Ona döndüm.
-Esved sen bugün işe gidicek misin?
Kafasını tabağından kaldırdı. Düşünceliydi hem de çok.
-Ne oldu Nurum neden sordun ki?
Onunla uzum zamandır vakit geçirmiyorduk.
-şey belki bugün işe gitmeyeceksen birlikte bir gün geçirelim mi diye sorucaktım.
Yüzündeki düşünceli hal yerine gülümseyen bir ifade yerleşmişti.
-Kraliçem nasıl isterse öyle olsun. Eee ne planladın?
-ilk önce birlikte havuza gireriz sonra duş sonra birlikte yeni tarifler deneriz ve gece yatmadan önce en az 50 sayfada kitap nasıl güzel mi?
-çok güzel bebeğim benim. O zaman sen yemeğin bittiyse kalk hazırlan ben de geliyorum ardından.
Kafamı salladım ve yukarı kata doğru tırmandım.
Odamıza hızla girdim. Onun yanında tabiki de bikini giyinmem o yüzden de siyah bir mayokini giyindim.
Üzerine de içimi fazla göstermeyen bir pareo aldım. Aynada kendime baktım, tamamdım ya!
Ayna karşısında biraz oyalandıktan sonra güneş kremi ve telefonumu alıp uçarak aşağıya indim.
Esved yüzü cama dönük şekilde konuşuyordu.
Gelen hoplama zıplama seslerinden olsa gerek benim olduğum tarafa döndü.
Yanına koşarak gittim ve yanaklarına minik öpücükler kondurarak havuzun olduğu kısma geçiş yaptım.
Ohh Bee!
Kendimi şezlonga bıraktım. Davette ki maceradan sonra ve okulun hızla başlaması beni sıkmıştı. Derin bir nefes için bu iyi gelmişti doğrusu...
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
Geçmiş (Davet günü /Esved'den)
Nur sırtımı bir güzel sıvazlamıştı.
Yanımıza gelen kadın ile kaşları çatıldı.
-Hello bebeğim ne yapıyorsun?
Nur kolumun altına girmişti.
-Elini kolunu çeker misiniz?
Clara karşımıza inadına oturdu.
- bir drink lütfen?
-salak şey bütün güzelim Türkçenin ağzına sıçtı. Mıy Mıy kadın! Hello boboğim!
Kendimi adeta gülmemek için zor tutuyordum. Nurumun doğru düzgün kıskandığını görmemiştim.
Ayağa kalktı. Elini uzattı.
-İçki içeceği masada oturmayacağım Esved!?
Kafamı salladım ve terasa çıktık.
Nurumu önüme çektim ve arkadan sarıldım.
Yüzünü kaldırıp baktığımda gördüğüm kırmızı nokta ile adeta Nurumun üzerine kapaklandım.
Bir kaç saniye daha geç kalsaydım. Nurum ellerimin arasından gidiyordu.
-Sen iyi misin? Gözleri her tarafımda dolanıyordu.
Kafamı salladım.
O da iyi idi. Yerden kalktık ve hızlıca mekandan çıktık.
Cevdete yumruğu oturturdum.
Bunu hak etmişti.
Ben her şeye bu kadar dikkat edilmesini isterken onun bu laubali hallari çıldırıtıyordu.
Nurumun tüm itirazlarına rağmen arabaya bindirdim.
Evimiz en güvenli yerdi.
🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀Esved (ilk zamanlar)
Toplantıdan çıktım. Çok yoğundum,sürekli bu da yetmezmiş gibi İmparatorluk yönetmek zordu.
Genelde sanılanın aksine şirketlerim bir siyahın izini kapatmak için değildi. Aksine beyaz hem de bembeyaz oluşları ve öyle kalacak olmaları gerekiyordu. Nesillerden gelen bir işimiz vardı ancak hiçbir zaman babamın değişi ile eve gelen parada, boğazımızdan geçen yemekte haram H'si dahi olmamıştı. Bunun sebebi Cihanşah soyundan olan büyük dedelerimizin titizliği diyebiliriz.
Ve bir de Azaplar konusu vardı. Güç heleki karanlık güç bir zaman sonra insandaki iğrenç duyguları açığa çıkarabilirdi.
Bundan ötürü kurallar, yasaklar ve cezalar vardı. Genelde haylaz bir çocukluk geçirmeme rağmen ergenliğim benim için tamamen fiyasko olmuştu.
İlk ceza mı hatırlıyorum da ne korkutucu idi.
İlk Ceza ~~~ (Esved 13 yaşında)
Uyandığımda annem yerine babama koşmuştum.
Babama çok ilginç bir rüya gördüğümü anlattım. O da bana artık büyümeye başladığımı erişkinliğe giden yolda bir adım attığımı söyledi.
Arkadaşlarıma çok anlatmayı istesem de vazgeçtim. Babam bunun çok ayıp olduğunu söylemişti.
Ve asla söylememem gerektiğini belirtmişti.
**Cihanşah kuralları : İmparator adayı ilk ihtilam geçirdiğinde babasına söyler ve kayıtlara geçirilir. Azaplar ve İmparatordan başka kimse öğrenmemelidir.
Eğer öğrenicek olursa İmparator adayına ve İmparator'a falaka atılır.
Şayet bir Prenses ilk hayızını görmüş ise onun için partiler düzenlenir. Neredeyse cümle alem kadınlarına duyurulur. Prenses okulda gerekli ihtiyaçlarını göstererek taşımalı ve bu özgüvene sahip olmalıdır. Çünkü bunda utanılacak bir şey yoktur. Onu İmparator sevgi ile kucaklaması gerekmektedir.
Çünkü bilinmelidir ki hayız döneminde hanım kısmı ilgi ve şefkat ister. Eğer İmparator bunu göstermezse bir kaç gün küflü ve kokmuş odada kırbaç, falaka ve kafaya su damlatma yapılacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN SON KAÇIŞ
ChickLitÜzerimdeki uzun mu uzun elbise ile kaçıyordum koşuyordum durmaksızın... Bu benim son kaçış hakkımdı, beni yakalamadan saklamam gerekiyordu. Ayağım acıyor ve ağrıyordu. Sonunda ormandan çıkış yolu görünmüştü. Gördüğüm duvarlarla olduğum yere çöktüm. ...