Jeg våknet av at noe kaldt rørte foten min. Foten min hadde falt på det kalde gulvet. Jeg trakk meg fort opp og under dyna. Jeg snudde meg og lå face to face med Isac. Han holdt rundt meg så jeg la meg tettere inntil han. Jeg studerte han nøye. Han lå bare stille og så søt ut. Tenk at han er min og bare MIN. Jeg blir glad av å tenke på det. Jeg så på han en liten stund før jeg tenkte. Han er sikkert varm.
Jeg smøg føttene mine under dyna til Isac og tok føttene mine på Isac sine. De var varme og mine var kalde. Det var deilig. Her kan jeg ligge for alltid.Plutselig plinget det i mobilen min som lå ved siden av senga. Jeg tok mobilen min og myste da jeg så det sterke lyset. Jeg ble serr blind. Jeg klarte og få opp øynene mine og se på mobilen. Det var bare en varsel fra instagram. En som heter @mariellsøta tagget meg i et bilde. Jeg vet ikke hvem det er men jeg gadd ikke å bry meg heller.
Jeg skulle til å legge fra meg mobilen men da kom jeg på at jeg måtte ordne noe.Jeg lette på kontakter til jeg fant Martin sitt nummer. Jeg gikk inn på meldinger og sendte han en melding.
"Våken?" skrev jeg til han. Det tok ikke lang tid før jeg fikk svar.E/Eline M/Martin
M: ja nå så:P
E: kan du komme hit til hotellet nå?
M: hvorfor??
E: du må hjelpe meg med noe
M: ok..hvilket hotell?
E: *random hotel* rom 125
M: ok er på vei
E: send melding når du er utenfor rommet da:)
M: klart det søtaSøta? Jaja, bare korselig det da.
Jeg prøvde å komme meg løs fra grepet til Isac. Men han holdt veldig godt fast i meg.
Jeg løftet forsiktig armen til Isac og holdt den oppe i lufta. Jeg gikk forsiktig ut av senga uten og vekke han. Jeg la en stor pute ned i senga og la armen til Isac rundt den.
Så gikk jeg bort til kofferten min og fant frem noen enkle klær. Jeg tok på meg en grå dongeri bukse og en hvit topp med en søt bamse på. Jeg tok håret i en svær dott(?) og gikk ut av rommet og inn i stua.Da jeg satt meg i sofaen plinget det i mobilen. Det var en melding fra Martin. Det stod at han var utenfor nå. Jeg spratt opp og gikk mot døra. Jeg åpnet og så Martin som stod og smilte. "Hei, bare kom inn". "Takk"sa han og gikk stille inn. Vi satt oss i sofaen.
"Så..hva trenger du hjelp til?". "Du vet jo at Isac har bursdag om 11 dager..men da er jo vi hjemme i Norge, og da får vi jo ikke feiret med dere""så jeg lurte på om du vil hjelpe meg og ordne en overraskelses fest for Isac?"sa jeg og så på han. Han har mørkeblondt hår som Isac men annen sveis. Og han har nydelige krystall blåe øyne og det smilet...det hvite drømmende smilet. Han er jo litt søt da.
"Ja! Seff vil jeg hjelpe deg med det!"sa han og smilte det fantastiske smilet sitt. "Bra! Takk!"sa jeg og slang meg rundt halsen hans og klemte han.
Jeg trakk meg fra klemmen og smilte som en tulling. Det ble en liten klein stillhet.
"Jeg går og henter en notatbok jeg"sa jeg og brøt stillheten. Martin bare nikket og smilte imens jeg gikk inn på rommet der hvor Isac lå. Da jeg så bort på Isac lå han fortsatt og holdt rundt puta. Så søtt. Jeg hentet notatboka i kofferten min og en penn. Jeg gikk ut til Martin som satt på mobilen.MARTIN P.O.V
Jeg løftet blikket mitt fra mobilen og så opp på Eline da hun kom inn døra. Hun er pen selvom hun ikke har pyntet seg elle noe sånt. Hun har de fineste kastanje fargete øynene jeg noen gang har sett. Det lange mørkeblonde håret passer perfekt til henne. Og de leppene..de rosa fyldige leppene. Tenk og kysse de. Isac er jævlig heldig."HeHe takk"sa henne og lo en liten latter. "Eh..hæ?"jeg ristet på hodet og så bort på henne. "Du tenkte høyt"lo henne.
Så pinlig. Jeg tenkte høyt og jeg tenkte på henne. Jaja. Hun bare lo. Jeg lo med og satt meg tettere inntil henne.
