ımm bilmem ki görünce ikimizin ayağına yakışacağını düşündüm sadece. öyle spesifik bir yer düşünmedim diye cevapladı Vedia.
-senin o hayal eden aklını öperim ben Nurum benim Vedia da Esvede ayak uydurdu.
- başka ne hayal ediyorsun peki?!
Yavaş yavaş öpücükler artmaya başlamıştı. Bundan oldukça memnundu.
- ımm bırak Sungurum lütfen elleri huylandığı yerlerde dolaşıyordu.
En sonunda kahkahalar atmaya başladı.
kulağına eğildi ve '' işte bu ses benim huzurum'' dedi. Gözlerinin içine bakıp gülümsedi. 'O güzel seviyordu ve ben bunu içten içe biliyordum... ' diye iç çekerek icinden gecirdi.Gözleri istemsiz şekilde dudaklarına kaydı. Çok güzeldi ve davetkardı. Esved sanki ne düşündüğümü anlamış gibi sırıtmıştı.
Sonra Vedia kendine gelmek suretiyle uzaklaştı.' Yarın ne yapıyoruz Esved bey de helee'
Esved omuz silkti. "Ben sadece bu kadar planladim' daha sonra Muğla'ya yakın olan Türkiye'nin maldivleri diye anılan Salda Gölü aklına geldi. Ardından da yine Muglaya dönüp Vedianin akrabalarını ziyaret ederlerdi.
'Salda gölüne ne dersin?' Vedia Salda Golünü duyunca çığlık attı. "Olur'

KARANLIKTAN SON KAÇIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin