Del 17

342 17 0
                                    

"Etter piknikken"hvisket jeg i øret hans. Nå skulle jeg bare gjøre han kåt for gøy, sånn at han må lide helt til piknikken er over. Jeg tror jeg klarte meg ganske bra.
"Neeeeih..nå"sutret han som en unge. "Sorry, men du må nok vente"sa jeg og gikk av fanget hans og inn på soverommet. Jeg gikk bort til kofferten og fant frem klær og toalettsaker. Jeg gikk inn på badet og inn i dusjen. "Skal du dusje?"spurte Isac utenfor døra. "Neeeii jeg bare later som"sa jeg sarkastisk tilbake. Jeg stodi bare undertøyet.

Jeg skulle til å kle av meg da jeg kjente to varme hender som holdt rundt midjen min. "Kan jeg bli med?"hvisket han i øret mitt og strøk meg på magen. Det kilte og tusen sommerfugler fløy rundt i magen min når han tok på meg. Jeg nikket sakte.
Han la hendene hans på hoftene mine og snudde meg rundt. Der stod han bare i boxeren. Jeg kjente pusten han på leppene mine. "Isa.."prøvde jeg og få frem. "Hysh..."sa han og la fingeren sin på leppene mine. "Jeg klarer ikke å vente helt til i kveld"sa han lavere. Jeg fikk frysninger da han sa det. Plutselig kjente jeg noe mykt og varmt treffe leppene mine. Det kom en hel dyrehage på besøk i magen min. Jeg kysset selvfølgelig tilbake.

Han tok tak i midjen min igjen og løftet meg opp på benken uten og bryte kysset. Jeg kjente han slikke på underleppa mi. Det var et tegn på at han ville ha tunge. Jeg slapp han inn. Tungene våres slåss og kyssing ble til heit klining. Isac stønnet litt imellom kyssene. Jeg smilte bare av han. Han trakk seg unna og begynte å kysse meg på nakken. Han kysset meg fra nakken og bort til halsen. "Aah.."stønner jeg. Han traff det svake punktet. Jeg kunne kjenne at han smilte.
Han kysset meg oppover til han traff leppene mine. Jeg trakk meg unna kysset. "Jeg elsker deg". "Jeg elsker deg høyere"svarte jeg.

Han løftet meg ned fra benken. "Gå og dusj du"sa han og kysset meg på panna. Jeg nikket og lukket døren etter Isac hadde gått ut.
Jeg dusjet og tørket meg. Så tok jeg på meg en mørk ola shorts, en turkis magetopp med lange ermer og en tynn grå cardigan. Jeg tok på meg litt mascara og farget bryna litt. Jeg trenger ikke noe pudder eller brunkrem for jeg må si at jeg har ganske ren hud.

Da jeg kom ut var ikke Isac der. jeg gikk bort på senga og der lå det en lapp. Det stod: Beklager at jeg ikke sa at jeg gikk men jeg fikk litt dårlig tid. Møt meg på stranda kl. 21:00. Elsker deg❤️

Aawww. Så søtt. Jeg lurer på hva han driver med nå. Klokka er bare 20:48 så jeg har litt tid. Jeg er jo allerede klar så jeg trenger ikke å pynte meg ellerno.
Jeg fisket opp mobilen og gikk inn på instagram. Jeg har fått noen hat meldinger fra fansen til Isac, men det har jeg ikke brydd meg så mye om. For de sier bare dritt om meg så hvorfor skal jeg bry meg.
Jeg gikk inn på nyheter.
Det hadde jeg helt glemt. En som heter @mariellsøta tagget meg i et bilde.
Jeg gikk inn på profilen til den personen. Det var hun Mariell som vi møtte på skolen til Isac i går. Hva er det hun hora der vil med meg. Jeg gikk inn på bildet hun hadde tagget meg i. det var bilde av Isac som kysset meg på pannen i går. Hun hadde skrevet noe.
Hva FAEN! Æsj! At ikke Isac har sagt det. Har han vært sammen med den hora der!
Jeg satt lenge og så på bilder som hun hadde lagt ut. Som jeg trodde bare selfier. Men det er ikke noen bilder av Isac. Man skulle tro at man hadde noen bilder av kjæresten sin.
Jeg så på klokka på mobilen. Shiit! Den er 20:59!
Jeg tok på meg de hvite conversene mine og sprang ut.

*Stranda*
Jeg kom på stranda der jeg skulle møte Isac. Jeg så meg rundt men han var ikke her. Plitselig kjente jeg noen armer rundt midjen min. Jeg snudde meg rundt og så inn i noen nydelige nøttebrune øyne. "Herregud Isac du skremte driten ut av meg!"sa jeg og prøvde å få igjen pusten.
"Slapp av babe, det er bare meg"hvisket han i øret mitt. "Kom"sa han og tok tak i armen min. Han stoppet og tok hendene sine foran øynene mine. Han førte meg noen meter til. Så stoppet han og tok vekk hendene sine. "WOW!...Isac har du gjort alt dette for meg?"spurte jeg og slang meg rundt han og klemte han. "Ja...liker du det?"spurte han forsiktig. "Nei..Jeg ELSKER det!!"sa jeg og kysset han hardt på leppene.
Jeg trakk meg fra klemmen og så på det han hadde gjort. Det lå et svært teppet der med masse puter rundt(bilde).
Jeg elsker det. Jeg elsker han.
Han er det beste som noen gang har skjedd meg.

Forlatt- Isac ElliotWhere stories live. Discover now