Del 1

704 21 2
                                    

Jeg hørte noen rope navnet mitt, jeg så bak meg og der løp Sofie. Jeg løp alt jeg kunne og runda et hjørne. Sofie så seg rundt, helt til hun kom forbi hjørne. Jeg hoppet på henne å skremte hun skikkelig. Det så nesten ut som om at hun skulle begynne å gråte, men hun bare lo. Jeg og Sofie har vært bestevenner siden 3 klasse, hun betyr alt for meg.
"Har du hørt det?!"sa Sofie spent. "Nei?"jeg så på Sofie, for jeg visste akkurat hva hun skulle si. "Isac er på Plaza i Oslo og skal ha en konsert i Oslo Spektrum!"skrek hun av glede. "Så kult da"jeg visste det var noe om han. Du skjønner at problemet med Sofie er at hun er den største Ellioteren av alle, og snakker bare om han. Så, om du skal være med Sofie så du tåle masse med Isac Elliot. Men jeg derimot, er ikke så begeistra for den lille popstjerna. Men uansett. Vi gikk hjemover og Sofie fortsatte å snakke om Isac, men det tåler jeg for har hørt på det siden 7 klasse. Sofie bor ca. 1000 meter unna meg, så jeg trenger ikke å gå så langt når jeg skal til hun.

----------
Dette er min første historie så jeg veit ikke helt hva jeg gjør, men jeg prøver så godt jeg kan:)

---------
Jeg gikk inn døren og slang fra meg den utrolige tunge sekken. Jeg gikk inn på kjøkkenet. "Hva er det til middag?"spurte jeg til mamma mens jeg tok ut en melke kartong. "Hjemmelaget pizza"kom det fra mamma som satt med nesa si ned i et Se og Hør blad. "Ok, jeg går opp på rommet mitt jeg"smilte jeg, mens jeg drakk av melke kartongen. Jeg satt meg ned i senga og så på "Pretty Little Liars". Jeg er så hekta, jeg klarer ikke å la vere å se på det!. Det kom et pling fra mobilen min " har du hørt det?!"meldingen kom fra Sofie. Det var sikkert noe om Isac. "Nei, hva da"sendte jeg tilbake litt oppgitt. "Det skal begynne en ny gutt i klassen!"sendte Sofie. Hhm..en ny gutt. Det kan bli spennende. "Kult, men må legge meg snakkes i morgen<3"sendte jeg tilbake. "Ok, natta<3"kom det fra Sofie. Klokka var kvart på tolv, men jeg fikk ikke sove. Jeg lå bare å tenkte på hvordan den nye gutten så ut. Var han kjekk?. Jeg så han for meg høy, mørkeblondt hår, nøttebrune øyne, pent smil, en utrolig stemme. Det var min drømmegutt. Klokka ble halv et før jeg sovnet.

---------
Haha, hvem er den nye gutten tro? Dere skjønner det sikkert, det er jo ikke så vanskelig men. Bare skriv det i kommentarer:)

Forlatt- Isac ElliotTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang