Herkese Merhabalar, yeni bölüm ile karşınızdayım. Beklettim ancak taşınmaydı,vize sınavlarımdı, telefonumun kırılmasıydı derken ancak bölümü tamamlayıp atabildim. Beklediğiniz için teşekkür ederim ♥️
Yazım hatalarını görmezden gelirseniz sevinirim.
Keyifli okumalar diliyor ve bölümü hayalleralleminde' ye itaf ediyorum. Kendisinin de çok güzel kurgusu var. Gerçekten çok beğendim. ♥️❤️❤️Şimdiki Z/ Hakim Bakış Açısı
Vedia gözlerini başında hissettiği öpücüklerle açtı. Esved iri, çıplak ve kaslı gövdesi ile Vediayi adeta sınıyordu.
Esved ise saatin erken olmasından sikayetciydi ama aynı zamanda arkadaşının düğünü olduğundan mecburdu. Yoksa Vediasi ile uyumak en sevdiği aktivitelere giriyordu.
"Hadi Güzelim kalkalım, düğün var hazirlanmaliyiz yoksa inan bende seni bırakmak istemiyorum " Vedia kocasının bir bebek gibi söylemlerine gülüp dudaklarından usulca öptü.
"Hadi kocam kalkalım "
Tamam kraliçem " diyip kalktılar. Vedia çıkarttığı başörtüsünü hızlıca geçirdi.
Esvedde üstüne tişört ünü geçirip derin bir nefes çekti.
Vediasi hazır ve nazır şekilde onu bekliyordu.
"Vediam haydi gidelim yavrum " diyerek anı bir hareket ile kucagina aldı.
"Esveddd" diye çığlık attı. Vedia korkutmustu doğrusu eşi.
Derin bir nefes alarak kollarını omuzlarına sardı. Esved bu konuda gerçekten çok yardımcı oluyordu.
Ve bu Vedia'nin daha da aşık olmasına sebebiyet veriyordu.
Aşağıya indiklerinde son kalan kişilerin onlar olduğunu anladı."Tarık şunlara bak aynı gençliğimiz"
diyerek kıkırdadı Mahpeyker Hanım.
Tarık bey eşini kendine çekerek alnına öpücük kondurdu.
"Hadi gidelim gençler daha hazirlanmamızı icap eden bir düğün var'dedi gülerek.
Dışarı çıktıklarında Nuru iki araba karşıladı.
"Esved annemlerle gitmemek miyiz ?" Diye şaşkınlığını ortaya koydu.
Esved büyük bir sakinlikle "Kraliçem daha seninle hesaplaşmamiz gereken konular var" dedi içindeki arzu sesine yansımış şekilde.
Vedia eşinin bu söylemiyle derince bir yutkundu. Kasıklarında hafif ve hoş bir sızı oluştu. Sesi içine kaçmış şekilde
" Ya öyle mi' diyerek eşinin dudaklarına dudaklarını sürttü hasretle ...
Esved ve Vedia arabaya anca bindiklerinde Mahpeyker hanim ve Tarık bey çoktan eve doğru yola çıkmışlardı.
Esved büyük bir özlem içindeydi keza Vedia da öyle.
Normalde olsa haftada üç gün bazenleri istisnai olarak beş gün sevişiyorlardi.
Ancak tabi bu bebeklerinin varlıklarını öğrendikten sonra iyice azalmıştı.
Esved ne olur ne olmaz diye karısından uzak duruyordu.
'Gerçi birbirlerini tatmin etmeleri hiç azalmamıştı'
Esved Vediasinin kralicesinin daha da rahat etmesi için
"Vediam bu paravan ses geçirmez, görünmez hiçbir şekilde " diyerek karısının yumuşak ve dolgun dudaklarına yapılmadan önce fısıldadı.
Geçmiş Z/ Hakim Bakış Açısı
Vedia paylaştıktan sonra odaya çekilmişti.
Hem üstünü giyinmek hem de duş alması gerektiğini belirtmişti tabi Esvede.
Vedia içindeki azman kalbine bir dur dedi. Ve kendini hızlı ve hoş sıcaklıkta duşa attı.
Zaman kavrami Duştayken duruyordu.
Saçlarını vücudunu özenle yıkadıktan sonra siyah bornozu giyindi.
Yanında getirdiği binbir çeşit
Cilt bakımı ürünleri ile ellerini çırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN SON KAÇIŞ
ChickLitÜzerimdeki uzun mu uzun elbise ile kaçıyordum koşuyordum durmaksızın... Bu benim son kaçış hakkımdı, beni yakalamadan saklamam gerekiyordu. Ayağım acıyor ve ağrıyordu. Sonunda ormandan çıkış yolu görünmüştü. Gördüğüm duvarlarla olduğum yere çöktüm. ...