Del 31

318 21 13
                                    

Beklager så mye for at jeg ikke har oppdatert på en stund! Jeg har vært i Spania i to uker så jeg har ikke fått oppdatert😁
Men jeg har fått skrive noen deler da + at det er DRIT mange kjekke gutter i Spania!!😱 OMG!

Og mens jeg var der har jeg laget en ny historie som heter "Bad Boy Som Falt For Good Girl", dere finner den på profilen min. Gå å les den!!! Please☺

Her er en ny del til dere. Enjoy!💋
-------------

ISAC P.O.V
"Æææ! Faen da!? Hva er det?!"sa jeg forvirret ut i luften.
Jeg kikket på andre siden av senga. Og der satt Fifty(hunden til Isac, viss du ikke visste det) å slikka meg i tryne. "Fuck...."visket jeg å facepalma meg selv i puta.
"Ja nå som jeg er våken så kan jeg vel gå å ta meg litt mat"mumla jeg i puta.

Jeg pleier alltid å bli litt sulten om natta.

Jeg reiste meg opp, tok på meg en joggebukse. Jeg gidder ikke å ta på meg noe på overkroppen.
Jeg gikk bort til døra og åpnet den. Så gikk jeg ut. Jeg skulle akkurat gå ned trappen da jeg hørte noen lyder på badet.

Det er ikke mamma, for hun kommer ikke hjem før imorgen. Ava er på overnatting hos en venninne og pappa er på forretningsreise.

Og så naiv som jeg er, så tror jeg at det er en innbruddstyv. Jeg tok det første jeg så. Det var en....kosebamse. Seriøst? Ja det for duge, den er ganske hard.

Jeg listet meg bort til baderomsdøra og banket på. "Halo?"spurte jeg.
Så hører jeg at noen skriker inne på badet. Jeg bare braser inn.

Jeg skvetter litt da jeg ser Eline sitte på dolokket. Jeg kaster fra meg bamsen og går inn.
"Går det bra?"hun reiste opp hodet sitt og så på meg. Hun gråt skikkelig og hun blødde neseblod!.

"Ojda"sa jeg stille.
Hun hadde masse sminke og blod gnidd utover ansiktet sitt.
Jeg satte meg på kne foran henne. "Hva har skjedd??"
"J-j-j...jenn...jennifer er...d....d...død"sa henne i hulkene.
Plutselig kastet hun seg inn i armene mine og begynte å hyle.
Auuu, det der svei i ørene mine.
Men akkurat nå bryr jeg meg ikke så mye om det.

Jeg tok opp mobilen og kikket på klokka. Og den var 2 på natta. Eline blødde ikke neseblod mer, og hun hadde sluttet å gråte. Hun hadde faktisk sovnet på fanget mitt.

Uten å vekke henne tok jeg tak i en klut, skrudde på vasken og skyldte kluten under varmt vann. Jeg har så lange armer at jeg rekker opp. LoL.

Jeg tok kluten forsiktig inntil ansiktet hennes og vasket forsiktig av alt blodet.
Så tok jeg armene mine under ryggen og knærne hennes så hun lå i brudestilling.
Jeg reiste meg sakte opp og bærte henne inn på rommet sitt og la henne i senga.
Hun er overraskende lett.

Jeg skulle til å gå ut av rommet da hun tok tak i armen min.

"Ikke gå"hvisket hun.

Jeg la meg ned ved siden av henne.
Hun begravde ansiktet sitt inn i brystet mitt.
"Takk for at du er her"hvisket hun.

"Jeg er alltid her for deg"sa jeg og kysset hun på hodet.

Så sovnet vi begge.
----------

Team Isac?

Eller

Team Benjamin?

VOTE&COMMENT and make my day!

Forlatt- Isac ElliotWhere stories live. Discover now