Endelig var vi på hotellet i London. Det tok sykt lang tid før vi var framme. Men endelig er vi her.
Jeg og Isac gikk inn på rommet vårt. Da jeg så den svære dobbelt senga, løp jeg bort til den og heiv meg ned. Åååå..det var deilig det! Og ligge der. "Var det deilig?"spurte Isac og la seg ved siden av meg. "Ja...men..jeg tror jeg må.."jeg sprang inn på badet og åpnet lokket på doen. Før jeg visste ord av det...spøy jeg.
Jeg hadde så utrolig jetlag.
Så det var sånn her den første dagen i London skulle bli.Mens jeg spøy kjente jeg to hender som holdt oppe håret mitt. "Går det bra babe?"spurte han. Jeg skulle til å svare men så spøy jeg istede. Jeg ville virkelig ikke at Isac skulle se meg sånn. Men han støttet meg virkelig. Han ble her med meg.
Jeg måtte ikke spy lengre. Jeg lente meg inntil veggen. "Går det bra?"han så meg inn i øynene. "Ja..men jeg føler meg ikke så bra"sa jeg og reiste meg opp. Jeg skyldte ansiktet mitt i vasken. Jeg tok et håndkle og tørket meg. Så gikk jeg og la meg ned i senga.Isac kom inn med et glass vann og en varmeflaske. Han satt seg på siden av meg. "Går det bedre nå?"spurte han. "Ja..tusen takk Isac". Han reiste seg opp men jeg tok tak i armen hans. Han snudde seg mot meg. "Nei..takk for at du er her for meg"sa jeg og så han inn i øynene. "Takk for at du er med meg på turneen"sa han og satte seg ned igjen. "Jeg skulle gjerne ha kysset deg nå men...du har liksom akkurat kastet opp"han små lo litt. Jeg lo med. Han kysset meg heller på panna mi. Før jeg sovnet.
---
Jeg våknet brått av at en lastebil tutet i trafikken.
Jeg så meg rundt men Isac var ikke der. "Isac?"sa jeg lavt ut i rommet. "Hhmm..?"hørte jeg fra andre siden av senga.
Jeg krøyp til andre siden og tittet ned på gulvet. "Isac hvorfor ligger du der nede?"spurte jeg forvirret og bare så på han. Han lå der på gulvet med pute og dyne. "Fordi jeg la meg ved siden av deg men du sparket meg flere ganger"han gjespet litt og fortsatte"så til slutt falt jeg ned på gulvet, meg jeg gadd ikke å reise meg opp".
"Vel jeg er jo våken nå så..jeg kommer ikke til å sparke nå"jeg lo litt. Isac reiste seg opp og la seg ned i sengen.
"Jeg tror jeg må ha meg litt frisk luft jeg"sa jeg og så på Isac.
Han lå og sov så jeg tok tak i skoene mine og Canada goosen min. Den var bers og helt elsk!. Jeg listet meg forsiktig ut av rommet og ut av hotellet.Jeg gikk litt fort bortover veien. Plutselig skled jeg på isen og krasjet i en gutt. Jeg så opp på han. Det var H-Harry Styles! Han sto her, foran meg!. "Hi, I.. I'm sorry"stammet jeg frem. "No it's okey"jeg så inn i de grønne øynene hans. "What is Your name?"sa han med en mørk fin stemme."Uhm, Eline"sa jeg med et lite smil om munnen. "Hi Eline, i'm Harry"sa han og strakk hånden mot meg. Han ristet den. "Yeah..i know who you are"sa jeg og smilte som en tulling.
----------
Snowboardthea har hjulpet meg med noen ideer på denne delen:)
YOU ARE READING
Forlatt- Isac Elliot
RandomEline er 15 år gammel jente som bor sammen med moren sin. Hva skjer når hun møter den perfekte og går fra og Hate han til å Elske han...? By CharisPus.