Da vi kom inn på rommet så jeg bare den svære dobbeltsenga. Det var den eneste tingen som fanget blikket mitt.
Jeg sprang bort, tok sats og hoppet i senga. Det var som å være i himmelen. Helt til noen ødela øyeblikket mitt. "Skal du ikke kle av deg?"var det en stemme som sa. Det var Isac. "Aarrrgh..Er du morra mi eller?"jeg snudde blikket mitt bort fra vinduet og bort på Isac. "Nei..men jeg bare lurte"sa han la seg ned i senga ved siden av meg. "Men jeg ORKER ikke"sutret jeg. Isac reiste seg opp fra senga og gikk rundt på min side. Han tok av meg sokkene og buksa. Jeg lå nesten og sov allerede. Han tok av meg cardiganen min. Han tok beina mine under dyna og bredte den over meg. "Takk"mumlet jeg lavt. Han la seg ved siden av meg. Han tok armene rundt meg og klemte meg inntil han."Men jeg glemte å spørre deg om noe"sa jeg og tok fram mobilen min. "Mhm..?". "Har du vært sammen med Mariell?".
"Nei ikke faen!"nesten ropte han. "Wow..ro ned litt da, jeg bare spurte siden hun la ut dette her"jeg viste han det hun hadde lagt ut på instagram. Der var det et bilde av meg og Isac. Under stod det: " Den jævla hora driver å flørter med ex'en(?) min. Hva syntes dere om hun som 'dater' Isac Elliot nå? Snill eller?( merk serkasmen)". Og i kommentarfeltet stod det masse rart som for eksempel: " Den jævla bitchen""Stakkars deg""Si meg hvor hun bor så skal jeg banke henne"lol den siste der gjorde meg såå redd( merk serkasmen)."For det første så har jeg aldri vært sammen med Mariell, Neva In My Life!""og for det andre ikke hør på hun, hun er bare sjalu for at jeg har verdens mest perfekt kjæreste"sa han og gnidde nesetippen sin mot min. "Awwww""jeg har også verdens mest perfekte kjæreste"jeg kysset han kjapt på leppene og la ifra meg mobilen. "Men da veit jeg det"sa jeg og la meg godt inntil brystet hans. Det tok ikke lang tid før jeg var i drømmeland.
---------
Litt kort del men...Mer??
YOU ARE READING
Forlatt- Isac Elliot
RandomEline er 15 år gammel jente som bor sammen med moren sin. Hva skjer når hun møter den perfekte og går fra og Hate han til å Elske han...? By CharisPus.