"Bare sett deg"sa han og pekte på teppet. Dette er så nydelig. jeg kan ikke tro at han har gjort alt dette for meg.
Jeg tenkte meg bare en simpel piknikk jeg, men dette her tar jo kaka!
Vi satt oss ned og begynte å spise. Han hadde tatt med ost og kjeks. Det var sååå godt! Han hadde også med to frukt brus.
Klokka begynte å nærme seg 11 så det er vel snart på tide å dra hjem, selvom jeg ikke vil.
Vi lå på ryggen og så på stjernene. Plutselig snudde Isac seg mot meg. "Her"han ga meg et ark. Hva er det?
Det var masse tekst på. Det så alvorlig ut. "Les der"sa han og pekte på noen setninger. Bla bla bla..vent..stjerne..Eline?
Herregud han har kalt opp en stjerne etter meg! Noe så søtt! Jeg slang meg over han og klemte pusten ut av han.
"Har du kalt opp en stjerne etter meg?!"sa jeg og la hodet mitt på brystet hans. "Ja...liker du det ikke?". "Jo! Selvfølgelig liker jeg det! Jeg elsker det! Men..det må jo ha kostet en formue?!"sa jeg og så opp på han. Inn i de nydelige brune øynene. "Joa, men det var verdt det". "Awww..du er så søt"sa jeg og tok på nesetippen hans med pekefingeren min."Kanskje det er på tide å dra hjem?"sa jeg og reiste meg opp. Isac reiste seg opp han også. "Men jeg har ikke fått et kyss enda..."sa han og så trist på meg. "Du fikk istad". Han så på meg med valpeøynene og furteleppe. "Greit"jeg slang armene i været og gikk bort til han. Jeg stelte meg på tå og kysset han kjapt på munnen.
"Meeeeer.."sutret han. Haha han er så søt. Jeg får lyst til å bare kaste meg over han, men ikke nå.
"Ikke nå Isac...etterpå". "Lover du?". "Ja Isac..jeg lover"sa jeg og kysset han på kinnet. Stopper han aldri å mase eller.Jeg hjalp Isac med å pakke sammen. Vi var på vei til hotellet da noen plutselig spratt foran oss. Isac så ikke ut til å skvette, men jeg dreit nesten i buksa jo!
Det var heldigvis bare Martin og ikke en morder eller noe sånt.
"Herregud hvor mange skal skremme driten ut av meg i dag!?"sa jeg og så bort på begge. De bare begynte å le. "Jeg mener det...Jeg kunne fått et hjerteinfarkt altså!"jeg prøvde å holde meg seriøs men jeg klarte det ikke. Jeg braste ut i latter. Det samme gjorde de to andre."Men..Eline jeg må snakke med deg"sa Martin med et smil mot meg. "Ehm.."jeg så bort på Isac. "Bare gå du jeg kan vente her"sa han og kysset meg på panna. "Ok"sa jeg og snudde meg. Jeg skulle til å gå bort til der Martin stod, da Isac kløyp meg i rompa. Jeg skvatt til og så bak på han. Han smilte lurt til meg. Jeg bare lo litt av han. Han er så søt og litt rar. Men han er MIN søte raring.
Jeg og Martin gikk noen meter fra Isac og pratet. Isac kunne ikke høre oss. "Hva lurte du på?"jeg så opp på Martin.
"Jeg ville snakke litt med deg om den festen"hvisket han. "Har du noen ideer?". "Ja"svarte han lavt og begynte å ramse opp masse gode ting.ISAC P.O.V
Så rart, klokka er jo ganske mye og Martin bare spretter opp så sent. For å snakke med Eline. Hvorfor det? Hva er sååå viktig? Jeg skal til bunns i dette.Jeg ser bort på dem. Jeg kan ikke høre dem, men jeg kan se at Eline ler.
Har de noe på gang? Nei Isac gi deg.
De bare snakker sammen. Slutt å tenk sånn.ELINE P.O.V
"Ok, men da ses vi imorra da?". "Ja"svarte Martin med et smil. Jeg klemte han og gikk bort til Isac.Jeg tok hånden hans og vi begynte å gå mot hotellet. "Hva dreide det seg om?"spurte han ig så på meg. "Ehm..ingenting"sa jeg og prøvde og ikke være så mistenksom. "Ok"sa han lavt. Har han skjønt noe? Nei det kan han ikke ha gjort. Vi har jo ikke sagt det til noen enda. Nei han veit sikkert ingenting.
YOU ARE READING
Forlatt- Isac Elliot
RandomEline er 15 år gammel jente som bor sammen med moren sin. Hva skjer når hun møter den perfekte og går fra og Hate han til å Elske han...? By CharisPus.