"Det er litt creepy når du stirrer på meg sånn der"sa han litt hest med lukkede øyne.
Aaaahhhhh den stemmen.
"Hehe..sorry men jeg kan ikke noe for det"fniste jeg som en liten unge.
Han tok tak rundt meg å rullet meg rundt slik at han lå over meg.
"Søta"han kysset meg.
"Nei du er søt"jeg skulle til å kysse han tilbake da jeg så noen stå i døråpningen.
"Er du klar for skolen Isac? Eline jeg har snakket med Elin og du kan bli hjemme, men hun er på jobb så du kan bli her? Jeg skal jo også på jobb men"hun lente seg mot dørstokken.
"Ja det hadde vært fint"svarte jeg.
"Kan jeg bli hjemme med Eline?"Isac så bedene på Linda.
"Eller så kan jeg jo bare ringe til Jenniefer"jeg tok frem mobilen min, men den var visst tom for strøm.
Linda og Isac så plutselig ganske forskrekket på hverandre.
"Isac kan jeg snakke med deg her ute?"Isac gikk ut med Linda.
Ok...lurer på hva det der var.
ISAC POV:
"Vi burde nok ikke si noen ting enda"sa mamma.
"Nei du har rett. Skal jeg si at hu er i syden uten mobilen?"
"Ja gjør det, å bli hjemme med henne du"
"Takk mamma"jeg gikk inn på rommet mitt igjen.
Jeg syns så synd på henne....jeg vil jo ikke lyve.
"Ehm..Jennifer er i syden med en venninne og hun har ikke med seg mobilen sin"jeg slet sikkelig.
"Oja....blir hun lenge?"hun så på meg med DE øynene. De runde, søte, glitrende øynene.
"Ja hun blir der ganske lenge"jeg hater å lyve for henne.....men jeg må.
"Oja..Ok"
"Men uansett, vil du ha litt frokost?"jeg prøvde å bytte tema.
Kanskje jeg kan lage litt egg, eller pannekaker...."Jaaaaaa! Hva skal du lage?"hun satt opp håret i en ball eller hva det nå enn kalles.
"Jeg tenkte på egg eller pannekaker?"hun satt å grublet over hva hun skulle ha.
"Mmm..tror jeg har lyst på...pannekaker!"da blir det pannekaker.
"Ok, kommer snart med frokosten"jeg tok på meg en joggebukse og en hvit t-skjorte.
"Skikkelig luksus jo, frokost på senga og greier"hun smilte. Jeg gikk med trappa og ut på kjøkkenet.
Jeg åpnet kjøleskapet. Egg....egg...hvor er du...der.
Fant frem alle andre ingredienser og en bolle.
Stekepanne......der.Jeg steker pannekakene mens jeg tenker....tenker på Eline...hun er oppe på rommet mitt....i min seng...og hun er bare min.
YOU ARE READING
Forlatt- Isac Elliot
RandomEline er 15 år gammel jente som bor sammen med moren sin. Hva skjer når hun møter den perfekte og går fra og Hate han til å Elske han...? By CharisPus.