"Så..vi må begynne med å leie et lokale"sa henne og skrev det ned i boka. "Ja..vi kan leie studioet, der er det et svært danserom som vi kan ha festen i". "Ja perfekt!"sa henne å skrev det ned i boka.
Vi skrev ned masse ting og bare satt og snakket.
"Jeg tar bilde av det i tilfelle noe skjer med boka"sa henne og tok et bilde med mobilen sin.ISAC P.O.V
Jeg våknet av at sola skinte i ansiktet mitt. Jeg skulle til å vekke Eline men hun var ikke der. Hvor er hun?
Jeg reiste meg opp og gikk mot døra da jeg hørte to stemmer og latter ute i stua. Jeg åpnet døra forsiktig og så Eline og Martin satt der i sofaen og lo. "Hei Isac..er du oppe alt?"sa Eline og gjemte noe bak ryggen sin. "Hva er det dere gjør?"sa jeg og gikk nærmere dem. "Ingenting"sa Eline kjapt.
"Hva er det du gjemmer bak ryggen din?". "Ikke no"svarte hun. "Jo få se!"sa jeg og heiv meg over henne bare sånn for tull. "Nææææi!"ropte henne og spratt opp av sofaen og løp rundt i rommet med boka. Jeg løp etter henne. "Nææiiii!!"skrek hun når jeg tok tak i henne.
Jeg kilte henne så hun falt på gulvet. Hun lå og sprellet. Hun fikk helt latterkrampe.Jeg lo litt selv og løsnet grepet. Hun spratt med en gang opp. Men jeg tok tak i beinet hennes så hun ikke kunne rømme. Men plutselig så reiv hun siden av boka og krøllete den. "Jeg kan fortsatt se hva som står da"sa jeg og flirte.
Jeg kom nærmere for og ta arket. Hun så veldig nervøs ut. Så skjedde det noe som jeg ikke hadde forventet. Hu stappet arket i munne sin. Æsj. Det kan umulig være godt. "Æsj hvorfor gjorde du det?"spurte jeg og lo. "fordi..du ikke skulle se det"sa henne med munnen fult av papir. "Det der kan ikke være godt?.."sa Martin og lo litt han også. "Joa..det er veldig godt du burde prøve det en gang"sa henne og spyttet ut arket. Jeg slapp beinet hennes. "Men hva er det dere egentlig gjør?"spurte jeg og satte meg i sofaen. "Det var ingenting..vi bare pratet litt"sa hun og satte seg på fanget mitt.
"Jeg skulle akkurat til å dra jeg"sa Martin og reiste seg opp. "Ok men vi ses vel senere idag da?"sa Eline. "Jaja såklart"sa Martin og gikk ut døra.Lurer på hva de gjorde. Jaja det er sikkert ikke no spesielt.
"Hva vil du gjøre i dag da?"spurte jeg og så på vakre Eline min. "Kanskje dra på piknikk??"sa henne og så på meg med valpeøynene sine. Hvordan i helvete kan jeg si nei til det. Men uansett så vil jeg ta henne med på en piknikk.
"Okay, da blir det piknikk"sa jeg og lente meg tilbake i sofaen. "Yay!"sa Eline og satt seg lenger inn på fanget mitt.
Åååh, hun skulle bare visst hva hun gjør mot meg. Hun vrikker på hoftene når hun setter seg lengere inntil meg.
Nei jeg kan ikke bli kåt nå! Jeg prøver og dytte henne lenger vekk fra 'tingen'min. Men hun rykker seg ikke.ELINE P.O.V
Isac prøver å dytte meg lenger vekk fra fanget hans men jeg rykker meg ikke. Jeg vrikker enda mere på hoftene for og gjøre det mer komfortabelt å sitte. Men plutselig kjenner jeg noe stikke meg i låret. Hahahaaa! Isac har fått boner! Jeg gjør han kåt for faen! Så jævlig LOL. Jeg vrikker på hoftene enda mere for å irritere han litt.
Jeg ser at han biter seg i underleppa. Hardt. "Du sliter nå ikke sant?"jeg smilte lurt til han. "Ehm..hva mener du?"piper han svakt. "Jeg gjør deg kåt eller?.."jeg vrikket mer på hoftene. "Mhmh.."kom det fra Isac. Jeg bar begynte å le noe sinnsykt av Isac. Jeg opp på han og han rødmet. Han var helt rød i fjeset.
"Isac..det går bra"sa jeg og strøk han på kinnet. "Det er bare at...du..er så JÆVLIG DEILIG!"sa han og bet seg hardere i leppa.
YOU ARE READING
Forlatt- Isac Elliot
RandomEline er 15 år gammel jente som bor sammen med moren sin. Hva skjer når hun møter den perfekte og går fra og Hate han til å Elske han...? By CharisPus.