"Hva er det"Isac stirret på mobilen min.
"Isac. Svar da"han strakte meg mobilen min.
Det var en melding fra... Harry Styles?!
Det stod: 'Hey sunshine, happy b day! I wish you were here in London'
OMG han husket bursdagen min! Har jeg sagt bursdagen min til han? Samma det vel! Harry fucking Styles gratulerte meg med dagen!
Jeg må jo svare han.'You remembered my birthday. Tanks'
Få sekunder etterpå fikk jeg melding tilbake.'You welcome darling'
Sunshine, darling... Legger han Ann på meg? Kanskje det var derfor Isac ble så stum.Jeg så opp på Isac. En ensom tåre triller ned. Fært å mange som skulle gråte idag da.
"Nei nei nei nei Isac ikke gråt da"
"Skal du begynne å hooke opp meg Harry og nå?"en liten tåre trillet ned fra kinnet hans igjen.
Jeg krabbet bort til han, og satte meg på på fanget med beina på vær sin side.
"Nei Isac. Jeg elsker deg. Og bare deg"
Jeg løftet haken hans med pekefingeren min. Jeg stirret han i øynene før jeg kysset han varsomt. Han besvarte kysset med en gang."Jeg elsker deg Eline"sa han og kysset meg forsiktig på kinnet.
"Så...er....vi...liksom sammen igjen?"sa han mellom kyssene.
"Ja viss du vil så?"
"Hell Yeah I Want"
~•~•~•~•~•~•~•~Johojoho da er Isac og Eline sammen igjen!!
~•~•~•~•~•~•~•~Isac's POV:
Her står jeg utenfor Isabel sitt hus og venter på å banke på døra. Men her har jeg stått i ca 10 minutter uten at det har skjedd en dritt.
Hvorfor er jeg redd henne? Jeg skal banke driten ut av henne.*Bank*Bank*
Isabel åpner straks opp døra.
"Hei Isacpusen, kom inn"
"Nei jeg vil si det her ute"
"Hva er det?"
"Jeg veit hva du gjorde på festen til Amanda. Avtalen våres er brudt, og jeg likte deg aldri. Bare hold deg unna meg og ivertfall hold deg unna Eline"jeg stirret henne i de redde øynene. Så snudde jeg meg å gikk.
Fyflæten deg føltes godt!Nå har jeg bare en igjen... En jeg trodde jeg kunne stole på.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~Spoiler alarm! Nå håper jeg alle er glade! For det er jeg:D
Jeg har endelig fått skrive en del på den nye historien min "U Forgot Me"hadde hjulpet mye om dere hadde lest den!:)
....::::S&S::::....
Til Isac: Hvordan følte du deg etter du hadde sluppet bomben rett opp i trynet til Isabel?
Isac: Å fyfaen det var sååååå deilig! Det går rett og slett ikke Ann å beskrive det!
Til Eline: Er du villig til å tilgi Isac?
Eline: Ja såklart vil jeg det! Det er jo ikke hans feil at den snurpe hurpa har truet han.
....::::....Viss dere vil stille noen av karakterene et spm i neste del så bare kommenter i kommentarfeltet så legger jeg dem ut i neste del!;)
VOTE&COMMENT!!!
ESTÁS LEYENDO
Forlatt- Isac Elliot
De TodoEline er 15 år gammel jente som bor sammen med moren sin. Hva skjer når hun møter den perfekte og går fra og Hate han til å Elske han...? By CharisPus.